AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je begint kun je volgens mij zonder smolov ook makkelijk 30kg progressie maken in 10 weken.

waarom zou je nu al smolov gaan doen?
als beginner squatter kan je nog makkelijk progressie maken met gewoon 5 x 5, en gewoon zwaar squatten low reps

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

zie hierboven.
je kan nog makkelijk gains maken met methodes die niet alles kosten om vol te houden

Omdat Smolov je de Squat beter leert begrijpen en ervoor zorgt dat je weet wat pijn is. Handiger als je achteraf 5x5 doet.. Kan je meer gewicht aan. :D

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Als je begint kun je volgens mij zonder smolov ook makkelijk 30kg progressie maken in 10 weken.

:orly:

ga eens als een man squatten jongen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.785
waarom zou je nu al smolov gaan doen?
als beginner squatter kan je nog makkelijk progressie maken met gewoon 5 x 5, en gewoon zwaar squatten low reps
--
zie hierboven.
je kan nog makkelijk gains maken met methodes die niet alles kosten om vol te houden

Maar een trainingsmethode is toch gewoon een trainingsmethode ?
Of is het epic special shit ?

Snap nooit waarom iemand die 170kg squat anders zou moeten trainen om zijn squat omhoog te krijgen die 100kg squat. Omhoog proberen te krijgen = Omhoog proberen te krijgen. Bij die van 170kg gaat het misschien minder snel, maar oke.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

ga eens als een man squatten jongen.

frustraties van vanmiddag :kiss: ?

Snap nooit waarom iemand die 170kg squat anders zou moeten trainen om zijn squat omhoog te krijgen die 100kg squat. Omhoog proberen te krijgen = Omhoog proberen te krijgen. Bij die van 170kg gaat het misschien minder snel, maar oke.

Is ook gewoon bullshit je kan dit gewoon doen wanneer je wilt. Ik zeg niet dat het easy is, maar als je van Squaten houdt dan ga je het gewoon doen en bijt je door de pijn. Ain't nothing to it but to do it!

Train je thuis?

• #2.788

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

frustraties van vanmiddag :kiss: ?

omdat het een hele zware methode is, waarvoor je heel veel zal moeten vreten om vol te houden. (is wat ik bij sommige logjes heb gelezen) heb er zelf geen ervaring mee.

maar door hard op kracht te focussen gaat het misschien met 5 x 5 ook nog wel omhoog.
ik had 13 oktober: 1 x 110 pr
en 3 januari: 1 x 135 pr

+25 in niet veel tijd, en dat alleen omdat ik nu echt focus op de 1rm's

Trainen is toch gewoon trainen, of je nou wat sterker bent of niet. Lijkt mij dan.

Ja ;)

True true. Daarom zeg ik tsjeck die shit uit, als het je wat lijkt gewoon doen. 170kg blabla, is gewoon plain bullshit, iedereen kan dit schema volgen. Het is alleen nog de vraag of je de guts hebt om dit vol te houden. :p
Ik failde een tijdje geleden op een training om 'effetjes' 10x3x110 te doen. :roflol:
Damn die 3e rep @ 7e set. :mad:

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

omdat het een hele zware methode is, waarvoor je heel veel zal moeten vreten om vol te houden. (is wat ik bij sommige logjes heb gelezen) heb er zelf geen ervaring mee.

maar door hard op kracht te focussen gaat het misschien met 5 x 5 ook nog wel omhoog.

Dude.. 10x3 ligt veel dichter op je 1RM dan 5x5.. :roflol:
Sowieso al 10x3x75% is een hele taak wat je in de eerste weken moet verrichten.. Laat staan als je rond het einde bent.
Je kan gewoon de schema volgen als je denkt dat je het aan kan. En inderdaad compenseren doe je door veel en veel en veel te eten.

Je gaat vanaf nu BB trainen

Squat 8 sets
Front Squat 6 sets
Romanian Deadlift 6 sets

Op de squat gun ik je 3 setjes low reps, voorderest zul je met alles boven de 8 reps zitten

• #2.793

Ja ''zware methode'' ,dikke /care mijn squat MOET omhoog imo. Epic doelen MOET ik halen. Ik ben niet van het opgeven, ik doe het gewoon. Lastig / zwaar / etc. alleen maar lekker.

Meer eten = nice.

