MuscleMeat

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter

wil uiteindelijk strongman wedstrijden gaan doen en onderweg naar die strongmanwedstrijden misschien eerst 1 of 2 powerliftwedstrijden meepakken

in ander nieuws moet mijn cleanbulk toch echt iets cleaner. 1,5 kg in 1 week lijkt me niet heel clean :roflol:

ga vanaf nu op zondag een extra training doen waarin ik ga powercleanen/push pressen en auto trekken

training van vandaag:

powerclean + push press

1x40
1x40
1x40
1x50
1x50
1x50
1x60 pr
1x60
1x60

auto trekken 20 a 30 meter

toyota paseo a 800-900 kg

zonder handrem 2x
3e tikje handrem 1x
4e tikje handrem 2x
5 tikje handrem 0,5x
4e tikje handrem 1x
5 tikje handrem 1x

beetje techniek onder de knie krijgen, viel me niet tegen

Wat wil 0,5x zeggen?

wat meen je te bereiken met elke week autotrekkken ?

mwoa ik denk dat het enige wat je er mee bereikt een kapotte handrem is :roflol:

verder leuke conditioning hoor, maar zodra je de techniek eenmaal door hebt is er niks spannends meer aan. De keren dat ik truckpull gedaan heb zijn op 1 hand te tellen.

en als je niet concreet in wedstrijdvoorbereiding bent vind ik het mwoa, anders ja

Dat lijkt me niet handig. Mooie pleister met Disney figuurtjes geplakt?

Wel fijne trainen hoor! Sterk :)

nee harry potter

dank :)

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

mwoa ik denk dat het enige wat je er mee bereikt een kapotte handrem is :roflol:

verder leuke conditioning hoor, maar zodra je de techniek eenmaal door hebt is er niks spannends meer aan. De keren dat ik truckpull gedaan heb zijn op 1 hand te tellen.

en als je niet concreet in wedstrijdvoorbereiding bent vind ik het mwoa, anders ja

:roflol:

wat kan ik dan op een zondagtraining bijvoorbeeld nog doen op strongman gericht?

Is toch gewoon leuke en goede algemene oefening voor conditie, uithouding en wat been kracht. Met touw ook nog wat armen erbij

En je handrem gaat er echt niet van kapot..

Is toch gewoon leuke en goede algemene oefening voor conditie, uithouding en wat been kracht. Met touw ook nog wat armen erbij

En je handrem gaat er echt niet van kapot..
Eens

maar om nou elke week te gaan autotrekken als je nog geen concrete strongman doelen hebt

over die handrem vraag ik me af

Eens

maar om nou elke week te gaan autotrekken als je nog geen concrete strongman doelen hebt

over die handrem vraag ik me af

Sommige mensen vinden het ook gewoon leuk om strongman te trainen voor algemene krachtontwikkeling zonder de ambitie te hebben wedstrijden te doen

Wij doen het iedere week met een groepje paar runs en de handremmen werken nog gewoon prima.. Wie gebruikt er trouwens een handrem :P in de versnelling blijft ie ook wel op de parkeerplek staan

Sommige mensen vinden het ook gewoon leuk om strongman te trainen voor algemene krachtontwikkeling zonder de ambitie te hebben wedstrijden te doen

Wij doen het iedere week met een groepje paar runs en de handremmen werken nog gewoon prima.. Wie gebruikt er trouwens een handrem :P in de versnelling blijft ie ook wel op de parkeerplek staan

ik eet ook slecht en drink veel alcohol en heb nog steeds geen obesitas en korsakoff

Je kunt ook gewoon je auto verkopen als er groot onderhoud aan komt heb je helemaal geen gezeik

true dat maar ik gok dat stefan met auto van paps en mams speelt ?

geen wonder dat jij om de 2 weken weer een auto te koop aanbied op facebook

mijn pa is automonteur (geweest) dus dat komt wel goed tegen die tijd :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

true dat maar ik gok dat stefan met auto van paps en mams speelt ?

geen wonder dat jij om de 2 weken weer een auto te koop aanbied op facebook

mijn pa is automonteur en die was er gewoon bij dus zal wel niet bar slecht zijn anders had ie wel gezegd dat het niet mocht.. verder nog oefeningen die ik met een barbell kan doen om specifiek wat op strongman te trainen?

mijn pa is automonteur (geweest) dus dat komt wel goed tegen die tijd :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

mijn pa is automonteur en die was er gewoon bij dus zal wel niet bar slecht zijn anders had ie wel gezegd dat het niet mocht.. verder nog oefeningen die ik met een barbell kan doen om specifiek wat op strongman te trainen?

Clean & press misschien?

heb je geen strongman locatie in de buurt ??

Meppel zit nu leuke locatie zag ik op facebook is iets minder dan een uurtje rijden voor jou

ga vanaf nu op zondag een extra training doen waarin ik ga powercleanen/push pressen en auto trekken

training van vandaag:

powerclean + push press

dat dus? :p

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

heb je geen strongman locatie in de buurt ??

Meppel zit nu leuke locatie zag ik op facebook is iets minder dan een uurtje rijden voor jou

ja maar ik vraag mij af of het het waard is om daar elke zondag heen te rijden en contributie voor te betalen met mijn krachtstats en of het niet handig is om eerst overall sterker te worden

Terug
Naar boven