peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niemand die dat gaat geloven
succes, ga deze wel volgen
Dan maken we toch foto's schatje??zal ik de krant van die dag erbij leggen?
dus vanavond dacht sjapendoedel opeens 'hmm laat ik maanden (jaar?) na de kuur nog eens controleren of het niet toevallig fake test was'?
maar vooruit hij is dus naturel
YBF is naar mijn weten niet meer alleen voor naturals sinds dit (of zelfs al vorig?) jaar...
We moesten wel pissen, maar of het gecontroleerd werd?

Heb erover nagedacht --->nooit denk ik eerlijk gezegd.
Ga niet zoveel usen om op een podium te gaan staan. Train voor mijzelf met mijn eigen doelstellingen.

het zou idd zo kunnen zijn dat de test nep is geweest, ook hier op dbb is er een topic over geweest. we zullen het nooit zeker weten tenzij ik de ampulletjes laat testen(mischien doe ik het nog wel een keer)
naturel zal ik echter nooit meer kunnen zijn, heb weleens 3 weken winny gepakt. dergelijke spullen wil ik graag mee stoppen, leuk om te proberen maar dat was het ook. nu alweer heeeel erg lang niks aangeraakt en het gaat eigenlijk harstikke lekker.
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------
verder wil ik er graag over ophouden, als je het daar over wil hebben PM gewoon even...
ga toch kuren, als je goed wilt scoren op een wedstrijd dan moet je wel.
Wat denk je nou dat je als natural op YBF een goede kans maakt?
forget about it, of je moet een nietszeggende wedstrijd meedraaien.