True true. Daarom zeg ik tsjeck die shit uit, als het je wat lijkt gewoon doen. 170kg blabla, is gewoon plain bullshit, iedereen kan dit schema volgen. Het is alleen nog de vraag of je de guts hebt om dit vol te houden. :p
Ik failde een tijdje geleden op een training om 'effetjes' 10x3x110 te doen. :roflol:

Hahahah lekker toch falen. :p!

Opgeven is niet echt mijn ding. Anders zou ik nu al niet meer trainen en met me thuisstudie gestopt zijn. Ik kan mezelf gelukkig goed motiveren.

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Je gaat vanaf nu BB trainen

Squat 8 sets
Front Squat 6 sets
Romanian Deadlift 6 sets

Op de squat gun ik je 3 setjes low reps, voorderest zul je met alles boven de 8 reps zitten

:roflol: Squat = low reps, andere been oefeningen = +8reps oke ? hahaha

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Dude.. 10x3 ligt veel dichter op je 1RM dan 5x5.. :roflol:
Sowieso al 10x3x75% is een hele taak wat je in de eerste weken moet verrichten.. Laat staan als je rond het einde bent.
Je kan gewoon de schema volgen als je denkt dat je het aan kan. En inderdaad compenseren doe je door veel en veel en veel te eten.

ja en daarom is het mijn mening dat je nog niet door zoveel pijn en ellende hoeft voor alleen die squat.

want, ronniejboy is een bbér.
hij wil vast ook nog wel wat andere oefeningen doen.
om zo'n smolov schema goed te doorbrengen, zal hij al niet zwaar kunnen deadliften, banken, en assistance want dan trek je het niet.
als hij dat over heeft voor wat nummertjes van de squat. respect daarvoor.
maar ik vind het niet slim, neemt niet weg als hij er voor gaat dat dat klasse is natuurlijk. want het is echt een die hard methode

Ronniej, ik zeg met veel plezier: DOE DIE ****ING SMOLOV EN OWNNNN DIE SHIT!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

ja en daarom is het mijn mening dat je nog niet door zoveel pijn en ellende hoeft voor alleen die squat.

om zo'n smolov schema goed te doorbrengen, zal hij al niet zwaar kunnen deadliften, banken, en assistance want dan trek je het niet.
maar ik vind het niet slim, neemt niet weg als hij er voor gaat dat dat klasse is natuurlijk. want het is echt een die hard methode

Ronniej is een pro bodybuilder en draait sets van 3 en 5 reps..

:roflol:

GTFO.. :p

Gewoon die Smolov doen, hij hoeft niet de volle 13 weken mee te maken maar kan gewoon 1 week het uit proberen.
Verder ga je daar verkeerd want Squat, de almachtige der almachtige, is gemaakt om PIJN en ELLENDE te lijden. Heb je geen pijn tijdens het Squaten, en sta je na elke workout gewoon zonder moeite op dan moet je zekers wat Smolov doen, je moet de Squat leren waarderen!

• #2.796

Ik zeg niet dat ik hem sowieso ga doen, ik ben bereid er naar te kijken, toen kwam jij van ''nee nee nee'' en ik van ''waarom niet het is toch gewoon een methode''
Dus ik zal hem 1 dezer dagen doornemen en dan mijn conclusie daaruit trekken of ik hem ga doen of niet ;)!

Snap je ?

Ronniej, ik zeg met veel plezier: DOE DIE ****ING SMOLOV EN OWNNNN DIE SHIT!

We zullen zien!

Nee max 3 setjes, wil je nou massa ofniet????

• #2.799
Ik zeg niet dat ik hem sowieso ga doen, ik ben bereid er naar te kijken, toen kwam jij van ''nee nee nee'' en ik van ''waarom niet het is toch gewoon een methode''
Dus ik zal hem 1 dezer dagen doornemen en dan mijn conclusie daaruit trekken of ik hem ga doen of niet ;)!

Snap je ?

We zullen zien!

ik zeg niet zo van nee je mag het niet doen :P
bedoel alleen te zeggen dat je er veel op gaat moeten inleveren om alleen je squat omhoog te krijgen.

ik zelf wil hem ook nog gaan doen, maar pas in de zomer denk ik.

als je hem gaat doen wens ik je veel plezier en dat je veel gains mag maken!

wat meten je poten trouwens dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven