Waarom hebben ze jou hardcore gym veranderd in een ****ing healthcentre?
Een healthcentre... RUN RUN RUN Robbert-Jan ...............
Naar deze meer hardcore gym Robbert-Jan![]()
Zoooo zonde Davy, ze hebben dik 2000 leden en sjouwen met gewichten hoorde er helemaal bij jaren lang, geen aso toestanden etc.....nu is er alleen
nog een hoekje van 3 bij 3m met dumbbelltjes en 2 bankjes
, terwijl je vroeger gewoon een ruimte had met 20 meter spiegel en minimaal een 7 a 8 verschillende bankjes etc. en lekkere Panatta apparatuur. Neem aan dat alles nog meer gericht moest zijn op het commerciele plaatje, prima beslissing natuurlijk maar voor mij is het dan niet meer interessant
. Jammer ook dat ze de bar er uit hebben gehaald, geen shakies en andere supp's, daar is nu een koffie automaat voor gekomen.Eerlijk is eerlijk ik heb er gewoon slecht van geslapen want ik had verwacht dat het juist nog beter ging worden voor de liefhebbers, nu wordt het dus zoeken naar iets anders...
.

Ik snap ook niet dat ze de shakies en supplementen eruit hebben gehaald, als ze dan toch commercieel willen denken niet zo een slimme beslissing. Erg jammer dit Robbert-Jan.
, heb al wel de vraag gehad of ik misschien pakjes eiwitten kon leveren maar heb geen idee van waaruit ze die dan willen verkopen, dat wordt ook niets omdat je geen liefhebber gaat overhouden daarvoor
.

..ik had even een rondje gemaakt langs de vaste leden m.b.t. het hele nieuwe concept en het plan, vraag gewoon ff of je ideeen hebt m.b.t. toestellen etc....nu is er waarschijnlijk zo'n vertegenwoordiger geweest die niet traint maar voor een vermogen aan apparatuur om de hoek heeft gedrukt en vooral levert aan Achmea of zo..
Qua werk is een ander verhaal maar trainen moet goed en lekker zijn, niet half gebakken