- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Hou toch op, man. Dan kan ik nu dus ook gewoon even 2 jaar gaan kuren, de snelheid van mijn progressie verdubbelen en wellicht wel meer, dan een maandje of 3 later weer in de NPB gaan liften, want hee, die krachtgains zijn toch weg. Daar heb je Powerlifting Holland voor, kan je gewoon eerlijk vergelijken met zijn allen. Als iemand kuurt of gekuurd heeft, heeft die persoon gewoon niks te zoeken in een bond die dopingvrij is. Het feit dat ze kuren is niet boeiend, als ze zich maar niet gaan mengen in een bond waar men het niet mag doen. Dan ben je dus gewoon bezig met moedwillig de hele bond verneuken..
zo zijn de regels nou een maal.
van mij mag dit worden aangepast en mag je lifetime ban krijgen als je 1x word gepakt. Het is niet alsof per ongeluk die naald er in ging, was een bewuste keuze dus moet je ook de consequenties er van dragen.
Ik hoorde dat @TheWasp bijna wekelijks wordt gepakt
ik train ook soms hoorIk ga dit log volgen (niet voor de trainingen btw)

86kg cable row maar.
je pakt bijna 1 arm rows met 86kg dumbells ofzo.
je moet ook als 1e kuur test winny doen en als 2e pas test tren winny snapkeja al mijn kracht van mijn test tren winny kuur is weer weg want kracht van kuur is maar tijdelijk.
ja al mijn kracht van mijn test tren winny kuur is weer weg want kracht van kuur is maar tijdelijk.