AndroidHealthClinic

Robbert-Jan van Heeckeren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom hebben ze jou hardcore gym veranderd in een ****ing healthcentre? :mad:

Een healthcentre... RUN RUN RUN Robbert-Jan ...............



Naar deze meer hardcore gym Robbert-Jan:D

Zoooo zonde Davy, ze hebben dik 2000 leden en sjouwen met gewichten hoorde er helemaal bij jaren lang, geen aso toestanden etc.....nu is er alleen
nog een hoekje van 3 bij 3m met dumbbelltjes en 2 bankjes:eek:, terwijl je vroeger gewoon een ruimte had met 20 meter spiegel en minimaal een 7 a 8 verschillende bankjes etc. en lekkere Panatta apparatuur. Neem aan dat alles nog meer gericht moest zijn op het commerciele plaatje, prima beslissing natuurlijk maar voor mij is het dan niet meer interessant:nope:. Jammer ook dat ze de bar er uit hebben gehaald, geen shakies en andere supp's, daar is nu een koffie automaat voor gekomen.

Eerlijk is eerlijk ik heb er gewoon slecht van geslapen want ik had verwacht dat het juist nog beter ging worden voor de liefhebbers, nu wordt het dus zoeken naar iets anders...:(.
 
Wel apart dat ze zelfs de shakies weg halen tegenwoordig. Zelfs de minste healthcentres verkopen toch nog supps.

Succes met het zoeken naar een nieuwe gym.
 
Zoooo zonde Davy, ze hebben dik 2000 leden en sjouwen met gewichten hoorde er helemaal bij jaren lang, geen aso toestanden etc.....nu is er alleen
nog een hoekje van 3 bij 3m met dumbbelltjes en 2 bankjes:eek:, terwijl je vroeger gewoon een ruimte had met 20 meter spiegel en minimaal een 7 a 8 verschillende bankjes etc. en lekkere Panatta apparatuur. Neem aan dat alles nog meer gericht moest zijn op het commerciele plaatje, prima beslissing natuurlijk maar voor mij is het dan niet meer interessant:nope:. Jammer ook dat ze de bar er uit hebben gehaald, geen shakies en andere supp's, daar is nu een koffie automaat voor gekomen.

Eerlijk is eerlijk ik heb er gewoon slecht van geslapen want ik had verwacht dat het juist nog beter ging worden voor de liefhebbers, nu wordt het dus zoeken naar iets anders...:(.

Een hoekje van 3x3m en 2 bankjes op dik 2000 leden... tja dat word dringen dan :rolleyes: Ik snap ook niet dat ze de shakies en supplementen eruit hebben gehaald, als ze dan toch commercieel willen denken niet zo een slimme beslissing. Erg jammer dit Robbert-Jan. :(
 
What the ****? Hebben ze hem nu helemaal om zeep geholpen?
 
Gorillor tja er staat nu een koffie automaat:o, heb al wel de vraag gehad of ik misschien pakjes eiwitten kon leveren maar heb geen idee van waaruit ze die dan willen verkopen, dat wordt ook niets omdat je geen liefhebber gaat overhouden daarvoor:(.

Davy het is niet meer dan 3 bij 3m, een hoop schijven zijn er niet meer
en kwa dumbbell's moeten we het doen t/m 26 kg..terwijl ik juist daar vooruitgang in had verwacht, s'avonds zul je dan met 10/15 man moeten knokken om af en toe met dumbbell's in die 3 bij 3m ruimte te kunnen trainen.
Straks als ik ergens in de 50 ben vindt ik dat ok...maar voor nu is het 2 stappen terug en dat komt dus veeeel te vroeg.

Terror...zo voelde het wel, tjonge wat ben ik geschrokken...verwachte
een nieuwe hardcore lijn toestellen, meer dummbell's, schijven, ruimte etc. maar ip daarvan verscheen er een healthcentre, op het eerste gezicht leek het wel wat maar als je het allemaal eens goed gaat bekijken..echt dood en dood zonde. Als er ooit iemand een kleine gym uit de grond stampt met een leuk Panatta lijntje etc. etc., heeft ie denk ik een gat in de markt, vooral als ze dan ook nog onder de € 30,-. p.m gaan zitten;).

Ik ben er eigenlijk al wel uit, dat het Brummen gaat worden..
 
Ik ben er eigenlijk al wel uit, dat het Brummen gaat worden..

Heb je goed man! Hippman is sowieso wel hardcore, pas jij wel tussen!:D

Snap dat niet van Strada..echt niet. Eerst 4 jaar lang zeuren dat ze nieuwe apparatuur nemen, alles word beter, nieuwere dumbbells, bla bla bla.

Maar wat ik er nu van hoor, mag je er wel gratis zonnebanken en 1 gratis flesje Aquarius per keer pakken. Ow men, wat ben ik blij dat ik nu hier woon!
 
