XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dat jullie die striae kunnen zien joh , teveel haar op mn poten :P
hoe is het nou met die biceps? al een pomp in ofwat? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
dat jullie die striae kunnen zien joh , teveel haar op mn poten :P
hoe is het nou met die biceps? al een pomp in ofwat? ;)

Als het bloed ervan af druipt hoef je ze toch niet te zien zitten ? :roflol:

Biceps, ja al klaar met pompen net me post-workoutshake op -> Spareribs :heart:

soooowww ronny ik moet je ff vertelle hoeveel ik van me moeder houw, ze heb me net weer gelt gegeve voor supps dus kan weer groeie, de groei zat ff in de knoop tog haha

nouw morge weer knalle op de beats van NEOPHYTE en ANGERFIST lkr traine met gewigte en bankjes enzz
daarna missch sletj neuke enzz heb turkse geregeld zonder boerk haha

nouw gelukkig nog vrei van sgool want heb nog steeds koppijn van de 'theeparty' in het hok van kirs whaha was echt kijgezellg

ik hoop july voldoende geinfod te hebben dan ken ik weer slape, denk nie ik ben dronk want ik doe nie alco he kan nie als je traint met gewigte

ey alter he ronny en andere lezers, doei he

Zo dat is alweer een tijdje geleden pik.

Morgen tegen Austin Peay, en dan vertrekken we woensdag voor een roadtrip tot zondag ochtend en dan maandag weer naar school..

Wie is die gast hier boven? Hoop dat het een grap is.

Nu even minder aan de ijzers vanwege het seizoen, maar dat komt wel weer goed na het basketballen.

Hit me up bro..

x

• #2.627
Zo dat is alweer een tijdje geleden pik.

Morgen tegen Austin Peay, en dan vertrekken we woensdag voor een roadtrip tot zondag ochtend en dan maandag weer naar school..

Wie is die gast hier boven? Hoop dat het een grap is.

Nu even minder aan de ijzers vanwege het seizoen, maar dat komt wel weer goed na het basketballen.

Hit me up bro..

x

Ja alleen we kunnen de online pass van ''basketball 2010'' niet kopen ??? 2009 staat er alleen. Dat proberen we te regelen dus. Wanneer stuur je al die zooi nou op ? hahaha

Alles in me log is een grap, die r*tard boven je dus ook. :roflol:

Mededeling:
Jack3d binnen + bench vandaag als = epic hard knallen.

:wave:,
Ron

• #2.628
Jack3d review-tje

dussss

De E-tard had zijn bestelling binnen gekregen vanochtend, trouwens nog bedankt mam voor het wakker maken. NOT!

Jack3d, epic klein potje + schattig schepje, dus het kan voor mij al niet beter beginnen. Maak de het potje open zit er reclame in over het product, no shit. Lekker Amerikaans gelul zoals, ''Best thing ever'' ! :roflol: LOL

Ook die epic ''before and after'' shit
Like:

JohnBPhoto_BeforeAfter.jpg

Like like oh my gosh, amazing! Kon niet wachten om gelijk epic ripped te worden door dit magistrale producht OMG OMG.

:roflol:

Dus we namen het in 1,5schepje. na 10min. al kriebels op me gezicht, maar geen opgefokt gevoel ofso.
Toen ging ik maar beginnen met trainen, want ja iemand moet toch nutteloos die dingen verplaatsen die altijd maar stil liggen in het hok.

Bench
Ik zat zwaar te twijfelen tussen weer 82,5kg pakken of de 85kg. Als ik op 85kg zou falen dan was me helemaal motivatie ****ed, dus wat doe je dan als weldenkend mens. Juist de 85kg pakken.

85x3 - pr
82,5x3 - old pr
80x3
70x7
65x7
60x7

Dusss :woot: ,dat zegt het wel. Kijk het is niet dat ik opeens +10kg pak, offcourse not, wel 2,5kg pr + meer volume :D En dat is super nice. I like this stuff. :thumbup:

Incline bench
50x6
50x6
50x6 => drop => 40x5

Skullcrushers
30x12
32,5x10
32,5x8
32,5x8
32,5x6

Jack3d +1
Heerlijke pomp, is nu weg, maar voel wel dat ik wat voller sta nu ipv na andere trainingen. Geen opgefokt gevoel, maar wel het willen knallen. Ben nu niet helemaal gesloopt, oftewel geen crash.

