AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jup! Dan is de oefening veel beter, en je kan um ook veel zwaarder pakken, want je benen doen veel meer mee. En je loopt veel minder snel een blessure op! ;)

Proberen volgende keer :)!

De edit van net ''edit/Net geprobeerd, lukt me wel iig, dit voelt gewoon normaler aan haha volgende keer nieuw filmpje dan denks.''

:)

Goeie zaak, weet wat me te doen staat, volgende keer een nieuw filmpje dus!

Vond dat die 130 anders toch aardig goed ging! Idd redelijk zwaar vanuit de onderrug maar deadlift is imo toch de beste oefening voor onderrug.

Maar als je idd wat meer beensupport geeft zal je deadlift nog beter zijn.

Squat blijft trouwens erg goed man!

Vond dat die 130 anders toch aardig goed ging! Idd redelijk zwaar vanuit de onderrug maar deadlift is imo toch de beste oefening voor onderrug.

Maar als je idd wat meer beensupport geeft zal je deadlift nog beter zijn.

Squat blijft trouwens erg goed man!

Bedankt vriendelijke vrind. :thumb:
Ja we kijken volgende rug training wel het hoe dan gaat met de verbeterde techniek en about the squat, vind gewoon de leukste training die er is haha :D!

Nette lifts hoor, luister anar het advies.:D

Behalve naar dat van kwark, want hij is een oude man!

Nette lifts hoor, luister anar het advies.:D

Behalve naar dat van kwark, want hij is een oude man!

jij....jij.....jij......vreselijke......afgrijselijke.......... walgelijke........ lelijke........

Maar toch ben je wel lief hoor;..... :aai:

Behalve voor mij, want je valt niet op ouder :hahaha:

jij....jij.....jij......vreselijke......afgrijselijke.......... walgelijke........ lelijke........
Maar toch ben je wel lief hoor;..... :aai:
Behalve voor mij, want je valt niet op ouder :hahaha:

:roflol: Pffffff

hier kwark qoutes uit powerlift stukske van het forum, als je niet had gekeken :)

Niet achterlijk omhoog kijken.
Heupen wat lager en rug goed archen.

Heb je filmpje even beeldje voor beeldje afgespeeld en best een nette lift. Kijk ind meer naar voren in plaats van extreem omhoog. Daarbij lijkt het alsof je je glutes niet volledig gebruikt om tot lockout te komen. Probeer extra aandacht te geven aan het aanspannen van je glutes aan het einde van de lift. Hoogte van de heupen vind ik goed je onderrug is redelijk recht gedurende de gehele lift. Je middenrug moet nog wat sterker worden.

Vooral op me hoofd letten dus :roflol:
Zal wel ietsjes dieper zakken, maar hoeft dus niet al te. Ligt dus vooral aan me hoofd en middenrug en het aanspannen van me glutes.

Tis jouw rug kerel. IK heb de techniek zelf van een pro-PL'er geleerd.
Toch heupen lager. Ik hou het er op dat ik je dus goed heb geadviseerd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven