MuscleMeat

Rocks road to world domination

Ik wou dat ik zo sterk was, mijn krachtstats zijn zo bout.
Gelukkig zie ik er wel uit alsof ik het aan het maken ben.

Poeh, BP 1x90, sq 1x140, deadlift 1x170, ohp 1x70 :(

Ik heb me nooit met kracht beziggehouden, maar als ik soms zie dat mannetjes van 1,70 van 75 kilo meer benchen dan ik krijg ik toch wel feels :o

Ik heb me nooit met kracht beziggehouden, maar als ik soms zie dat mannetjes van 1,70 van 75 kilo meer benchen dan ik krijg ik toch wel feels :o

zou je moeten doen, krachtgainz maken is leuk :P

en halve gym die naar je kijkt als je deadlift is ook altijd goed voor de zelfvertrouwen gainz :roflol:

dikke ohp...:)

zou je moeten doen, krachtgainz maken is leuk :P

en halve gym die naar je kijkt als je deadlift is ook altijd goed voor de zelfvertrouwen gainz :roflol:

Haha indeed... vooral in mijn gym . Daar deadliften ze bijna niet, en van diegene die dit wel doen trekt de sterkste maar 180 ofzo :)

Hoi, goede OHP. Pleurklaat was gisteren tijdens zijn training al benieuwd naar hoe je het zou gaan doen. Maar ik denk dat de befaamde Pleur wel aardig tevreden kan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.572
  • #2.573
#squat
130 x 3 x 5

#romanian deadlift
115 x 8 x 3

gekloot met farmers walk maar klemmen bleven niet goed zitten dus alles donderde er weer af

squats gingen echt marginaal kut. had ze een stuk makkelijker verwacht aangezien de 10 x 122,5 van vorige week. knie aids helpt ook niet mee natuurlijk.

vannacht ook niet goed geslapen en gisteravond uit geweest wat ook niet van positieve invloed zal zijn geweest. voortaan maar niet meer uitgaan als ik de volgende dag moet trainen.

het komt wel goed schat :(

• #2.575
#bent over row
80 x 12
80 x 12
80 x 10
80 x 10

#seated db press
32 x 8 x 4

cable curls
cable tricep extensions