Neem die uitgave eens een keer mee naar de sportschool, kan ik ook eens kijken![]()
Ben je er morgen ?....dan neem ik hem mee

.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem die uitgave eens een keer mee naar de sportschool, kan ik ook eens kijken![]()

.
Ik wil dat ook graag even zien. En bij ons in de boekhandel ligt het nog niet. Donderdag??
Ach nee, niet morgen dan ben ik er nietIk wil dat ook graag even zien. En bij ons in de boekhandel ligt het nog niet. Donderdag??
![]()
...ze zijn op het moment
. Ik doe hem in iedergeval ff in de tas....Ik weet nog niet of ik Donderdag moet werken...ze zijn op het moment
niet zo vlot met alle uren, data etc. doorgeven dus ze kunnen me maar zo verrassen. Ik doe hem in iedergeval ff in de tas....
Ik zie je wel in de sportschool en ik zal er dan eens rustig de tijd voor nemen 

Haha sommige mensen zijn inderdaad nooit zo vlotIk zie je wel in de sportschool en ik zal er dan eens rustig de tijd voor nemen
![]()
, een hoop te kijken komende tijd, kreeg gisteren toevallig ook nog de laatste DVD van Ronnie Coleman en heb dan gisteren ook tot 00.35 uur voor de buis gezeten
....had ook zo de gym in willen stappen
.
He kerel...bedankt nog voor de filmpjes, een hoop te kijken komende tijd, kreeg gisteren toevallig ook nog de laatste DVD van Ronnie Coleman en heb dan gisteren ook tot 00.35 uur voor de buis gezeten
.

http://www.robberts-tripple.nl/
he robbert leuk om te horen dat je me dvd's van coleman leuk vind.
ik heb vandaag ook nog is zitten kijken en ben daarna weer de sportschool in gedoken.http://www.robberts-tripple.nl/

.haha dat valt nog wel mee maar heb wel fijn getraind.

haha dat valt nog wel mee maar heb wel fijn getraind.![]()
....niet vergeten he, Amino Xplode en een banaatje na
.Klasse....niet vergeten he, Amino Xplode en een banaatje na
.

He kerel...bedankt nog voor de filmpjes, een hoop te kijken komende tijd, kreeg gisteren toevallig ook nog de laatste DVD van Ronnie Coleman en heb dan gisteren ook tot 00.35 uur voor de buis gezeten
.
Dat zal wel weer flink aangezet hebben tot trainen haha! De Gym s'avond instappen is niet verstandig, dan krijg je weer last van de klopgeesten van ome Jaap
Graag gedaan kerelDat zal wel weer flink aangezet hebben tot trainen haha! De Gym s'avond instappen is niet verstandig, dan krijg je weer last van de klopgeesten van ome Jaap
![]()
Mooie tijden waren dat, om s'nachts een beetje te luidruchtig m.b.t. muziek etc. wat oud ijzer te gaan verslepen in de gym
.
.Yessssssssssss Detox One het supplement dat ik heb ontworpen/samengesteld voor XXL Nutrition ligt in de shop.
Ben ik wel trots op....sluit denk ik aan bij de behoeften van een hoop
bb-ers.
Afbeelding, info etc. volgt natuurlijk z.s.m..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eindelijk is de Detox-One er!
...weet bij god niet hoe je zo'n plaatje er op krijgt
. Een supplement waar een heel verhaal aan vast zit maar uiteindelijk helemaal is aangepast naar onze sport
.

.he kerel mooi dan detox one in de schappen ligt man toppieSuper Rene, zo hebben we er een plaatje bij...weet bij god niet hoe je zo'n plaatje er op krijgt
. Een supplement waar een heel verhaal aan vast zit maar uiteindelijk helemaal is aangepast naar onze sport
.
Detox One kan voor heel veel doeleinden worden gebruikt en valt ook
mooi samen met de nieuwe XXL lijn. Helemaal top dat het supplement in het XXL assortiment zit en dat ik buiten de samenstelling en ontwerp ook heb mee mogen denken m.b.t. de verpakking, label etc. etc..
Mooi avondje heb ik hier voor de pc.

he kerel mooi dan detox one in de schappen ligt man toppie
goed werk ga zo door![]()
. Ben al weer bezig trouwens met een nieuw supplement
maar eerst nu een Detox-One feestje
.Ow hij staat er al zie ik. Sorry, lees me mail nu pas!
Ben benieuwd wat dit supplement allemaal gaat geven!
.