- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig rock! Ziet dr goed uit met al die prs!

Kijk aan weer wat PR's te pakken!2900kcals is nog goed te doen lijkt me
![]()
2900 kcals best te doen ja, calculated onderhoud is wel 3500 though dus wil niet té laag gaan aangezien ik ook nog elke dag of cardio op nuchtere maag doe of hiit na trainingDan is 2900kcals al best pittig kerel..bij mij is 2800-2900kcals ongeveer mijn onderhoud. Kon ik met mijn liefde voor eten ook maar zoveel nemen..yes sir2900 kcals best te doen ja, calculated onderhoud is wel 3500 though dus wil niet té laag gaan aangezien ik ook nog elke dag of cardio op nuchtere maag doe of hiit na training

Dan is 2900kcals al best pittig kerel..bij mij is 2800-2900kcals ongeveer mijn onderhoud. Kon ik met mijn liefde voor eten ook maar zoveel nemen..![]()

Trainen met pwo is voor p*ssy's mane..
Squat gaat lekker!

pic 1 is van 31 mei en pic 2 vandaag (20 juni). zat nog 1 weekend pinkpop tussen waar ik een week cutten op verloren ben gegaan ofzo dus op zich niet ontevreden met de vooruitgang. schattingen van mijn vp van vandaag en 31 mei?

jezus man,
wat heb jij een enorme progressie gemaakt.
suc6
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------
je bent echt een hele kerel geworden

Fijne vakantie buffel, mooie beachboyworkout gedaan dus dat komt goed uit![]()
gaat vast goedkomen