- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DUDE
Ik zoals ik net al zei, het wordt geen maaltijd, gewoon voor erbij en als aanvulling als ik een langere tijd even weg ga. Gewoon handig. Extra is altijd goed.

Ik ben de visser crit is de worm en jij ben de vis. God wat hap je toch goed.![]()

Haha, die zit!
Maarja je kan altijd een sup ernaast nemen, alleen je voeding is het belangrijkste he.![]()

zo.
ik ga niet happen, ik ga niet happen. kijk boven je al me posts.zo.
Dus welke moet ik nemen
Complex Carb van xxl ? of ? ? ?![]()

Jep, Complex carb heb ik wel goede verhalen over gehoord.
Zowieso is xxl de BOM.![]()
Thanks, dan weet ik dat ook weer..loop ik zo mee te kloten!gwn altijd op multi quote klikken en dan bij de laatste op citeer...moeilijk hoor![]()

Ik ben de visser crit is de worm en jij ben de vis. God wat hap je toch goed.![]()

vraag maar aan kwark wat je moet nemen, die neemt meer subbs dan dat hij traint![]()

Thanks, dan weet ik dat ook weer..loop ik zo mee te kloten!
OT: Gaat weer hard hier gozer!![]()
!Je vergeet de hengel sukkie!
---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
hoydy maat! Ik kom ook bij jou ff buurten!![]()

vraag maar aan kwark wat je moet nemen, die neemt meer subbs dan dat hij traint![]()
zag het in zijn sig. hahaha
!!ohhhhh jij slappe vrucht! Ik train meer dan jij leest! lui varkentje!
5x per week is echt genoeg heurrrrrr![]()
Voelde ze gaan als een gek, had me benen redelijk dichtbij elkaar gezet namelijk ( leuning in de stoel, dus moest wel haha ) Kon wel zwaarder, maar dat volgende keer.
Heel erg tevreden!!!!
Maar eerst ff bijkomen, zweet me de t*ring.
Thanks KwarkDoe me best haha.
Ik wil trouwens vanaaf ff mij 1x70kg hang clean verbeteren. Hoe kan ik het beste naar mijn Max. opbouwen ?
sja, je hebt eigenlijk 2 manieren:
1. Je blijft naar je max werken dmv piramide trainen, en proberen er steeds meer gewicht op te knallen
2. je basis verleggen, steeds meer reps uit je werksets halen.
Ik zou in eerste instantie voor optie 2 kiezen.
8x50 = ook in theorie 2x80 znappie?