Davy het is niet meer dan 3 bij 3m, een hoop schijven zijn er niet meer
en kwa dumbbell's moeten we het doen t/m 26 kg..terwijl ik juist daar vooruitgang in had verwacht, s'avonds zul je dan met 10/15 man moeten knokken om af en toe met dumbbell's in die 3 bij 3m ruimte te kunnen trainen.
Straks als ik ergens in de 50 ben vindt ik dat ok...maar voor nu is het 2 stappen terug en dat komt dus veeeel te vroeg.

Ik ben er eigenlijk al wel uit, dat het Brummen gaat worden..

Zelfs als je straks in de 50 bent zijn 26kg dumbbell's niet genoeg... daar warm jij mee op kerel :eek: :D:) ;) :wl:

Veel plezier in je nieuwe gym Brummen, is dat wel een beetje hardcore dan?

Anders is er maar 1 oplossing mogelijk ; Kneet's Gym in Den Haag. Verhuizen dus ;)
 
Ik ben er eigenlijk al wel uit, dat het Brummen gaat worden..
Nee :(wacht nog even, als ik terug ben verbouwen wij de boel samen weer, met de rest van de sporters, naar zo als het hoort te zijn. Na dat ze het over genomen hadden was het eerst ook niet te doen, werd gelukkig langzaam aan weer beter, hopelijk gebeurt dat nu ook

Maar ik snap echt wel als je de overstap maakt hoor:o, als ik het zo lees heb ik er al geen zin in. Ben zeer benieuwd geworden is. Als het echt zo slecht is ga zelfs ik lopen
 
Terror Ik snap er ook niets van:no:..ik had even een rondje gemaakt langs de vaste leden m.b.t. het hele nieuwe concept en het plan, vraag gewoon ff of je ideeen hebt m.b.t. toestellen etc....nu is er waarschijnlijk zo'n vertegenwoordiger geweest die niet traint maar voor een vermogen aan apparatuur om de hoek heeft gedrukt en vooral levert aan Achmea of zo..
Ze waren ook nooit anti bb of zo maar schijnbaar is dat anders geworden:o, echt heel jammer want ik denk dat ze een hoop geld hadden kunnen besparen.

Davy ik ben al 3 jaar aan het zeuren voor meer dumbbell's, schijven en een hacksquat machine en was er van overtuigd dat ik bij binnenkomst een mooie Hammer Strenght lijn zou zien, extra spiegels, dumbbell's etc....tja tot 26kg, dan ben je wel snel uitgekeken, daar train ik biceps mee:(.
Hippmann in Brummen is idd meer hardcore, lopen een stuk of 3/4 wedstrijd jongens, de eigenaar draaide vroeger zelf goed mee op een paar grote wedstrijden en er wordt uit dat principe ook gedacht en ingekocht.
:DDavy...Kneet's dat is walhalla...misschien moet ik maar heen en weer gaan rijden naar Den Haag:D.

Herma..het kan al niet meer anders, gezien de vloeren, ruimtes, toestellen, het hele concept etc....dat krijg je nooit meer goed en een
aantal mensen zijn heel blij met het resultaat en komen mij vertellen dat er zo'n mooi krachthoekje is gemaakt:o. Ik ben er klaar mee, om twee stappen terug te moeten doen is het nog te vroeg. Het is jou werk;) dus dan moet je gewoon blijven zitten en er wat rustig rond gaan wandelen.
 
Ik ben ook nog niet wezen kijken, maar ik was al niet positief na jou eerste berichten en was me al aan het voor bereiden op jou vertrek. Wordt wel saai zonder jou, maar stappen terug doen dat doe jij maar over 30jaar dan is vroeg genoeg voor jou:D. En Brummen daar ken ik mensen en qua verhalen die ik gehoort heb zit jij daar wel goed. Wie weet kom je toch nog een keer het podium op
En als het mij ook niet bevalt ga ik ook ergens anders trainen hoor, Achmea instelling heb ik ook helemaal geen zin in:barf: Qua werk is een ander verhaal maar trainen moet goed en lekker zijn, niet half gebakken
De eiwitjes kom ik wel persoonlijk bij je ophalen en klanten die ook willen blij ik door sturen naar jou;).
 
Ik ben bang dat de commercie tegenwoordig bijna overal wint.
Vorig jaar hadden ze bij mij op de sportschool een leden enquete gehouden en vervolgens hebben ze daar totaal niets maar dan ook niets mee gedaan :(,
onbegrijpelijk....
 
Ze houden totaal geen rekening met de leden, ze bekijken alleen wat voor hun op de langere termijn goedkoper is. Lekker makkelijke machines zodat je geen begeleiders nodig hebt enzo. Automaten zodat personeel niets hoeft in te schenken.
 
