AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van die faal op 90.
Als jij het al niet kan is het voor mij nog weer een stukje verder weg :(

Ja snap het, nu ik zelf ook hoog in de reps zit laag in de kracht hoef ik het niet eens te proberen...
Pas maar weer eens wanneer de reps omlaag gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.384
Alles op zijn tijd ;)!

ha-ha gay.
wat ga je falen op 90kg.
das voor heaumeau's.

geintje vriend, still lufjoe.
en mayolijn.. we hebben tegenwoordig ook extra light mayonaise met slechts 3% vet!:thumbup:

:roflol: mayolijn, marjozwijn, whatever.

Hey vriend die oma fly's zijn wel heel fancy maar zou je niet gewoon ff wat basic fly's pakken met iets meer gewicht; die roze dumbbells zijn in principe voor vrouwen....

edit; ohhh nee je deed ze niet met 6kg, zat verkeerd te kijken.

Goede training in dat geval.

• #3.388
ha-ha gay.
wat ga je falen op 90kg.
das voor heaumeau's.

geintje vriend, still lufjoe.
en mayolijn.. we hebben tegenwoordig ook extra light mayonaise met slechts 3% vet!:thumbup:

Deze mayolijn is 100% vet! true story. :D

Ben even een mail aan het opstellen jegens mijn basketbal club! Grafclub

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

:roflol: mayolijn, marjozwijn, whatever.

Hey vriend die oma fly's zijn wel heel fancy maar zou je niet gewoon ff wat basic fly's pakken met iets meer gewicht; die roze dumbbells zijn in principe voor vrouwen....

edit; ohhh nee je deed ze niet met 6kg, zat verkeerd te kijken.

Goede training in dat geval.

Hahah maar me DB's zijn wel roze hoor. :thumbup:! Ik vind ze lekker op te doen en voel ze goed + minder belasting voor me schouders merk ik.

Thanks.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Net ook trouwens een super mailtje gestuurd naar de technische commissie over waarom de vrouwen van de club zo erg worden voor getrokken in mijn mening.

Benieuwd naar het antwoord, vooral omdat degene die erover gaat de grootste aanstichter is achter het hele gebeuren. Als er leuke smoesjes in staan deel ik deze natuurlijk.

:thumbup:!

Goede training!!

Al weet ik niet waar, niet laatste pagina in ieder geval, en te lui om te bladen.

Prettige avond verder.

• #3.390
DUS

Deze is voor Mayolijn, R.I.P. fatty

Benchpress
Beetje kloten en eten

2keer gefaald op een halve mayolijn oftewel 90kg

Vanaf volgende keer triples met begin van 70kg! en weer opbouwen naar big ass weights.

Incline bench
40x8 cupcakes
50x8 cupcakes
55x6 cupcakes
55x6 cupcakes
Totaal van 1380 cupcakes, want dan weer een piece of cake is voor mayolijn

Oma fly's
17x6-minder diep
15x6
15x6

CGBP
50x6
50x6
50x6
50x6

Mayolijn46 zou trots geweest op me zijn :heart: en ze zou me op hebben gegeten, want ik zag er om te smullen uit vandaag :heart:

Dag vriendjes,
:wave:

Inderdaad ja. Nette training!

WTF is die Marjolein shit? Mis ik (weer) wat???

lekkere training miss mayolijn

brutale homo ben je ook met je mayolein shizzle, ze is minder ecto dan jij verdomme:roflol:

:verneder::doggy::trio:(love for you too jef)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven