Ik basketbal
Ik doe aan kracht training
Ik studeer
Me pa vind dat genoeg. Ben het met hem eens.
Lijkt me toch echt wel k*t als je geen cent te makken heb. Toffe feestjes kan je niet heen, want de entree kost al 60 eu

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik basketbal
Ik doe aan kracht training
Ik studeer
Me pa vind dat genoeg. Ben het met hem eens.

Lijkt me toch echt wel k*t als je geen cent te makken heb. Toffe feestjes kan je niet heen, want de entree kost al 60 eu![]()

Lijkt me toch echt wel k*t als je geen cent te makken heb. Toffe feestjes kan je niet heen, want de entree kost al 60 eu![]()

Ouders -> $$$
Negertmanier is hoe Ronniej het hosselt.![]()
!Hockeyfeestjes niet meegerekend. Waar zit ik precies fout
Dat ik wel naar dat soort feestje kan, nadruk op kan.
Dat ik wel naar dat soort feestje kan, nadruk op kan.
AAi, doekoes zat dus voor deze mannetje.
---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
Ja, genoeg is genoeg genoeg genoeg enzo weetje boi jaa. Trainze (L)
! hihizelfde wat ik doe met mij sample's die ik bij bestelingen krijg alleen op borst dagen, geeft toch wel 'altijd wat' extra'sPotje = goedkoper, vind de sponsor fijn hihi!
Morgen alleen schouders, neem ik niet. Ik ga maar verstandig doen haha.
90kg inderdaad ''in zicht'' volgende keer voor de 85x5 en dan die training daarna de 87,5kg proberen etc. etc.
Ik ga denk het goedje alleen consumeren op Benen-dag en Borst-dag. Benen wil ik echt even knallen, sinds ik die een tijdje niet heb gedaan. Die DL gaat sowieso wel nice altijd dusja.
zelfde wat ik doe met mij sample's die ik bij bestelingen krijg alleen op borst dagen, geeft toch wel 'altijd wat' extra's
Ik gebruik ze meestal bij beendagen want **** een opgepompte borstkas.![]()

ik weet het, ik weet het

Spamsletjes.
om mee te doen.
Hockeyfeesten FTW
Woensdag FTW
Ron & Marvin FTW
en geen Utrecht.

/slowchat
although, ik moet mijn eigen extra kipfilletjes nog kopen xD
ga je alvast in de rij staan voor de supermarkt/slowchat
although, ik moet mijn eigen extra kipfilletjes nog kopen xD

same story, maar eerst me noten(krabben) waar ik nu echt geen zin in heb.