Fitness Seller

rolstoel verbonden, beginnen met bodybuilden

fireblizzard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

even voorstellen, Ik ben dennis 19 jaar en zit in een rolstoel. weeg tussen de 65 en 66 kilo en ben 1.78m. ik wil heel graag gaan beginnen met bodybuilden alleen heb ik geen idee hoe te beginnen vanwege de rolstoel verbonden zijn en student zijn dus weinig tijd en geld.

kan iemand me helpen?

groeten !

Hallo allemaal,

even voorstellen, Ik ben dennis 19 jaar en zit in een rolstoel. weeg tussen de 65 en 66 kilo en ben 1.78m. ik wil heel graag gaan beginnen met bodybuilden alleen heb ik geen idee hoe te beginnen vanwege de rolstoel verbonden zijn en student zijn dus weinig tijd en geld.

kan iemand me helpen?

groeten !

Als student kun je vaak wel bij de sportschool van de universiteit/hogeschool terecht. Dat scheelt in ieder geval in de kosten.

En schroom niet om iemand te vragen je te helpen/spotten indien nodig.

Ik weet niet waar je studeert en of je op het mbo/hbo/de universiteit zit, maar over het algemeen kan je goedkoper sporten als student zoals hierboven benoemd is. Meestal kan je voor zo'n 50€ per jaar onbeperkt fitnessen. Soms kans je ook nog sporten voor dat bedrag (bv basketbal, honkbal, etc.).

Aangezien je in een rolstoel zit kan je veel machines waarschijnlijk niet gebruiken en lijkt het mij het handigste om met gewichten te trainen. Er zijn hier mensen met veel meer ervaring dan ik, maar ik zou beginnen met doelen vast te stellen.

Wil je bepaalde kracht stats behalen? Bepaalde grootte van spieren? Bepaalde gewicht? Etc.

Terug
Naar boven