Fitness Seller

Road to YBF 2010...

Heel veel succes!
Leuk dat je aan een wedstrijd wil mee doen! :thumb:

YBF is naar mijn weten niet meer alleen voor naturals sinds dit (of zelfs al vorig?) jaar...

dus vanavond dacht sjapendoedel opeens 'hmm laat ik maanden (jaar?) na de kuur nog eens controleren of het niet toevallig fake test was'?

maar vooruit hij is dus naturel

Hij weet het al even dat het nep is en aangezien dit nep is is hij dus nog naturel ja.

We moesten wel pissen, maar of het gecontroleerd werd?

• Topic Starter Topic Starter
het zou idd zo kunnen zijn dat de test nep is geweest, ook hier op dbb is er een topic over geweest. we zullen het nooit zeker weten tenzij ik de ampulletjes laat testen(mischien doe ik het nog wel een keer)

naturel zal ik echter nooit meer kunnen zijn, heb weleens 3 weken winny gepakt. dergelijke spullen wil ik graag mee stoppen, leuk om te proberen maar dat was het ook. nu alweer heeeel erg lang niks aangeraakt en het gaat eigenlijk harstikke lekker.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

verder wil ik er graag over ophouden, als je het daar over wil hebben PM gewoon even...

s6 met de wedstrijd!

DEAD DAY

5x50
5x50
5x125
3x135
4x152,5repout, ben echt super slap geworden op dl(is max 210 geweest en repout op 10x160)

geen speciale training verder eigenlijk, was gewoon een beetje k*t.

gewicht: stijgende lijn nu 94, bf nogsteeds netjes wel een beetje vocht.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

ik kom nu aan het einde van de eerste wendler cycle, ben weer een beetje warm gelopen voor 5 dagen split met elke dag een andere spiergroep en dan echt op volume, wat denken jullie dat het beste is om te groeien?

wat ik dan nogwel steeds kan doen is de hoofdoefeningen erin houden en daarop elke week een beetje meer of een hh extra....dan heb je iig dat progressive overloead shizzle...

ik heb het geprobeerd, nu ga ik mijn mening er over geven.

schema's

gewoon k*t, ik ga gewoon weer normaal split doen, als ik zo terug kijk heb ik maar 2 lekkere trainingen gehad de rest was gewoon k*t. daarnaast zie ik er veel k*tter uit dan normaal en volgens mij komt het gewoon daardoor. vanaf morgen weer heerlijk regulier split en elke training een andere spiergroep helemaal afbeulen, niks 62,32458% en de volgende training 63,8324% nee gewoon knallen als een beest. nadenken is katabool.

het enige dat ik ga doen is met gewichten elke keer verhogen of een herhaling extra. als ik een bepaald gewicht 8 keer kan verhoog ik en dan werk ik weer met dat gewicht naar de 8 herhalingen toe.

ik laat jullie weten hoe mijn monsterlijke schouders traps training morgen gaat verlopen.

**** SCHEMA'S EN NADENKEN OVER TRAINEN. KEN GEEN GAST MET EEN VOORBEELD FYSIEK DIE FB OF EEN OF ANDER MAGISCH SCHEMA DOET.

het schema dat ik heb geprobeerd trouwens was wendler...

SCHOUDERS EN TRAPS

militairy press
20x10
8x50
8x60
8x60
volgende keer 62,5

neckpress
15x30
12x40
8x50
8x50
volgende keer 52,5

high wide grip row(voor achterkan schouders en traps)
4x8xfullstack EASY!!

shruggs, static hold 5 sec
4x8x90

side raises
12x8
8x12
8x12

rear side raises, dropsetjes
8x12
8x16 6x12
8x16 6x12 10x8
8x16 repout met 8kg(iets van 15hh)

frontraises met schijf, tot boven mijn hoofd en dan 5 seconden terug laten zakken
8x20
8x20 8x10
8x20 8x10 repout met 5(rond de 20hh)

15 minuten HIIT cardio om krachtuithouding op de fiets
10 minuutjes HIIT op de loopband met sprintjes

lekkere training en krijg alweer veel complimenten.

BW: 94,5 BF: nogsteeds zeer oke BUIK: DIK!!!(maar wel blokjes)

daarna even lekker in de sauna gezeten, was echt een heel erg mooi meisje die ik wel zie zitten, denk dat ze mij ook wel oke vind. ook tijdens het sporten was er een heel erg lief klein meisje....moet echt aan de vrouw:P:P

het zou idd zo kunnen zijn dat de test nep is geweest, ook hier op dbb is er een topic over geweest. we zullen het nooit zeker weten tenzij ik de ampulletjes laat testen(mischien doe ik het nog wel een keer)

naturel zal ik echter nooit meer kunnen zijn, heb weleens 3 weken winny gepakt. dergelijke spullen wil ik graag mee stoppen, leuk om te proberen maar dat was het ook. nu alweer heeeel erg lang niks aangeraakt en het gaat eigenlijk harstikke lekker.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

verder wil ik er graag over ophouden, als je het daar over wil hebben PM gewoon even...

ga toch kuren, als je goed wilt scoren op een wedstrijd dan moet je wel.
Wat denk je nou dat je als natural op YBF een goede kans maakt?
forget about it, of je moet een nietszeggende wedstrijd meedraaien.

ga toch kuren, als je goed wilt scoren op een wedstrijd dan moet je wel.
Wat denk je nou dat je als natural op YBF een goede kans maakt?
forget about it, of je moet een nietszeggende wedstrijd meedraaien.

Ik heb nog niks uitgesloten, probeer alleen eerst op deze manier zo ver mogelijk te komen. Ik groeide altijd als een MF, toen freette ik ook als een MF, mischien wil het op die manier wel weer lukken.

Mijn BW is nu iig flink aan het stijgen, zit zo rond de 95. BF blijft aardig netjes door de cardio die ik na elke krachttraining doe.

Zal binnenkort, als Sjekoog weer een keertje meetraint wat foto'tjes laten schieten en hier uploaden.

ARMEN TRAINING (gisteren)
geen speciale gewichten ofzo, wat supersetjes en dropsetjes de pomp zat er in ieder geval erg goed in. Ben flink veel reacties aan het krijgen doordat ik aan het groeien ben, das altijd goed natuurlijk.

Netjes gewerkt topper!

Laatst bewerkt:
BENEN TRAINING

fackinghell, het was echt zwaar vandaag. had ook een beetje last van mijn rug waardoor ik niet echt zwaar ben gegaan.

fullsquat
20x30
15x50
6x90
6x90

quarter squats(met stil houden onderaan)
8x110
4x110(kreeg last van mn rug
6x70

frontsquat
2x10x50

legpress
10x80
10x100
10x120
8x140
8x160
8x180
dropset: 8x160, 6x140
dropset: 8x140, 8x120
dropset: 8x120, 8x100, 8x80, 8x60

BOMVOL!!

stiffed leg dead's(met rekken door op verhoging te staan)
3x8x50

leg curls
3x10x40(waren nog kapot van vorige benen training)

calf extensions
10 setjes, allemaal verschillend(met gestrekte benen, gebogen, static hold, slow, alles)
helemaal naar de k*t! zal zo rond de 100 hh hebben gezeten totaal, echt op gevoel naar de kk geholpen.

leg extensions
8x40
8x50
8x60
21'en met 40
10 hh static hold met 40

dat was de training, lekker licht, vlotjes afgewerkt(40min) en helemaal bezweet en volgepompt. het zat er vandaag niet in om zwaar te trainen...

gewicht: 95, dikke bui van het vreten maar niet al teveel vet. denk een % of 14 met tang.

Terug
Naar boven