XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Roy.

kerel je moet je kijken wat voor jou de beste manier is van traine. je kan genoeg voor de benen doen maar je begint er pas mee dus gwn rustig aan en op power^^

Gewoon zwaar squaten in verschillende repranges would do the trick..;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.829
  • Like
Waarderingen: Sue
s-c-h-o-o-l

• #2.832
Rug training...

Geen Deadlift want heb onmogelijk veel spierpijn + me knie voel ik een beetje, maar dat komt omdat die nog moet wennen aan de basketbal trainingen.
De basketbal ging gelukkig redelijk, qua conditie ben ik echt dramatisch alleen hahaha.

Had weer Jack3d op deze training. Moet zeggen kreeg veel drang om te trainen.
*onder de training meer hierover*

BOR
80x6
80x6
-> waren niet de mooiste maar /care
70x10
70x10
70x8

One arm DB row
32x10
37x10
37x8
37x10 -> I know raar, maar kon bij die 8 wel meer.
Note: volgende keer gewoon die 42 pakken en pompen :)

Pull ups x bw
10
7
5 +4 met licht sprong hulp

Barbell curls
30x10
30x10
30x10
30x10

DB curls one arm
12x8
12x6

Ik ga me biceps niet meer verwaarlozen!! zoals beloofd haha.

About Jack3d :
- Had een heerlijke pomp.
- Goeie focus tijdens de sets ondanks ik steeds gestoord werd door me neefje van 8. Elke set echt gewoon koppie erbij.
- Uithoudingsvermogen zat goed, normaal ben ik niet zo van het hoge volume
- Kracht ging ook wel lekker vooral op de ''DB Rows'' die 37kg ging lekker hard, ik weet dat ik die 42kg ook al gedaan heb, maar die ging gewoon hard. Daarom die extra set ook.

Tot nu toe tevreden over jack3d dus, het ,laat me lekker doorgaan en pompen.

Wilde een rugfoto maken, maar -1 voor over je rug met je mobiel een foto maken in de spiegel haha.

Zou vanavond kei hard gaan stappen in utrecht, studenten lustrum met gratis drank. Besloten niet te gaan om me benen en knie te laten rusten, karma graag ivm troost. Alvast bedankt.

Kusjes,
Ron
:wave:

klinkt goed die jack3d.
Owned hij no-xplode denk je?

Godzijdank blijf je thuis vanavond, karma onderweg.

• #2.834
klinkt goed die jack3d.
Owned hij no-xplode denk je?

Godzijdank blijf je thuis vanavond, karma onderweg.

Geen idee nog nooit geprobeerd. Kan wel keertje bestellen zo'n zakje.

Ja ik had echt graag weg willen gaan. Utrechts ze studentjes zijn wel leuk volgens mij. Stad even bezichtigen vanuit een dronken perspectief om te kijken of het me wel bevalt daar. Weet nog niet waar ik wil gaan studeren volgend jaar, dusja. Utrecht staat hoog op me lijstje.

Sport gaat even voor, basketbal/squats/deadlifts erg gemist.

oei lekkere dumbbelltjes weer (L)
wou dat ik ze ook had :(

• #2.838
Lekkere borries. No worries voor jou. Goed getraind en ff lekker superdudig afgesloten.:)

• #2.840
Lekkere borries. No worries voor jou. Goed getraind en ff lekker superdudig afgesloten.:)

Thanks.

Ik moet wel superdude afsluiten, want normaal had ik nooit meer zin om me biceps even hard aan te pakken, die tijd noemen we verledentijd :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven