- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wedstrijd in het begin van het jaar sjap? Succes, ga je volgen.
Persoonlijk zou ik ook wat eiwitten halen uit rood vlees, plaats om de dag een biefstuk in je dieet bij je meals.
En hoezo kies je niet (zilvervlies)rijst als carb bron bij een van je meals? bij meal 2 bijvoorbeeld.
Je haalt nu vrijwel alles uit brinta en nutrix, beetje eentonig...
Verder ziet het er wel goed uit, al zou ik vit C + multivitamine + visolie capsules erbij nemen.
Succes bro.
In je beginpost zeg je dat je traint met dat 5/3/1 schema van Wendler, dit is toch meer op PL/kracht gericht?
Je zal er vast een goede reden voor hebben maar waarom train je niet met een split ofzo..?
, alleen niet zoals de meeste het kennen. waarom wendler, mijn benen lopen achter als een malle en denk hiermee door de aparte dl en sq dag mn beentjes bij te kunnen trekken. daarnaast vind ik kracht ook belangrijk en daar zou het erg goed voor moeten zijn.Je moet ook vanuit gezondheidsredenen varieëren met voeding, als je constant al je stoffen uit dezelfde eentonige bronnen haalt is dit niet zo gezond.
Je kan zelfs voedselallergie oplopen. Milos Sarcev heeft er weleens wat over gezegd in een seminair, zal hem een keer op zoeken op youtube.
+1 neem een rijstekoker en kook een heleboel tegelijk vries het in afgemeten porties in. En klaar is klara.
Geen biefstuk of tartaar? Dat is instant grow broeder!
Veel succes beest ik ben ABBO!

Hoe kan je nu eigelijk aan de YBF meedoen?
Moet je dan niet op zen minst doen alsof je natural bent alvorens ze je daar toelaten?
Dat wordt natuurlijk wel lastig als je openlijk op het forum zegt aan de roids te hebben gezeten.

Moet je dan niet op zen minst doen alsof je natural bent alvorens ze je daar toelaten?
Dat wordt natuurlijk wel lastig als je openlijk op het forum zegt aan de roids te hebben gezeten.
YBF is nu allemaal open helaas .. niet dat er geen gebruikers stonden maar goed.
Die in mei plaats vind was sowieso al open en die in november is sinds 2007 volgens mij
geen naturel wedstrijd meer.

Is dit dan de laatste bond in de lage landen die de natural handdoek in de ring werpt, of is er nog een andere bond die enige geloofwaardigheid als natural bond geniet in de lage landen?
Niet dat ik ooit geloofd heb in natural wedstrijdbodybuilding, maar het is wel een interessant fenomeen om te volgen.![]()
Je kan zelfs voedselallergie oplopen. Milos Sarcev heeft er weleens wat over gezegd in een seminair, zal hem een keer op zoeken op youtube.