Fitness Seller

Road to YBF 2010...

De wedstrijd in het begin van het jaar sjap? Succes, ga je volgen.

Persoonlijk zou ik ook wat eiwitten halen uit rood vlees, plaats om de dag een biefstuk in je dieet bij je meals.

En hoezo kies je niet (zilvervlies)rijst als carb bron bij een van je meals? bij meal 2 bijvoorbeeld.
Je haalt nu vrijwel alles uit brinta en nutrix, beetje eentonig...

Verder ziet het er wel goed uit, al zou ik vit C + multivitamine + visolie capsules erbij nemen.

Succes bro.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk zou ik ook wat eiwitten halen uit rood vlees, plaats om de dag een biefstuk in je dieet bij je meals.

En hoezo kies je niet (zilvervlies)rijst als carb bron bij een van je meals? bij meal 2 bijvoorbeeld.
Je haalt nu vrijwel alles uit brinta en nutrix, beetje eentonig...

Verder ziet het er wel goed uit, al zou ik vit C + multivitamine + visolie capsules erbij nemen.

Succes bro.

brinta en nutrix zijn fackingmakkelijk, dat vind ik best belangrijk zeker omdat ik nog flink wat maandjes gemotiveerd moet blijven. elke dag rijst koken gaat tegen staan.

binnenkort ook weer aan de multi's en c'tjes idd...soms probeer ik even een aantal weken zonder die dingen te doen en dan weer alles een hele tijd perfect in orde.

groetjes

Je moet ook vanuit gezondheidsredenen varieëren met voeding, als je constant al je stoffen uit dezelfde eentonige bronnen haalt is dit niet zo gezond.
Je kan zelfs voedselallergie oplopen. Milos Sarcev heeft er weleens wat over gezegd in een seminair, zal hem een keer op zoeken op youtube.

In je beginpost zeg je dat je traint met dat 5/3/1 schema van Wendler, dit is toch meer op PL/kracht gericht?
Je zal er vast een goede reden voor hebben maar waarom train je niet met een split ofzo..?

In je beginpost zeg je dat je traint met dat 5/3/1 schema van Wendler, dit is toch meer op PL/kracht gericht?
Je zal er vast een goede reden voor hebben maar waarom train je niet met een split ofzo..?

wendler is split:P, alleen niet zoals de meeste het kennen. waarom wendler, mijn benen lopen achter als een malle en denk hiermee door de aparte dl en sq dag mn beentjes bij te kunnen trekken. daarnaast vind ik kracht ook belangrijk en daar zou het erg goed voor moeten zijn.

Je moet ook vanuit gezondheidsredenen varieëren met voeding, als je constant al je stoffen uit dezelfde eentonige bronnen haalt is dit niet zo gezond.
Je kan zelfs voedselallergie oplopen. Milos Sarcev heeft er weleens wat over gezegd in een seminair, zal hem een keer op zoeken op youtube.

+1 neem een rijstekoker en kook een heleboel tegelijk vries het in afgemeten porties in. En klaar is klara.

Geen biefstuk of tartaar? Dat is instant grow broeder!

Veel succes beest ik ben ABBO!

+1 neem een rijstekoker en kook een heleboel tegelijk vries het in afgemeten porties in. En klaar is klara.

Geen biefstuk of tartaar? Dat is instant grow broeder!

Veel succes beest ik ben ABBO!

thanks man!

ik ben het inderdaad eens met jullie dat varieren belangrijk is, echter ben ik van mening dat dit niet speciaal geldt voor kh bronnen. ik zal er weleens wat rood vlees in gooien, dat is wel een goeie inderdaad. en waarom zou rijst beter zijn dan nutrix rijstevlokken? het enige dat ik zou kunnen bedenken is e GI maar thats it! toch???

Hoe kan je nu eigelijk aan de YBF meedoen?
Moet je dan niet op zen minst doen alsof je natural bent alvorens ze je daar toelaten?
Dat wordt natuurlijk wel lastig als je openlijk op het forum zegt aan de roids te hebben gezeten.

Moet je dan niet op zen minst doen alsof je natural bent alvorens ze je daar toelaten?
Dat wordt natuurlijk wel lastig als je openlijk op het forum zegt aan de roids te hebben gezeten.

Is dat een wedstrijd voor Naturels dan?:eek:

YBF is nu allemaal open helaas .. niet dat er geen gebruikers stonden maar goed.
Die in mei plaats vind was sowieso al open en die in november is sinds 2007 volgens mij
geen naturel wedstrijd meer.

Waarom noemt men het dan zo?

YBF is nu allemaal open helaas .. niet dat er geen gebruikers stonden maar goed.
Die in mei plaats vind was sowieso al open en die in november is sinds 2007 volgens mij
geen naturel wedstrijd meer.

Is dit dan de laatste bond in de lage landen die de natural handdoek in de ring werpt, of is er nog een andere bond die enige geloofwaardigheid als natural bond geniet in de lage landen?

Niet dat ik ooit geloofd heb in natural wedstrijdbodybuilding, maar het is wel een interessant fenomeen om te volgen. :)

Is dit dan de laatste bond in de lage landen die de natural handdoek in de ring werpt, of is er nog een andere bond die enige geloofwaardigheid als natural bond geniet in de lage landen?

Niet dat ik ooit geloofd heb in natural wedstrijdbodybuilding, maar het is wel een interessant fenomeen om te volgen. :)

Ik vind het ook zonde, maar goed ze kunnen gewoon niet 100% garanderen dat iedereen clean is.
Dat is de reden ook dat ze die stempel van Naturel er ook vanaf hebben gehaald en het nu gewoon
een open wedstrijd is geworden. De laatste bond in Nederland inderdaad.

ik ga wrs niet gebruiken voor de wedstrijd, probeer daar clean te staan. verder komt het over alsof ik een echte gebruiker ben maar dit was een beetje expirimenteren. natuurlijk kan ik nooit meer natural worden maar ik kan wel clean prestaties neer gaan zetten.

BENCH DAY

5x50
5x50
5x50
5x75
3x85
6x95 repout met stop op borst

dips
12x bw
10xbw
8xbw
6xbw+12
4xbw+22

schuin banken:
12x50
10x55
8x60
6x65
4x70

cable flyes, heeft is overal anders dat gewicht...iig bruut zwaar want daar ben ik sterk in.
12,10,8,6,4

barbell curls
12x30
10x40
8x45
6x50
4x55

tricep extensions
12x30
10x35
8x40
6x45
4xfullstack

bicep concentrations curls seated
3x10x12

10 minuten HIT cardio met 2 intervals op hartslag 200 kk kapot!!!

fysiek=GOOOODDDD!!!!! ben lekker aan het groeien, dacht elke keer dat ik niet vooruit ging maar dat komt door de mindere pomp, nu de pomp erin zat schrok ik me kapot. armen komen pumped dik boven de 44 en chest is echt dik aan het worden evenals mn traps. ik zal een foto maken naar mijn volgende MP training....

spreekjulliellaaaatt!!!

Milos Sarcev traint de binnenkant van zijn borst met smal bankdrukken...

;)

ontopic:
Ben benieuwd naar de vorderingen en eindresultaten, ik volg!

sjap is nog naturel aangezien die test nep was, heeft de batchnummers nagetrokken en bleek fake te zijn.

Geluk bij een ongeluk :P

niemand die dat gaat geloven

succes, ga deze wel volgen

Terug
Naar boven