AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

goede training, gefeliciteerd met je 4Pr's.

maar wil je wat minder hard gaan, ik wil je graag nog even voorblijven. alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Sterke presses! :bow2:

training ging best redelijk zegt 'ie
2 VPR's en 2 PR's

TRUT!

(alcoholgains ftw, I guess)

elke avond 10 minuten je elleboog met ijs koelen :thumbs:

goede training gozer!

• #1.309
Ik ben niet gek
maar goed gek ;)

dan kan het enkel testosteron zijn ;)
leuke meiskes gezien Rockje?

meisjes zijn stom

elke avond 10 minuten je elleboog met ijs koelen :thumbs:

das koud

thanks!

training van vanavond:

squat

10x20
5x60 low bar(?)
5x60 low bar(?)
5x60 high bar
5x60 high bar
5x60 low bar (?)

even weer wat gespeeld met bar positie, volgens mij heb ik hem wel goed. is even wennen en weet niet hoe het gaat voelen met zwaardere gewichten. heb wel echt het gevoel dat het makkelijker gaat dan high bar.

deadlift even een flinke stap terug van 3x185 naar 3x165 om met juiste techniek op te bouwen

5x70
5x110
3x130
1x150
belt om
3x165
3x165
straps aan
10x165 (vpr)

front squats

8x20
8x30
8x40
8x50
8x60
7x70
6x70

45 graden leg press

10x110
8x150
8x190
8x210
8x230
8x240
8x170 (fatsoenlijk op diepte :o)

high rep deadliften hnnnnng. tot de 8ste/9de rep ging het allemaal pauperhard ook nog

frontsquats is weer even wennen. half jaar niet meer gedaan ofzo en vond het altijd een rotoefening. qua quadkracht had ik nog wel stuk meer gekund maar mijn schouders konden het niet meer hebben en in andere positie vielen mijn handen er op een gegeven moment bijna af

Sterke DL bro!

pauperhard

wa's da

hedde gij druks op ofzo 10 reps op doodlift wilde gij dood ofso

Pff...high reps DL kun je toch niet lekker vinden!:o Verder wel een prima training. Dat van die FSQ's herken ik wel...het enige dat bij mij opgeeft zijn mijn schouders..voor mijn gevoel sterven die er af bij 70-80kg FSQ's, terwijl mijn quads dat easy peasy vinden..

Als je techniek met 3x185 niet goed was betwijfel ik ten zeerste of deze vanaf rep 5 of 6 (165kg) nog enigszins aan te gluren is.

alles boven de 5 reps was cardio toch?

hoe is het elleboogje?

• #1.316

thanks!

hard

hedde gij druks op ofzo 10 reps op doodlift wilde gij dood ofso

creatine is a hell of a drug

Pff...high reps DL kun je toch niet lekker vinden!:o Verder wel een prima training. Dat van die FSQ's herken ik wel...het enige dat bij mij opgeeft zijn mijn schouders..voor mijn gevoel sterven die er af bij 70-80kg FSQ's, terwijl mijn quads dat easy peasy vinden..

dem feels :(

Als je techniek met 3x185 niet goed was betwijfel ik ten zeerste of deze vanaf rep 5 of 6 (165kg) nog enigszins aan te gluren is.

zal wel niet, maar voor mijn gevoel ging het goed.

alles boven de 5 reps was cardio toch?

hoe is het elleboogje?

het zit er nog aan. gaat wel redelijk, maar heb ook nog niet weer gebankt of tricep isolatie gedaan

thanks!

hard

creatine is a hell of a drug

dem feels :(

zal wel niet, maar voor mijn gevoel ging het goed.

het zit er nog aan. gaat wel redelijk, maar heb ook nog niet weer gebankt of tricep isolatie gedaan

als je gvd nou is luistert en elke dag 10 minuten je elleboog koelt met ijs :P scheelt echt een hoop srs.

lichter deadliften voor techniek

meteen een rep out doen

man man man

Terug
Naar boven