AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
as promised..

bf% schattingen?

(ja, fat **** :o )

fat f**k 1 21 feb.jpg

fat f**k 2 21 feb.jpg

training van vnv,

gym owner heeft me geholpen met techniek van deadlift, knieen niet voorbij de stang en borst over de stang.

uiteindelijk 5x5 100 kg gedaan en heel erg op techniek gelet

nog 4x10 diagonal leg press 120kg

buik

Fijne gym owner dan! Klinkt meer als een SLDL ofzo.

Ik schat 14%, prima om op door te bulken.

misschien een beetje slecht verwoord, maar wat hij vertelde komt wel overeen met het filmpje, mijn knieen kwamen te ver naar voren bij het laten zakken en hij zei dat hoe ik het deed het meer een hack squat / fsq idee was

Wat is het toch met mensen die van ~30% fat komen en vervolgens gaan zeuren over een cut als ze onder de 15% zitten? :roflol:

No offence, was zelf ook altijd een fat **** ;)

13-14% denk ik btw

Wat is het toch met mensen die van ~30% fat komen en vervolgens gaan zeuren over een cut als ze onder de 15% zitten? :roflol:

No offence, was zelf ook altijd een fat **** ;)

13-14% denk ik btw

zijn gewoon snel bang om weer dik te worden denk ik.. of bang dat ze niet genoeg tijd hebben om 8 a 10 procent te staan voor de zomer

Ik zou helemaal niet denken aan deze zomer en tot maart volgend jaar doorbulken, dan pas cutten. Als je voor elke zomer gaat cutten schiet t niet op. Ik spreek uit ervaring.

Ik zou helemaal niet denken aan deze zomer en tot maart volgend jaar doorbulken, dan pas cutten. Als je voor elke zomer gaat cutten schiet t niet op. Ik spreek uit ervaring.

Eens met Bob. Zeker op onze lengte. Nog meer als je natty wilt cutten moet je er ruim je tijd voor nemen wil je niet teveel spiermassa verliezen. Die tijd die je dus nog extra kwijt bent aan cutten is weer tijd die je niet kunt bulken, enzovoorts.

wat ik dus al eerder zei idd

je gaat geen massa overhouden als je nu gaat cutten

Eens met Bob. Zeker op onze lengte. Nog meer als je natty wilt cutten moet je er ruim je tijd voor nemen wil je niet teveel spiermassa verliezen. Die tijd die je dus nog extra kwijt bent aan cutten is weer tijd die je niet kunt bulken, enzovoorts.

wat ik dus al eerder zei idd

je gaat geen massa overhouden als je nu gaat cutten

kleine cut dan? van paar weekjes? als ik straks in spanje zit wil ik wel wet strakker zijn. maar ik snap jullie punt wel..

Nee gewoon niet cutten man

Gewoon hard trainen en eten

Ik zeg body recomposition..beste van beide

Gewoon je voeding perfect houden en training en rust optimaliseren. Combineer dat met een goede tan voordat je vertrekt en je hebt visueel prima effect en je gooit dan geen gains weg ;)

Recompen kan ook zoals Marvin zegt, al ben ik daar zelf geen fan van maar dat is persoonlijk.

en body recomp, hoeveel tijd van tevoren?

Ook niet recompen, je hebt amper massa en amper vet, dus er valt niets te recompen

Komop man

als je gaat cutten hou je geen massa over atm, **** als een ecto in spanje rondlopen

Terug
Naar boven