Fitness Seller

roken

Bezoekers in dit topic

nice_man

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2003
Berichten
139
Waardering
0
kk it's a shame, maar ik rook best wel veel nu (pakje per dag) en ga vanaf morgen helmaal stoppen met deze zieke gewoonte, heb echt helmaal gehad. Maar nog even paar vraagjes over dat vergif,

wordt je van roken katabool???

Heeft roken erg veel invloed op je groei/ herstel?

thx alvast voor de reply's
 
sowieso op je groei wel,
want het verminderd immer sje eetlust



nice_man zei:
kk it's a shame, maar ik rook best wel veel nu (pakje per dag) en ga vanaf morgen helmaal stoppen met deze zieke gewoonte, heb echt helmaal gehad. Maar nog even paar vraagjes over dat vergif,

wordt je van roken katabool???

Heeft roken erg veel invloed op je groei/ herstel?

thx alvast voor de reply's
 
roken vermindert indd je eetlust.

stoppen is de boodschap niet alleen voor het bodybuilden maar voor je lichaam int geheel.
 
Het verminderd niet alleen de eetlust.
Maar ook de aanvoer van zuurstof in het lichaam.
Stoppen dus !!
 
Echt top van je dat je stopt met roken.
Mijn vader is gestopt, en ziet er nu ook veel gezonder uit. Maar ik denk niet dat het zo'n invloed zal hebben op je spiergroei.

Arnold rookte ook!
 
Ik rookte ook, ben nu 9 a 10 maanden gestopt. Vloog omhoog in kracht en in gewicht en spiergroei.
 
Ben 3 a 4 maanden geleden gestopt (blow echter nog wel met zekere regelmaat) en ben r blij om. Je ruikt beter, dingen smaken lekkerder, betere conditie, je stinkt minder, alleen maar voordelen! Dus zet hem op!
 
Rob G zei:
Ben 3 a 4 maanden geleden gestopt (blow echter nog wel met zekere regelmaat) en ben r blij om. Je ruikt beter, dingen smaken lekkerder, betere conditie, je stinkt minder, alleen maar voordelen! Dus zet hem op!

Je weet dat THC (De werksame stof in wiet/weed/cannabis/hasj) het vrouwlijke hormoon nabootst?
Dit is dus nog meer katabole dan "gewoon" roken.
Ik blowde vroeger ook als een gek soms wel 20 gram op een dag :D maar dat is nu verleden tijd :)
 
arievh zei:
Je weet dat THC (De werksame stof in wiet/weed/cannabis/hasj) het vrouwlijke hormoon nabootst?
Dit is dus nog meer katabole dan "gewoon" roken.
Ik blowde vroeger ook als een gek soms wel 20 gram op een dag :D maar dat is nu verleden tijd :)

Dus van roken wordt je WEL katabool?
 
nice_man zei:
Dus van roken wordt je WEL katabool?

Niet helemaal, door roken kan je lichaam minder voedingstoffen opnemen en zal je dus minder snel groeien. Of zelfs helemaal niet groeien.
Maar of het echt katabole is, denk ik niet.

Maar het heeft dus WEL invloed op je groei en herstel.
Herstel kan zelf erg laag zijn omdat je lichaam te weinig zuurstof tot zich kan nemen. Je weerstand gaat achteruit door roken.
Kortom roken, NIET DOEN!!(Alsmede blowen)
 
Rob G zei:
Ben 3 a 4 maanden geleden gestopt (blow echter nog wel met zekere regelmaat) en ben r blij om. Je ruikt beter, dingen smaken lekkerder, betere conditie, je stinkt minder, alleen maar voordelen! Dus zet hem op!


ik blow ook nog af en toe . Was 1.5 jaar gestopt , maar ben een maand of 6 wegens paniekmomenten weer begonnen met roken . Nu dus weer drie weken gestopt (ga de derde week in) .
Moet alleen zorgenn dat ik niet elke dag ga blowen (s'avonds voor het slapen ) , meestal duurt het dan tot 16:00 de volgende dag totdat ik meer weer tip-top voel .
 
arievh zei:
Ik blowde vroeger ook als een gek soms wel 20 gram op een dag :D maar dat is nu verleden tijd :)


hahaha, vergeet je niet te overdrijven?? 20 gram....
 
peulschil zei:
hahaha, vergeet je niet te overdrijven?? 20 gram....


