- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
heeeeeuuuuujjj
kijken of er nog wat van je kracht over is

Wel goed gehosseld mag ik hopen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heeeeeuuuuujjj
kijken of er nog wat van je kracht over is
Wel goed gehosseld mag ik hopen?

goede bulkweek gehad
eerste avond/nacht al meteen the feels te pakken voor een best wel mooie meid. beetje mee gepraat en uiteindelijk gezoend maar wou verder niks doen, dikke prima. beetje mee geappt en ze ging naar een feest waar ik ook heen ging en daar deed ze opeens heel anders.flirten met een vriend van me en terwijl ze de eerste nacht echt heel lief was deed ze op dat andere feest heel lomp. heb de dag ervoor srs 2 halfdronken chicks die de D wouden afgewezen omdat ik dikke feels heb voor die meid en ze reageert ook niet op app.![]()
dudeeeeeeee wat is met deze beta opeens
kut voor je man srs
Succes! Bij mij staat mijn grote spullen verhuizing op het programma!never go full beta.
vandaag dagje klussen in mijn kamer in groningen.
Succes! Bij mij staat mijn grote spullen verhuizing op het programma!

als dat de chick is op de foto. kan ik alleen zeggen lekker wijf zeg.
maar hoe mooi of een chick ook is, als het aan de binnenkant verrot is laat het dan lekker gaan.
de volgende komt wel weer voorbij

Buiten dat ik de hele verhuizing fasted heb gedaan niet veel PR's gezet...wederom de wasmachine niet alleen naar de zolder gebracht

Buiten dat ik de hele verhuizing fasted heb gedaan niet veel PR's gezet...wederom de wasmachine niet alleen naar de zolder gebracht![]()

Awwww Rocky, knuffeltje tegen de feels.
Nu weer beetje net doen alsof je alpha bent en goei trennen.![]()
Je geloofd dat je bent wakker geworden met onderrugpijn? Kun je je het niet meer herinneren?
Je geloofd dat je bent wakker geworden met onderrugpijn? Kun je je het niet meer herinneren?