MuscleMeat

Rocks road to world domination

misselijk en toch pr.

goed bezig.

niks erger dan misselijk onder de training

dan voel je je niet hardcore maar een kasplantje

goeie gedachte pr

Gek zware rows ja :o.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.205
bedankt broeders

training

#overhead press
67 x 5 pr
67 x 5
67 x 5 vpr

#bent over row
80 x 8
80 x 8
80 x 8

gym dicht

nu paar dagen op pua kamp

stuur snapchat in karma voor awkward foto's van stonestone en rockrocks vakantie gr

• #2.206
vakantie was sickening pissening geniaal.

de training van gister na 2 uur naar de dichtsbijzijnde sportschool te hebben gelopen

geen gym equipment oid mee dus niet gesquat (geen schoenen, sleeves etc.)

#bench press beltless sleeveless
90 x 5
90 x 5
90 x 6

#reverse grip lat pulldown
72 x 8 x 3

#seated db press
22 x 11 x 3

voor de mensen die het leuk vinden: vmd verslag van de vakantie

goede training, vertel meer over die vakantie gr

• #2.208
goede training, vertel meer over die vakantie gr

je had er bij moeten zijn

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

vakantie verslag

Woensdag:
Het begon al goed toen jan de verkeerde trein pakte en daardoor een uur vertraging opliep. Ik kwam hier te laat achter en was dus een uur eerder op station ommen dan jan. Ben in ommen maar op een bankje gaan zitten wachten. Komt er een chinees die op de bus wacht met een zak chips aan en biedt me wat aan. Ik zeg nee bedankt en hij zegt wat in het chinees. Jan komt om iets over 7 aan, we zeggen hoi (!) en vogelen uit waar de dichtstbijzijnde supermarkt is (2 kilometer lopen). Hier wat boodschappen gehaald en vervolgens met een taxi naar de camping. Hier kwamen flink toevallig net na ons 2 meiden aan die naast ons werden gezet die net als ons wat ouder waren dan de gemiddelde pauperboer daar en ook 2 nachten bleven. Jan en ik kwamen met het geweldige verhaal dat Jan 19 is en al een jaar geneeskunde heeft gestudeerd in Australie (goede verhalen kon je vertellen over australie trouwens jan) en dat ik 21 ben en rechten studeer in Groningen (omdat alle chicks altijd afhaken als ik zeg dat voeding en dietetiek studeer rip). Dit ging in ieder geval door de plee toen ik erachter kwam dat mijn nichtje ook op de camping stond toen en ze bij ons kwamen staan en haar vriendIn vroeg hoe oud ik ben, ik antwoordde met 21 en zei bijna ECHT NIET schreeuwde. Weet niet of ze het gehoord hebben maar denk van wel. Maar goed, onze tent was dus echt zwaar poverty kwamen we achter en ik weet niet meer precies hoe we hat deden want ik was nogal flabbergasted maar we regelden dus dat we bij de buurmeiden in de tent konden slapen. Was ook de eerste keer in een half jaar dat ik weer wat biertjes dronk dus ging ook met de minuut meer aardappel geloof ik. Ook nog een ambulance want een meid had een haring ingeslikt ofzo. Toen we gingen slapen lagen jan en ik eerst in het midden strak tegen elkaar en toen was het al slechte kutgrappen maken geblazen van mijn kant. Dingen als ‘’zit niet zo fucken’’ beantwoorden met was ik maar het fucken en dat soort niveau grappen. Ook nog 10000 tent puns. ‘’Dit is wel intents he. Pun intented.’’ Uiteindelijk de chick die naast mij lag wou graag ruilen omdat haar luchtbed lek was. omdat ik aardige jongen ben maar daar gaan liggen. Kom tot de conclusie dat dat luchtbed dus echt niet lek was. opeens heeft jan 2 meiden half over zich heen liggen. Nog maar een paar kutgrappen gemaakt en toen ram hard gaan snurken. Ik ben de enige die die nacht fatsoenlijk heeft kunnen slapen.

Donderdag:

Dag begon weer met kutgrappen. Buurmeiden gingen naar slagharen en jan ik verveelden ons de t*fus. Besloten naar de gym in ommen te lopen. Na ongeveer een uur waren we in ommen en hebben we bij een cafe gevraagd waar de gym zit. Dat bleek aan de andere kant van ommen te zitten en nog een uur lopen te zijn. Uiteindelijk zo’n 2 uur over gedaan met boodschappenpauze. Daarna pannenkoek met spek en ijsje gegeten. Toen fb bericht gelezen dat hun tent (ook onze tent nu dus lel) kapot is gegaan omdat er lompe boeren iemand op hebben gegooid. Diezelfde gasten hebben wel een nieuwe tent gehaald wat dan wel weer netjes was. ook deze avond volledig aardappel gegaan en weer keihard gaan snurken en lekker geslapen groet.

Vrijdag: iets met tent opruimen en naar huis ofzo
Ook lekker veel dbb inside jokes als full daffy gaan wat ze niet snapten uiteraard. Was leuke vakantie.

:roflol:

Mooi verslag

grinnik.....je stelt me niet teleur Rock ;)

d4i6z.jpg

Rock 's nachts

Elk halfuur wakker worden, heel hard "SCHEUR" of "GROET" roepen, vervolgens zo hard omdraaien dat de tent bijna instort en insta in coma vallen

In voor een tweede setje kamperen gr

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Oja en we moesten stefan elk kwartier wakker stompen omdat hij de hele camping wakkersnurkte :roflol:

• #2.216
Rock 's nachts

Elk halfuur wakker worden, heel hard "SCHEUR" of "GROET" roepen, vervolgens zo hard omdraaien dat de tent bijna instort en insta in coma vallen

In voor een tweede setje kamperen gr

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Oja en we moesten stefan elk kwartier wakker stompen omdat hij de hele camping wakkersnurkte :roflol:

GROET

#squat
115 x 5
117 x 5
120 x 5

#incline db press
30 x 12 x 4

#db row
40 x 16
40 x 16
40 x 20

krullen

goei sq

• #2.219
#squat paused beltless
100 x 5 x 3

#bench press beltless
80 x 5 x 3

#bent over row
65 x 12 x 3

#overhead press
50 x 10 x 3

High rep OHP met deze hitte. Lekker hoor.

Terug
Naar boven