XXL Nutrition

Rocks road to world domination

ik werd geroepen?

zou gewoon lekker met je heupen in de startpositie al hoger beginnen als ze elke rep toch eerst omhoog schieten voordat het gewicht van de grond komt. lijkt ook geen weakness te zijn ofzo want ondanks het omhoog schieten van de heupen gaat de lockout elke rep gewoon hard

verder de volgende cijfers
orientatie van camera tijdens filmen -10/10
commentaar 8/10
lift lekkerepr/10

• Topic Starter Topic Starter
Owja sorry dat natuurlijk ook[emoji85]

:)

ja je moest helpen tillen

zou gewoon lekker met je heupen in de startpositie al hoger beginnen als ze elke rep toch eerst omhoog schieten voordat het gewicht van de grond komt. lijkt ook geen weakness te zijn ofzo want ondanks het omhoog schieten van de heupen gaat de lockout elke rep gewoon hard

verder de volgende cijfers
orientatie van camera tijdens filmen -10/10
commentaar 8/10
lift lekkerepr/10

okay, thanks voor je inbreng!

succes bij de tandarts

Van wat ik van hieraf kan zien.
Lats naar onder trekken voor liftoff, meer geduld voor liftoff, alles op spanning zetten, minder hard van de grond los trekken zodat je door kunt versnellen en beter uit komt vanaf de knieen, borst laten leiden tijdens de hele beweging. Als de halter bij de knieen is hang je te ver over de halter heen waardoor je je heupen niet hard door kunt laten komen.

Zou nog een keer van voren moeten filmen om te zien hoe je voeten staan en wat je knieen en heupen doen

wil je mijn handje vasthouden?

Van wat ik van hieraf kan zien.
Lats naar onder trekken voor liftoff, meer geduld voor liftoff, alles op spanning zetten, minder hard van de grond los trekken zodat je door kunt versnellen en beter uit komt vanaf de knieen, borst laten leiden tijdens de hele beweging. Als de halter bij de knieen is hang je te ver over de halter heen waardoor je je heupen niet hard door kunt laten komen.

Zou nog een keer van voren moeten filmen om te zien hoe je voeten staan en wat je knieen en heupen doen

thanks man, waardeer je inbreng echt!

zal eens ff kijken of ik vrijdag filmpje van voren kan laten maken

en dan nog een van achteren :eyebrow:

training:

ohp:

10x20
5x40
5x50 hard
5x55 (pr)
5x55 (vanaf hier belt, nooit eerder met belt gedaan. voelt goed)
5x55
5x55
5x55 (vpr)

benchpress

10x20
10x40
5x60
3x70
5x80 (paused) (pr)
4x5x80 (eerste rep paused, rest touch and go)

incline db press

10x22,5
3x8x35 (vpr)

pendlay row

5x60
5x5x77,5 (pr)

lat pulldown

3x10x63

tricep rope pushdowns

3x10x35

db curls

10x16
2x8x18 (pr)

goede trein

goede prs

de gaintrainnnn

Lekkere pressjes

steen als je op weg bent naar de overwinning hoef je toch niet het wiel opnieuw uit te vinden

goeie rows! vind het zelf echt een kut oefening xD

Damn son, PR's everywhere

steen als je op weg bent naar de overwinning hoef je toch niet het wiel opnieuw uit te vinden

ja atm maak ik nog wel vooruitgang maar heb wel het idee dat het niet optimaal is..

goeie rows! vind het zelf echt een kut oefening xD

ben sinds kort overgestapt van BORs naar pendlays. in het begin is het even wennen maar ze zijn echt wel fijn :)

gaat lekkah :D

paar weken geen pwo meer gehad. vandaag weer ff 1,5 scoop unstoppable

training van vandaag:

squat:

10x20
5x50
5x70
5x90
5x95 (evenaring pr)
5x100 (pr +5 wat)
5x105 (pr +10 watwatwat)
5x110 (pr +15 watwatwatwatwat)

deadlift geprobeerd op techniek te letten en heupen niet te snel op laten komen. tot de 1x170 ging het vrij goed. bij de 5 repper werd het wat minder vgm.

alles mixed grip

5x70
5x110
3x140
1x150 vanaf hier belt
1x160
1x170
5x175 (pr!)

45 graden leg press

2x8x200
10x220 (pr!)

hierna nog workout of the week gedaan en 2de geworden van de week.

t was een piramide setje tot 10 met kettlebell swings,kettlebell cleans en kettle bell push presses

eerst met links 1x swing, 1x clean en 1x push press. dan hetzelfde met rechts en dan weer met links 2x swing, 2x clean en 2x push press en zo door tot de 10 reps. vrij pittig op het laatst

kettlebell van 12 kg trouwens

tevreden.

Terug
Naar boven