AndroidHealthClinic

rokers onder de bb

6 jaar vast gerookt. vorig jaar gestopt. Heb er nooit moeite mee en dacht niet eens aan een sigaret. Dit vind ik raar want stoppen met wiet/drank vond ik dus wel echt lastig. Ik kan gewoon een sigaretje roken 1-2 x per maand puur omdat het lekker is en een goed moment (bijv terras met bakje koffie of een biertje) en de rest van de dag denk ik er niet meer aan. Vrienden zijn jaloers op deze trait :p

soms, meestal met uitgaan

Wel een periode toen ik 16/17 was vaak eens tijdens het uitgaan gedaan maar nooit iets aan gevonden, altijd even smerig blijven vinden. Kan rook zoiezo moeilijk verdragen in m'n longen.

Die k*nkerstokken (letterlijk) stinken zo enorm. Ik word ook altijd geirriteerd als iemand naast mij gaat roken en niet eens vraagt of ik (of anderen) het erg vind..

Ik vind het ook echt een k*t lucht... en dat rookbeleid in de horeca word in 9 vd 10 tenten ook niet meer fatsoenlijk gehandhaafd....

Ik vind het ook echt een k*t lucht... en dat rookbeleid in de horeca word in 9 vd 10 tenten ook niet meer fatsoenlijk gehandhaafd....

Ja, een paar minuten in een café en je hele haar en kleding stinkt naar de rook. Zelfs na de 4e keer met shampoo wassen ruikt het nog steeds. En blijf je er een hele avond dan stinkt zelfs de inhoud van je tas er naar...En wat dacht je van vrouwen met zo'n typische rokersstemmetje. Je ziet het vaak ook hun hoofd dat ze roken.

Laatst bewerkt:
Idd ik vind roken bij vrouwen sowieso een afknapper

Ja, een paar minuten in een café en je hele haar en kleding stinkt naar de rook. Zelfs na de 4e keer met shampoo wassen ruikt het nog steeds. En blijf je er een hele avond dan stinkt zelfs de inhoud van je tas er naar...En wat dacht je van vrouwen met zo'n typische rokersstemmetje. Je ziet het vaak ook hun hoofd dat ze roken.

Van die (oudere) vrouwtjes die vaak véél te bruin zijn met een verlepte huid en stem indd van al dat gepaf.

denk soms een pakje per maand soms ook niet ... hangt ervanaf hoe dronken ik ben op die gelegenheid :)

Aantal jaren gerookt. Verschillende stoppogingen gehad, val meestal terug na een relatief lange tijd (2 á 3 maanden), meestal als ik uit ben en op een gegeven moment denk 'Ach, ééntje kan wel' - vervolgens trek ik een pakje uit de muur, hou ik over en begin ik weer. Nu wederom ongeveer 1,5 maand gestopt. Ik merk echt gigantische vooruitgang in grote lifts, met name olympische lifts, als ik niet rook. Dat is dan ook mijn primaire reden om te stoppen. Daarnaast is het ook erg gunstig voor de portemonnee. Al mis ik het wel, zeker tijdens het lezen, na het avondeten en met stappen. Maar ach, nadelen zijn groter dan de 'voordelen' imo.

Ik ben gestopt met roken in mei 2004. Rookte er gemiddeld 30 per dag, ook regelmatig periodes van 30-50 sigaretten per dag. Op 1 dag heb ik het gepresteerd om 80 sigaretten te roken. Vader was toen kwaad en zei "wil je jezelf nou perse om zeep helpen!??" Rookte zoveel dat ze op m'n werk zeiden: "Kom je hier nou om te roken, of om te werken?" Ik heb alles geprobeerd om van het roken af te komen: nicotine kauwgom, nicotine pleisters, Zyban tabletten, Allen Carr, Prostop. Ik was de spotprent op m'n werk dat ik zo zwak was dat ik niet kon stoppen met roken. Uiteindelijk ben ik gestopt puur op wilskracht, en een pakje sigaretten 6 maanden bij me gedragen. Roken is toxische en carcinogene dampen in je systeem proppen en het is de gezondheidsschade gewoon niet waard.

Alpha :roflol: ben ook terug hervallen na een lange rookstop, maar een pakje bij me dragen als ik terug stop lijkt me de hel :D

geen kankerstaafjes voor mij

15 jaar gerookt vanaf mijn pubertijd.. nu 1 jaar en 3 maanden gestopt.

Aantal jaren gerookt. Verschillende stoppogingen gehad, val meestal terug na een relatief lange tijd (2 á 3 maanden), meestal als ik uit ben en op een gegeven moment denk 'Ach, ééntje kan wel' - vervolgens trek ik een pakje uit de muur, hou ik over en begin ik weer. Nu wederom ongeveer 1,5 maand gestopt. Ik merk echt gigantische vooruitgang in grote lifts, met name olympische lifts, als ik niet rook. Dat is dan ook mijn primaire reden om te stoppen. Daarnaast is het ook erg gunstig voor de portemonnee. Al mis ik het wel, zeker tijdens het lezen, na het avondeten en met stappen. Maar ach, nadelen zijn groter dan de 'voordelen' imo.

ik merk er geen **** van in mijn portemonnee want alles wat ik niet oprook zuip en eet ik er wel weer bij.

Ik ben sinds 16 januari gestopt met roken. Ik rookte wel 3 a 4 pakjes shag per week (50gr).
Als ik 's ochtends in de auto stapte om half 6 stak ik de eerste op en als ik dan op het werk aan kwam om 7 uur dan had ik al 5 a 6 sigaretten gerookt...

Moet zeggen dat stoppen me erg meeviel en ik nu totaal geen zin meer heb om te roken. Alleen als ik wat gedronken heb wil ik nog weleens een sigaretje of sigaartje roken.

Stoppen kan je zeker, als je het echt WILt. Je moet het echt voor jezelf doen, anders red je het niet.

2x pakje gehaald maar daar is het bij gebleven... het is gewoon smerig en duur

heb er totaal geen problemen mee als er gerookt word, vind die tabaksgeur opzich wel lekker :o

nee roken= bad

Rook af en toe, soms als ik de hond uitlaat of op m'n werk/tijdens het uitgaan. Is wel lastig want op mijn werk rookt 80% (werk in de horeca) en die krijgen dan ook meer hun rookpauzes. Je word dus makkelijk aangestoken, eigenlijk moet ik er gewoon niet aan beginnen.

Ik niet, ik vind roken voor meelopers...

ik merk er geen **** van in mijn portemonnee want alles wat ik niet oprook zuip en eet ik er wel weer bij.
Tuurlijk, ik koop er wel andere dingen van, bij mij gaat het voornamelijk uit naar eten en boeken maar dan merk ik het dus alsnog in de portemonnee want ik sta in de winkel en denk 'Ach, die 20 euro voor een boek kan nu best'.

Terug
Naar boven