Fitness Seller

Rocks road to world domination

Best een sterke jongen jij, in

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Best een sterke jongen jij, in

thanks, moet nog veel sterker. welkom! :D

training van vandaag

#squat low bar
110 x 5 x 2
120 x 3

#bench press beltless
80 x 5
80 x 5
80 x 6 YOLO

#bent over row
70 x 10 x 3

#overhead press beltless
50 x 11 x 2
50 x 10

#barbell curl
35 x 10 x 3

lowbar squat zonder gelijk aids aan elleboog. nice. voelde het wel in mijn schouders dus gewoon voor de tijd goed schouders opwarmen en mobility verbeteren en weer lowbar squats proberen

• #2.245
#squat low bar
120 x 3 x 3

#bench press
97 x 3
97 x 3
97 x 4 eerste rep perongeluk touch and go dus maar extra rep gedaan #yoloswag

#deadlift beltless deficit
150 x 3 x 3

#chin up
BW x 6 pr
BW x 5
BW x 5

#seated db press
30 x 6 x 2

low bar squat gaat echt zoveel harder dan high bar maar voel wel dat mijn elleboog nu een beetje kut

probeer hem zo breed mogelijk vast te houden en niet de bar op mijn handen te laten rusten maar hem mijn rug in te drukken

jij ook al arm t**fus met lowbar.

sterkte voor de toekomst als je het al met 110kg hebt.

Ik pak de stang thumbless vast, en druk de stang met m'n palm tussen de deltoids en de traps. Nooit ergens last van.

Het kan komen doordat spieren stijf en vast zitten, waardoor je lichaam normaal niet in die positie kan komen. Er komt dan veel stress op je ellebogen wanneercje het wel probeerd.

Dit zou opgelost kunnen worden door front delt en pecs te stretchen. Ook foamrollen van die spieren voor squatten zou dan al flinke verbetering moeten zijn.

Maar het kan ook aan andere dingen liggen

zo breed mogelijk vast pakken is nou niet echt bevoorderlijk voor je stabiliteit. Heb jij dan niet het gevoel dat je je rug niet strak kunt houden en die barbell er af glijd?

Pak dan de cambered bar gewoon :)

• #2.253
Ik pak de stang thumbless vast, en druk de stang met m'n palm tussen de deltoids en de traps. Nooit ergens last van.

bastaard

Het kan komen doordat spieren stijf en vast zitten, waardoor je lichaam normaal niet in die positie kan komen. Er komt dan veel stress op je ellebogen wanneer je het wel probeert.

Dit zou opgelost kunnen worden door front delt en pecs te stretchen. Ook foamrollen van die spieren voor squatten zou dan al flinke verbetering moeten zijn.

Maar het kan ook aan andere dingen liggen

delts en pecs stretchen ga ik proberen inderdaad, thanks!

zo breed mogelijk vast pakken is nou niet echt bevoorderlijk voor je stabiliteit. Heb jij dan niet het gevoel dat je je rug niet strak kunt houden en die barbell er af glijd?

ja beetje wel maar beter dan dat mijn arm eraf valt

Pak dan de cambered bar gewoon :)

welke cambered bar :(

Oeps, dat was bij Broken bat dan dat ik dat had gezien, geen idee waarom maar ik verwar jullie twee altijd :eek:

Carpull met auto op handrem, big Z is dis you?

• #2.260
#incline db press
40 x 6
40 x 6
40 x 6
40 x 6

#db row
40 x 8
50 x 6
60 x 6
60 x 6