AndroidHealthClinic

Road to YBF 2010...

• Topic Starter Topic Starter
BW: 96kilo, gaat echt facking snel zeg...damn!!

die 100 komt nu wel heel erg dichtbij

ik zit net in de strongman sectie te kijken, daar zie ik de oefeningen rackpull voorbij komen, denk dat ik die komende rugtraining maar eens ga doen. denk dat ik wel rond de 250 kg pak. schijf het eventjes hier op zodat ik het niet vergeet.

Goed op weg kerel!

ik zit net in de strongman sectie te kijken, daar zie ik de oefeningen rackpull voorbij komen, denk dat ik die komende rugtraining maar eens ga doen. denk dat ik wel rond de 250 kg pak. schijf het eventjes hier op zodat ik het niet vergeet.
Wanneer je de rackpull goed uitvoerd zul je niet zo heel veel hoger in gewicht uitkomen, of je benen moeten de zwakste schakel zijn die gebruik je nauwelijks meer bij de racks.

niet meteen juichen sjaap, de eerste weken van de kuur is sowiezo alleen maar vocht.

Voor de zoveelste keer, dingen over AAS via PM. En ik ben niet aan het gebruiken.

Ik ben aan het bulken, en dat niet zo clean, het klopt dus wel dat er veel vocht bij zit.

Met kleding is mijn gewicht trouwens, 98(dan begint het leuk te worden) zonder kleding is het gewoon net als gisteren natuurlijk.

Sjap op naar de 100kg. Big boy becomming hyooge!

RUGTRAINING...

was een erg lekkere training, lekker chill op mn gemak.

breed optrekken
5x8xBW

rackpull--> die blijft erin, wat een heerlijke oefeing!!
6x130
8x90
8x90
8x90
12x50

lat pulley small behind neck(bij kevin lecrone gezien, heerlijk voor je traps)
8x50
8x60
8x70
12x40

standing cable row
4x8x35

hyper extensions
3x9xBW

BW=97, moet nu alleen wel mn bf in de gaten gaan houden. begin echt een facking dikke pens te krijgen en mn t-shirt hangt de hele tijd op mn reet(krijg je zo'n n*ger reet effect).

k*t!!!! mijn ouders vinden me dik en lomp worden. denk dat ik de voeding maar eens iets terug schroef en weer wat cleaner ga eten.

vanaf morgen weer clean...

4idg60.jpg

hierbij een latspreadje, net gemaakt door sjekoog. koud genomen. beetje wazig omdat die lul zn hand niet stil kon houden.

zoals jullie zien begint het bf wel te hoog te worden, zit nu op 16% denk ik, wel nog redelijke abs maar echt dikke buik en rugvet.

Voor de zoveelste keer, dingen over AAS via PM. En ik ben niet aan het gebruiken.

Ik ben aan het bulken, en dat niet zo clean, het klopt dus wel dat er veel vocht bij zit.

Met kleding is mijn gewicht trouwens, 98(dan begint het leuk te worden) zonder kleding is het gewoon net als gisteren natuurlijk.

ah ok wist ik niet, ik had nog niet je hele log gelezen..
ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je niet meer naturel was :dunno:
verder zo, stay natural :thumbup:

Nette rug man, mooi smalle taille ook.

Ik lees altijd schapendoedel... Ik snap echt niet waarom. :D

Je gaat erg goed, baas! Mooie rug, maar nu lekker doorknallen! Ik denk dat je het ver kan schoppen. :)

Gaat de goede kant op man! :) ****ing nice!! En niet zeiken over dat beetje vet! Strakkies trekt het wel weer bij! Bulken kreng! ;)

OKE!! BW is nu 98, stijgt echt als een malle dus. Armen net gemeten en die zijn 44cm voor de training, ook lekker gegroeid dus.

Net een heerlijke armtraining gehad:

nosebreaker
20x10
15x20
8x30
8x30

overhead tricep extensions(met barbell)
12x20
8x30
8x30

barbell curls smal en breed afwisselend
20x10
20x10
12x20
12x20
10x30
10x30
8x40
8x40
6x50
6x50POMP!!! echt niet normaal...

tricep extensions(stang)
12x30
10x40
8xfull stack
6xfull stack
12x25

concentrated seated barbell curls
3x10x30

rope tricep extensions
3x10x20(gewoon een beetje pompen)

seated dumbbell curls
16x12
12x14
10x16

daarna onderarmen afgebeuld en nog 20 minuutjes fietsen op de hoogste stand, benen ook lekker opgepompt dus.

Het gaat echt lekker, ik voel aan alles dat ik aan het groeien ben. Ik ben lui als een MF, onderboeken beginnen echt strak te zitten(xl van tommy), benen schuren langs elkaar, nek word dik, kleding zit veel strakker. Kortom; het gaat lekker;):P....

zal een deze dagen weer een foto'tje posten van mijn front...

Als er iemand trouwens suggesties heeft wat voor split schema te volgen kom maar op, het lukt me zelf namelijk niet goed om iets te vinden. Doe nu 5 dagen trainen in de week en heb een 6 dagen split: 1borst, 2rug, 3benen, 4schouders, 5armen, 6benen..repeat...ik merk dat dit iets te weinig is voor mij, ga er dus een 4 daagse split van maken en benen gewoon weer net zoveel als de rest, zijn onderhand wel aardig bijgetrokken(nog niet zoals ik zou willen hoor, maar lukt toch niet, geen aanleg voor).

voeding ook nog eventjes trouwens, het is niet veel maar ik doe ook niet veel.

150 gram rijst(ongekookt)
250 gram tilapia
30 gram olijfolie
70 gram noten

90 gram whey
150 gram nutrix

500 gram kip
4 wraps
beetje sla en chillie saus

500 gram kwark
400 gram bonen
150 gram fruit

1 liter yoghurt

edit: en dit is een dag waar ik om 12 uur uit mn nest kom.

Gaat goede ouwe... neem abbo op logje zal af en toe eens polshoogte komen nemen :D

Wat die eiwitten betreft.
Hoe meer stenen, hoe groter het huis is dat je kunt bouwen.

ik weet dat de eiwitten de bouwstenen zijn,maar mijn vraag was dan ook worden die eiwitten allemaal op genomen?

Met alleen stenen kom je er niet, je hebt ook metselaars nodig;)

Terug
Naar boven