Fitness Seller

Rocks road to world domination

Flat bench vrij laag vergeleken met je incline dumbbells ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
heb ten eerste gewoon een flinke rom, alhoewel dat bij ohp blijkbaar geen probleem is. verder ligt bench me gewoon niet denk ik

lig je wel met bench?

bench is ook gewoon kut

• #2.628
#deadlift
150 x 3 x 6 speedreps

#db row
55 x 8 x 3 easy wel

#squat beltless
105 x 6 x 4 prima

#lying leg curl
48 x 8 x 3

ab wheel

ben gewoon herkend in de gym vandaag door een dbb'er boh (door (de stank van) mijn kneesleeves :p)

ook nog bijna gratis earphones maar fitnessecto kwam nog terug om ze op te halen :(

goed gedaan stinkerd

897px-Facebook_like_thumb.png

Ben maar snel weggevlucht toen ik je rook. :windup:

• #2.633
te mannelijk voor je? :mad:

Ja, lage test levels enzo.

• #2.635
nice ik ook

beta leef

Trouwens, die 55kg db rows. Doe je dat door een dumbell zelf samen te stellen met die half ingepakte shit die nog in de hoek naast het db rek ligt? Hoe zwaar wegen die db halters + klemmetjes daarbij?

• #2.637
Trouwens, die 55kg db rows. Doe je dat door een dumbell zelf samen te stellen met die half ingepakte shit die nog in de hoek naast het db rek ligt? Hoe zwaar wegen die db halters + klemmetjes daarbij?

jep, weet niet hoe zwaar die dumbbells precies zijn, maar ik gok 5 kg. daar nog 2x15 en 2x10 bij op. gebruik gewoon de klemmetjes die in de doos liggen

Cooool, ga ik ook eens proberen. De db's worden niet te groot voor rows met 15kg plates?

That reminds me.. Jij met je stinkerig knee sleeves, kan je die dingen eigenlijk wassen? :o

Terug
Naar boven