Ik ben ook nog niet wezen kijken, maar ik was al niet positief na jou eerste berichten en was me al aan het voor bereiden op jou vertrek. Wordt wel saai zonder jou, maar stappen terug doen dat doe jij maar over 30jaar dan is vroeg genoeg voor jou:D. En Brummen daar ken ik mensen en qua verhalen die ik gehoort heb zit jij daar wel goed. Wie weet kom je toch nog een keer het podium op
En als het mij ook niet bevalt ga ik ook ergens anders trainen hoor, Achmea instelling heb ik ook helemaal geen zin in:barf: Qua werk is een ander verhaal maar trainen moet goed en lekker zijn, niet half gebakken
De eiwitjes kom ik wel persoonlijk bij je ophalen en klanten die ook willen blij ik door sturen naar jou;).

Heb mijn opzegging gisteren door gegeven, ben er in iedergeval nog tot 1 oktober, zover dat nog lukt want het is echt compenseren geblazen:(.
Brummen is natuurlijk ook even wennen na 12,5 jaar Strada maar denk dat die gym het beste aansluit, bij wat ik de komende jaren nog wil en kwa km's het zelfde. Ik ga zeker alle mensen missen met wie ik al jaren train, het wordt een nieuw hoofdstuk en hoop dat het brengt wat ik er van verwacht...ik hoef in iedergeval niet meer de zeuren om meer dumbbell's:D...al hebben ze in Brummen
ook geen hacksquat, bij binnenkomst zal ik daar direct over beginnen:D.
Hier op het forum blijven we elkaar zeker spreken want het Strada gehalte is
aardig groot hier op DBB;).
 
Jerney, Strongman het is gewoon doodzonde, binnen een week hebben ze de hele gym om zeep geholpen...mooie Panatta apparatuur er uit
en van die Achmeacirquits er in, weet zeker dat ze het een vermogen heeft gekost. Dit concept is in elkaar gedraaid door mensen die zelf niet trainen en hebben dat zomaar los gelaten op een goed lopende sportschool van meer dan 2000 leden, die voor ieder wat wils had en waar iedereen ook tevreden mee was, er is niemand ook maar iets gevraagd, gewoon boemm...echt zonde:(. Het wordt zo langzamerhand een gat in de markt als er hier iemand een gym begint waar je normaal kunt trainen en waar iedereen welkom is.
Commercieel zal het allemaal wel doordacht zijn maar het is jammer om te zien dat het een beetje een trend is de laatste jaren.
 
Het is gewoon triest wat er na de transformatie is gebeurt.. duizenden euro's gespendeerd aan dure apparaten, maar geen cent over voor een paar nieuwe en zwaardere dumbbells, schijven of stangen,,

Dat ze ons in het hoekje stoppen is gewoon dood zonde en irritant aangezien je nu helemaal nergens meer ruimte voor hebt..

De bar weggesloopt, dus nu is er voor na de training alleen nog maar een kopje koffie, thee dat bij in je abbo zit..

1 woord: zonde
 
Het is gewoon triest wat er na de transformatie is gebeurt.. duizenden euro's gespendeerd aan dure apparaten, maar geen cent over voor een paar nieuwe en zwaardere dumbbells, schijven of stangen,,

Dat ze ons in het hoekje stoppen is gewoon dood zonde en irritant aangezien je nu helemaal nergens meer ruimte voor hebt..

De bar weggesloopt, dus nu is er voor na de training alleen nog maar een kopje koffie, thee dat bij in je abbo zit..

1 woord: zonde

Ik had dit ook nooit verwacht hoor:no:, ik dacht dat ik aardig op de hoogte was maar dit had ik absoluut niet kunnen voorspellen. Alle jongens die vrij trainen zijn zich kapot geschrokken en kijken in het rond voor een andere gym.
Een paar aanpassingen waren ok geweest maar dit....Voor twee weken terug wilde ik mijn abbo nog voor een jaar verlengen maar goed dat ik het doorgeschoven heb, anders had ik nu hartklachten gehad:o.

Terror, ha, ha hacksquat ben ik helemaal wild van, een van de oefeningen die wat extra's voor me brengt op de 'wheels', ging er nu speciaal altijd voor naar Apeldoorn.
 
Klote zeg voor jullie :mad:
Ik had hier vorig jaar precies hetzelfde waar ik woon. Redelijke gym ging failliet en er kwam een healthfitness voor terug.
Tja toen maar eigen spullen gekocht.
 
Zwarte Suzuki Swift?

Op de een of andere manier was hij ineens kapot, aanrijding of zo:eek:....toen maar iets anders gekocht;).

Shutter, kan me voorstellen dat ze iets anders gaan doen als een sportschool niet draait maar bij ons hier liep/loopt het als een trein + dat je
een goede sfeer had tussen het de vrije trainers en de rest van de sportschool. Het is in een dorpje...je kent het wel, het hele dorp is gewoon lid, vriendelijke omgeveing.

Heb trouwens ook nog een uitnodiging gekregen van een sportschool hier uit de regio, abbo € 15,-. p.m.:eek: en bb is welkom...ga er denk ik volgende week eens trainen en wie weet is het interessant en kan ik tot wat goede afspraken komen. Altijd handig dat er zich nu al verschillende opties voor doen.
 
Back
Naar boven