Over training: 1 triceps oefening, omdat ik de andere tricep oefeningen epic kudt vind, maar wel 5 werksets gedraaid. Moet even zoeken of iets, komt dus goed.

Kusjes,
Ron

oke, test het eens een week of twee, ben wel benieuwd wat je ervan vindt!

Mooie bench PR Ron en moeders zijn lief :p

goedzo Ron!
jippieee.

maar nog geen 90kg <3

lijk je al op de after foto van die dude?

• #2.632
oke, test het eens een week of twee, ben wel benieuwd wat je ervan vindt!

Ja heb gewoon de pot hier, dus komt goed Loo :thumbup:

Mooie bench PR Ron en moeders zijn lief :p

Thanks,

Mams is ook een schatje, maar me wakker maken terwijl ik pas om 2 uur sliep is niet echt chill hahaha.

Heb ook geslapen van 12 tot 3 ofso :D

goedzo Ron!
jippieee.

maar nog geen 90kg <3

lijk je al op de after foto van die dude?

Thanks Bawzzz,
Tuurlijk maar ik heb meer swagger
:eyebrow:

Netjes Ron, alleen weinig oefeningen. Je kan ook eens Unleash V2 van XXL nutrition proberen hoor ik ook goede verhalen over en is niet erg duur.

wow met dit spul word je dus een beescht!
zitten er geen annaboluh in???!

ik ben niet zo kapot van pre wo shakes (supps)

• #2.636
Netjes Ron, alleen weinig oefeningen. Je kan ook eens Unleash V2 van XXL nutrition proberen hoor ik ook goede verhalen over en is niet erg duur.

Nee die is k*t imo. Waarom die proberen als ik nu een pot jack3d heb :roflol: ?

Weinig oefeningen = genoeg werksets
En over triceps staat in me update :thumbup:

edit/
jack3d is ook helemaal niet duur ivm andere

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

wow met dit spul word je dus een beescht!
zitten er geen annaboluh in???!

ik ben niet zo kapot van pre wo shakes (supps)

:roflol:

ANABOLUUUH, net ook whey shake op, EPIC GROEIIIII!!!

Laatst bewerkt:
Niet doen Ron.
dit is wel een beetje illegaal.

Hey dat ben ik op die before picture. :p
Mooie training baas maar je moet je product op een aantal weken en niet 1 training beoordelen. :yarly:

Nee die is k*t imo. Waarom die proberen als ik nu een pot jack3d heb :roflol: ?

Weinig oefeningen = genoeg werksets
En over triceps staat in me update :thumbup:

edit/
jack3d is ook helemaal niet duur ivm andere

Je hoeft hem ook niet nu te proberen, maar je potje Jack3D gaat ook een keer op :orly::yarly:

Heb je CGBP ook geprobeerd voor triceps, is de enige oefening die ik fijn vind.

• #2.640
Niet doen Ron.
dit is wel een beetje illegaal.

Ei No, Iet's Rielie Illieghal :thumbup:

Hey dat ben ik op die before picture. :p
Mooie training baas maar je moet je product op een aantal weken en niet 1 training beoordelen. :yarly:

Ja oke, maar het is een ''booster'', dus gelijk BAM! Was een goeie ''BAM'' laten we het zo zeggen.

Je hoeft hem ook niet nu te proberen, maar je potje Jack3D gaat ook een keer op :orly::yarly:

Heb je CGBP ook geprobeerd voor triceps, is de enige oefening die ik fijn vind.

Nee maar Unleash is k*t, als eens sample gehad.
CGBP, ja hmm wel eens gewoon, niet echt lekker, maar goed. Voor de afwisseling zou het kunnen. Ik zie wel wat ik erop verzin.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven