sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je de rackpull goed uitvoerd zul je niet zo heel veel hoger in gewicht uitkomen, of je benen moeten de zwakste schakel zijn die gebruik je nauwelijks meer bij de racks.ik zit net in de strongman sectie te kijken, daar zie ik de oefeningen rackpull voorbij komen, denk dat ik die komende rugtraining maar eens ga doen. denk dat ik wel rond de 250 kg pak. schijf het eventjes hier op zodat ik het niet vergeet.
BW: 96kilo, gaat echt facking snel zeg...damn!!
die 100 komt nu wel heel erg dichtbij
niet meteen juichen sjaap, de eerste weken van de kuur is sowiezo alleen maar vocht.
k*t!!!! mijn ouders vinden me dik en lomp worden. denk dat ik de voeding maar eens iets terug schroef en weer wat cleaner ga eten.
vanaf morgen weer clean...

Voor de zoveelste keer, dingen over AAS via PM. En ik ben niet aan het gebruiken.
Ik ben aan het bulken, en dat niet zo clean, het klopt dus wel dat er veel vocht bij zit.
Met kleding is mijn gewicht trouwens, 98(dan begint het leuk te worden) zonder kleding is het gewoon net als gisteren natuurlijk.

....Wat die eiwitten betreft.
Hoe meer stenen, hoe groter het huis is dat je kunt bouwen.
ik weet dat de eiwitten de bouwstenen zijn,maar mijn vraag was dan ook worden die eiwitten allemaal op genomen?