20 gram is best haalbaar , maar denk dat je daar toch wel minstens 20 uur voor nodig hebt ...ehmmmzz ehmmmmz nee bij nader inzien gaat het toch niet ...dan zou je meer dan een gram per uur roken ..hehe
\
dat zou ik wel eens willen filmen over een periode van 7 dagen ...140 gram :)
 
Drmz66 zei:
20 gram is best haalbaar , maar denk dat je daar toch wel minstens 20 uur voor nodig hebt ...ehmmmzz ehmmmmz nee bij nader inzien gaat het toch niet ...dan zou je meer dan een gram per uur roken ..hehe
\
dat zou ik wel eens willen filmen over een periode van 7 dagen ...140 gram :)


Toch geloof ik hem niet!!!
 
peulschil zei:
Toch geloof ik hem niet!!!

Pff maakt me ook geen snars uit of je het gelooft of niet, ik zeg het niet om stoer te doen of zo. Want het is slecht, dus niks stoers aan.
Keb vroeger altijd eigen teelt gehad vandaar dat dit makkelijk voor mij kon.
En blowen doe je niet alleen. Dus je sucked niet in je eentje aan een joint ;)

PS: Ik ken iemand die nog wel meer smoked in 3 weken heeft hij 1 kilo op gerookt :D

Hmm getting flamey :D
 
Drmz66 zei:
20 gram is best haalbaar , maar denk dat je daar toch wel minstens 20 uur voor nodig hebt ...ehmmmzz ehmmmmz nee bij nader inzien gaat het toch niet ...dan zou je meer dan een gram per uur roken ..hehe
\
dat zou ik wel eens willen filmen over een periode van 7 dagen ...140 gram :)

Ik heb wel eens met 2 andere lui een mega joint gerookt, hier zat 50 gram in. Die hadden we op in een half uur ;)
 
arievh zei:
Pff maakt me ook geen snars uit of je het gelooft of niet, ik zeg het niet om stoer te doen of zo. Want het is slecht, dus niks stoers aan.
Keb vroeger altijd eigen teelt gehad vandaar dat dit makkelijk voor mij kon.
En blowen doe je niet alleen. Dus je sucked niet in je eentje aan een joint ;)

PS: Ik ken iemand die nog wel meer smoked in 3 weken heeft hij 1 kilo op gerookt :D

Hmm getting flamey :D


hehehe 1 kilo in drie weken hahaha ,,,super ,,, !! dan moet je je behoorlijk doorrookt voelen . En idd , met een paar man ben je zo een paar zakken lichter . Ik ben sinds 4 weken op een streng regime , anders help ik mezelf alleen maar naar de kloten . 5 x per week trainen , wijn drinken + vodka als een gek in het weekend en 1.5 pakje peuken .
das nu 0 peuken geworden , 0 vokda en wijn , maar spa blauw en hoogstens 1 joint per weekend . Heb me nog niet zo vaak zo fit gevoeld als nu . Op een gegeven moment kom je niet meer vooruit in je training als je je levenswijze niet aanpast , heb dit af en toe gedaan , maar nooit lang genoeg omgoede vooruitgang te boeken . Max was 96 kg , 9% vet ...da's nu 88 kg en 12% vet (185cm) , dus ben er in principe op een jaar geen reet me vooruitgekomen . (train 4.5 jaar) .
 
arievh zei:
eigen teelt gehad vandaar dat dit makkelijk voor mij kon.
En blowen doe je niet alleen. Dus je sucked niet in je eentje aan een joint ;)


ok, maar das wat anders, ik begreep dat je zelf 20 gram oprookte.
Maar niemand heeft behoefte om in zijn eentje 20 gram op een dag op te roken... Met vrienden heb ik dat ook vaak gedaan voor de kick, maar alleen heb ik nooit zoveel gerookt op een dag, hoewel het ook wel haalbaar was, want had ook eigen teelt...
 
1. roken versnelt de stofwisseling waardoor voedingsstoffen minder goed worden opgenomen, dus mindere groei
2. het word voor rode bloedcellen moeilijker om de zuurstof naar de spieren te transporteren
3. ik dacht (correct me if im wrong) dat het ook een aantal vitamines kapot maakte

dus imo is roken weldegelijk katabool
 
en daar komt nog bij dat je er dood aan gaat


:nana:
 
Back
Naar boven