XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja maar die BAM moet blijven aanhouden anders is het een slechte product. :yarly:

Lekkere training Ronnie. Goede bench en je skullcrushers gaan lekker mee.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
addic, nu stromen de PR's weer binnen..wel niet elke training gebruiken ron-boi anders raakt je lichaam er zowiezo aan gewent en moet je meer nemen, en is je potje weer leeg:sad:
90KG inzicht

• #2.646
addic, nu stromen de PR's weer binnen..wel niet elke training gebruiken ron-boi anders raakt je lichaam er zowiezo aan gewent en moet je meer nemen, en is je potje weer leeg:sad:
90KG inzicht

Potje = goedkoper, vind de sponsor fijn hihi!
Morgen alleen schouders, neem ik niet. Ik ga maar verstandig doen haha.

90kg inderdaad ''in zicht'' volgende keer voor de 85x5 en dan die training daarna de 87,5kg proberen etc. etc.

Ik ga denk het goedje alleen consumeren op Benen-dag en Borst-dag. Benen wil ik echt even knallen, sinds ik die een tijdje niet heb gedaan. Die DL gaat sowieso wel nice altijd dusja.

Lekkere PR gepakt man! Ben benieuwd naar de Jack3d

gefeliciteerd met je jack3d,

ben wel benieuwd hoe die PR werkt na een paar weken!

• #2.649
gefeliciteerd met je jack3d,

ben wel benieuwd hoe die PR werkt na een paar weken!

nog een keer hoor, hoe die PR werkt ?
Of ik zo zal blijven gaan op die bench en als ik stop met het product ?
Na me crack-stop merkte ik geen verschil, was ook na de 2de pot achter elkaar, dus effect was uitgewerkt.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Lekkere PR gepakt man! Ben benieuwd naar de Jack3d

Deze training, ging wel lekker :eyebrow:

Sponsor? Wil je zeggen dat je ouders je supps betalen? :roflol:

Misschien een dommere vraag.. Maar werk jij eigenlijk? :roflol:

ja ik bedoel gefeliciteerd met je pr enzzzzz je weet toch

vandaag ook pr gezet, 10x20kg military press en 12x14kg per arm incline db press
ben echt blij als een otter

Full-time Vrijwilligerswerk aka DBB

Godsamme, de jeugd van tegenwoordig!! :mad:
Ik moet verdomme alles zelf betalen terwijl mensen zoals jou het zo easy hebben. :mad:
Wacht maar tot jij deels je eten moet betalen, je school moet betalen en je hobby moet sponsoren. :D

• #2.657
ja ik bedoel gefeliciteerd met je pr enzzzzz je weet toch

vandaag ook pr gezet, 10x20kg military press en 12x14kg per arm incline db press
ben echt blij als een otter

Dankje
:woot:

Ik moet verdomme alles zelf betalen terwijl mensen zoals jou het zo easy hebben. :mad:
Wacht maar tot jij deels je eten moet betalen, je school moet betalen en je hobby moet sponsoren. :D

Gaat die tijd komen dan ? :roflol:

Ik studeer nu 1 jaar thuis, big ass P. aan het halen. Daarna Uni en Marvin komt straks in dit topic zeggen dat ik naar Utrecht moet komen. :)!

Sluit me hier bij aan, mijn kind gaat later mooi werken en niet op zijn luie gat thuis zitten. Ik ben nu even gestopt met school, en moet ook weer fulltime aan de gang. Werkte ook 20+ uur naast mijn school. ronniej vuile laffe negert :D

:roflol:
Marvin heeft een hogere swaggerlevel als mij dus hij kan dat soort shit maken. :p
Heb jij by the way je rijbewijs al? Want ik spaarde deels daarvoor maar besloot maar eens een nieuwe computer te halen en ehm nu mag ik weer opnieuw beginnen. :roflol:

• #2.660
Sluit me hier bij aan, mijn kind gaat later mooi werken en niet op zijn luie gat thuis zitten. Ik ben nu even gestopt met school, en moet ook weer fulltime aan de gang. Werkte ook 20+ uur naast mijn school. ronniej vuile laffe negert :D

:stfu:

Ik basketbal
Ik doe aan kracht training
Ik studeer

Me pa vind dat genoeg. Ben het met hem eens.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

:roflol:
Marvin heeft een hogere swaggerlevel als mij dus hij kan dat soort shit maken. :p
Heb jij by the way je rijbewijs al? Want ik spaarde deels daarvoor maar besloot maar eens een nieuwe computer te halen en ehm nu mag ik weer opnieuw beginnen. :roflol:

Jep heb ik :D! Epic + veel swagger opeens toen bij de kleine chicks.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven