- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar die BAM moet blijven aanhouden anders is het een slechte product.![]()
Lekkere training Ronnie. Goede bench en je skullcrushers gaan lekker mee.![]()
Skullcrushers krijg ik zo'n heerlijk pomp van echt niet normaal. haha!addic, nu stromen de PR's weer binnen..wel niet elke training gebruiken ron-boi anders raakt je lichaam er zowiezo aan gewent en moet je meer nemen, en is je potje weer leeg
90KG inzicht
gefeliciteerd met je jack3d,
ben wel benieuwd hoe die PR werkt na een paar weken!

Sponsor? Wil je zeggen dat je ouders je supps betalen?![]()
Misschien een dommere vraag.. Maar werk jij eigenlijk?![]()

ja ik bedoel gefeliciteerd met je pr enzzzzz je weet toch
vandaag ook pr gezet, 10x20kg military press en 12x14kg per arm incline db press
ben echt blij als een otter

Godsamme, de jeugd van tegenwoordig!!
Ik moet verdomme alles zelf betalen terwijl mensen zoals jou het zo easy hebben.
Wacht maar tot jij deels je eten moet betalen, je school moet betalen en je hobby moet sponsoren.![]()

!Godsamme, de jeugd van tegenwoordig!!
Ik moet verdomme alles zelf betalen terwijl mensen zoals jou het zo easy hebben.
Wacht maar tot jij deels je eten moet betalen, je school moet betalen en je hobby moet sponsoren.![]()

Sluit me hier bij aan, mijn kind gaat later mooi werken en niet op zijn luie gat thuis zitten. Ik ben nu even gestopt met school, en moet ook weer fulltime aan de gang. Werkte ook 20+ uur naast mijn school. ronniej vuile laffe negert![]()

Marvin heeft een hogere swaggerlevel als mij dus hij kan dat soort shit maken.
Heb jij by the way je rijbewijs al? Want ik spaarde deels daarvoor maar besloot maar eens een nieuwe computer te halen en ehm nu mag ik weer opnieuw beginnen.![]()
! Epic + veel swagger opeens toen bij de kleine chicks.