MuscleMeat

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
heeeeeuuuuujjj
kijken of er nog wat van je kracht over is :P

Wel goed gehosseld mag ik hopen?

goede bulkweek gehad :o

eerste avond/nacht al meteen the feels te pakken voor een best wel mooie meid. beetje mee gepraat en uiteindelijk gezoend maar wou verder niks doen, dikke prima. beetje mee geappt en ze ging naar een feest waar ik ook heen ging en daar deed ze opeens heel anders.flirten met een vriend van me en terwijl ze de eerste nacht echt heel lief was deed ze op dat andere feest heel lomp. heb de dag ervoor srs 2 halfdronken chicks die de D wouden afgewezen omdat ik dikke feels heb voor die meid en ze reageert ook niet op app. :(

goede bulkweek gehad :o

eerste avond/nacht al meteen the feels te pakken voor een best wel mooie meid. beetje mee gepraat en uiteindelijk gezoend maar wou verder niks doen, dikke prima. beetje mee geappt en ze ging naar een feest waar ik ook heen ging en daar deed ze opeens heel anders.flirten met een vriend van me en terwijl ze de eerste nacht echt heel lief was deed ze op dat andere feest heel lomp. heb de dag ervoor srs 2 halfdronken chicks die de D wouden afgewezen omdat ik dikke feels heb voor die meid en ze reageert ook niet op app. :(

dudeeeeeeee wat is met deze beta opeens

kut voor je man srs

15fhjpj.png

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

dudeeeeeeee wat is met deze beta opeens

kut voor je man srs

ja had het ook liever niet gehad. voelt fucking raar en kut. aan ene kant denk je fl**ker ook maar op maar aan andere kant die fucking feels.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

training:

squats

4x80
3x5x70

deadlifts:

10x60
5x100
5x120
5x120

deadlifts met mixed grip, normaal doe ik altijd met straps maar wil grip wat beter krijgen. voor de rest dikke kut training met weinig energie en kracht

beta

als dat de chick is op de foto. kan ik alleen zeggen lekker wijf zeg.
maar hoe mooi of een chick ook is, als het aan de binnenkant verrot is laat het dan lekker gaan.

de volgende komt wel weer voorbij

Succes! Bij mij staat mijn grote spullen verhuizing op het programma!

thanks! nog pr's gezet tijdens het verhuizen? :p

als dat de chick is op de foto. kan ik alleen zeggen lekker wijf zeg.
maar hoe mooi of een chick ook is, als het aan de binnenkant verrot is laat het dan lekker gaan.

de volgende komt wel weer voorbij

true words

foto'tje van de 1na laatste avond van vakantie. hier al aardig wat alcohol gehad en gegeten de gehele vakantie. behoorlijk wat fat gains al hier :o

lloret 8 juli.jpg

Awwww Rocky, knuffeltje tegen de feels.

Nu weer beetje net doen alsof je alpha bent en goei trennen. :kiss:

Buiten dat ik de hele verhuizing fasted heb gedaan niet veel PR's gezet...wederom de wasmachine niet alleen naar de zolder gebracht:o

haha lekker, zwaar spul sjouwen op lege maag :o

Awwww Rocky, knuffeltje tegen de feels.

Nu weer beetje net doen alsof je alpha bent en goei trennen. :kiss:

*hugs*

zit sinds vrijdag al zo'n 800 kcal onder onderhoud en op zo'n 130 kh. morgen denk ik ff wat hoger in carbs voor lb en dan weer tot aan volgende week maandag om de cleanbulk erin te gooien.

training van vandaag:

schouder warmup.

ohp:

10x20
10x30
10x30
10x30

bent over rows:

10x60
5x5x70

plate loaded pulldowns:

3x8x90

bench press: (concentreren op ellebogen tucken, ook een iets smallere grip dan normaal)

10x20
10x40
10x60
10x60
10x60

incline db press

8x26
7x26
10x26 (volgens mij pr op reps, not sure)

db curls: dat dere mmc

10x14
8x14
9x14

tricep rope pushdowns

15x15
10x20
12x25
11x25
11x25

aan het cutten ?

sukkel

zondagmorgen geloof ik wakker geworden met gigantische pijn in onderrug en tis vandaag nog niet minder geworden dus beetje een kuttrain met wat meer herhalingen en minder gewicht

squats:

10x20
10x40
10x60
10x60
12x60

deadlifts:

10x60
10x100
18x100 (had 20 wel kunnen halen maar opeens heel erge hoofdpijn)

calve raises dropset

wou eens kijken hoeveel reps ik kon maken met 100 kg dl.

Je geloofd dat je bent wakker geworden met onderrugpijn? Kun je je het niet meer herinneren?

Terug
Naar boven