AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

Het duurde even voor ik besefte dat jij het was, maar uiteindelijk toch maar hoi gezegd omdat jij het niet zelf durfde :o

grapje :roflol: was leuk om je even te spreken
inb4 dat vond jij niet

goed gehoizeggen'd gr

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Het duurde even voor ik besefte dat jij het was, maar uiteindelijk toch maar hoi gezegd omdat jij het niet zelf durfde :o

grapje :roflol: was leuk om je even te spreken
inb4 dat vond jij niet

vond het leuk om je te ontmoeten heleen

• #2.464
ik wou dat ik jou was, dan kon ik 100 benchen :(

In in steendertijden log.

ik wou dat ik jou was, dan kon ik 100 benchen :(
Kan me nog goed mijn eerste 100 KG bench herinneren. Ik ging naar de gym en na 10 minuten kreeg ik een enorme adrenaline kick die nog 30-40 minuten aanhield. De training ging super goed dus vastberaden laadde ik 2 plates op de ijzeren barbell. Na wat routine werk was de barbell mijn b*ch, zonder problemen duwde ik haar van me af. Toeterende mensen kwamen op me afgerend en confetti viel uit de lucht. Terwijl Crazy Frog in eigen persoon 'we are the champions' kwam zingen stopte iedereen met zijn werking sets om mij toe te juichen. De twee grootste kerels droegen me vol triomf op hun grote schouders naar de kleedkamer waar ik kon baden in een bad vol chocomel.

not srs

Heeft dat nou eigenlijk zin: Een belt bij de Bench?

• #2.470
Kan me nog goed mijn eerste 100 KG bench herinneren. Ik ging naar de gym en na 10 minuten kreeg ik een enorme adrenaline kick die nog 30-40 minuten aanhield. De training ging super goed dus vastberaden laadde ik 2 plates op de ijzeren barbell. Na wat routine werk was de barbell mijn b*ch, zonder problemen duwde ik haar van me af. Toeterende mensen kwamen op me afgerend en confetti viel uit de lucht. Terwijl Crazy Frog in eigen persoon 'we are the champions' kwam zingen stopte iedereen met zijn werking sets om mij toe te juichen. De twee grootste kerels droegen me vol triomf op hun grote schouders naar de kleedkamer waar ik kon baden in een bad vol chocomel.

not srs
:roflol:
Heeft dat nou eigenlijk zin: Een belt bij de Bench?

nee, is puur zodat mijn buik niet zo dik lijkt.

hoi

heb je elleboogaids ?

• #2.477

Ja. Soms wat meer last van en soms niet, maar doe maar gewoon sleeves aan.

---------- Toegevoegd 9 September 2015 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 8 September 2015 om 20:36 ----------

#deadlift
140 x 3 x 6

#db row
40 x 10 x 3

#squat beltless
80 x 6
90 x 6
100 x 6

prima training voor 12 uur 's nachts. knie gaat wel weer vol bobba helaas.

Doet je knie weer vaag? Hoe gaat het met de oefeningen?

• #2.479
Doet je knie weer vaag? Hoe gaat het met de oefeningen?

had het gevoel dat het juist beter ging afgelopen week. hopelijk is het eenmalig omdat ik gisteren veel gelopen heb ofzo of omdat ik niet kon foamrollen oid. oefening die je mee hebt gegeven gaat prima. voel hem goed waar ik hem moet voelen. ook de excentrische squats met hak op een verhoging blijf ik dagelijks doen maar blijft vooral rechts redelijk pijnlijk onderin als ik hem met 1 been tegelijk doe.

mooie trainingen, ooit ga ik ook proberen om sterk te worden

Terug
Naar boven