- Waardering
- 1.093
yes sir sowieso !!
---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------
Dat herinnert me aan iets.
OWJA
je moeder krijgt nog geld van me

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat herinnert me aan iets.
OWJA
je moeder krijgt nog geld van me![]()

rel started!
WTF mijn moeder is geen h**r, she does it for free
j/k
ik heb niet voor veel mensen veel respect, maar voor mijn moeder heb ik oneindig veel respect!
!O zoveel respect dat je het maar verbergt in een spoiler ?
!

Ach laat maar voor vandaag. Morgen Squatten, dan gaan we wel verder met rellen
bijv.
''Loop niet zo te homo'en''
''HAHA wheelchair quads''
''Yo mama...................''
![]()
tot morgen

hahaha is goed, weltrusten
ps. ga je je quads aan ons tonen dan?
Update-je
Lichaam voelt aardig kapot, behoorlijk spierpijn ( ook nog in me rug )!
Moet vanavond squatten + basketbal training
Vrijdag = wedstrijd
Zaterdag = wedstrijd
En ik voel me totaal niet lekker vandaag, al sinds 7 uur op, omdat niet meer kon slapen.
pffffff we zien wel hoe ik vandaag gaat.

komt me best bekend voor, dat klote voelen wanneer je nog zoveel te doen hebt
sja, jezelf dwingen is denk ik het enige dat je kan doen, als je iets gaat overslaan ga je achteraf slecht gezind zijn![]()
Lees ik nou dat je non-stop een spuit in je reet gaat stoppen? Zou je daar niet beter nog even mee wachten?

Lees ik nou dat je non-stop een spuit in je reet gaat stoppen? Zou je daar niet beter nog even mee wachten?
Ja ik moet toch beest worden.Lees ik nou dat je non-stop een spuit in je reet gaat stoppen? Zou je daar niet beter nog even mee wachten?

Biceps net gepompt, voelde me namelijk zo nutteloosch!
Paar curls met 30kg setjes van 12. ff pompen haha.
DB curls met 15kg setjes van 12 ook.
Tijdens training voelde ik me totaal niet meer ziek, nu net klaar en voel me echt weer k*t. Heb de training afgezegd voor vanavond, hopelijk morgen opeens weer beter zodat ik de wedstrijd kan spelen.
pfffff k*t zooi!

daarvoor geef ik je na mijn ' je hebt teveel karma uitgedeeld de afgelopen 24 uur' zeker een karmataart
hahahaha.
heb ik ook soms, ik neem dextro dan, en drink chocomelk, helpt wel wat
je kan eventueel workout boosters nemen op zo'n moment, maar dat zou ik niet doen.
over die biceps: al ooit 21's gedaan?
Is wel een idee voor de volgende keer ja. Ik had geen pre workout drankske genomen, puur omdat ik me nog niet lekker voelde en er dus echt geen zin in had
!wtf moet 21'en beter zijn dan gewone full rom bicep curls![]()
pompen ftw haha