AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Behalve dat jumpsquats erg explosief zijn zie ik niet in waarom ze blessuregevoeliger zouden zijn dan normale squats.
Iemand uitleg?

Aangezien jij ervoor leert zal je er vast wel wat meer van weten, maar ik heb altijd vernomen dat de schok bij een landing op je knieën zeer hoog is en bij een oefening als squats veel minder.
Laat staan met extra gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.544
Dit vind ik overigens een beetje stomme vergelijking, dat is net zoiets als auto rijden vergelijken met ketting roken.

krijg je toch allebei kanker van ?

maar goed, ik blijf het lekker doen als ik het chill vind, wat me knie er van vond, dat voel ik morgen wel. Als dit niet goed is voor je knie, kan ik maar beter stoppen met basketbal, want dat ik volgens mij nog meer belastend voor je knie'en! :o

Dit vind ik overigens een beetje stomme vergelijking, dat is net zoiets als auto rijden vergelijken met ketting roken.

Haha, over vage vergelijkingen gesproken.

Het is ook stom om bij een evenwichtsoefening stil te gaan staan dat je je misschien kan verzwikken.

krijg je toch allebei erge ziektes van ?

Zo ongeveer ja, dat mensen die roken hun ongezonde verslaving gaan rechtvaardigen door iets bijna noodzakelijks in deze samenleving waar toevallig ongelukken mee gebeuren.

Btw heb ff geëdit voordat er weer met rode kaarten wordt gestrooid haha

• #3.547
Zo ongeveer ja, dat mensen die roken hun ongezonde verslaving gaan rechtvaardigen door iets bijna noodzakelijks in deze samenleving waar toevallig ongelukken mee gebeuren.

Btw heb ff geëdit voordat er weer met rode kaarten wordt gestrooid haha

Ik scheld er niet mee, het is een constatering :D! In mijn log komen ze toch niet, word hier te hard getraind hihi :$!

maar goed, als iemand nog wat nuttigs heeft te melden over die jumpsquats, ga je gang :thumbup:!

Imo is het prima oefening, trouwens dan zou cleanen ook niet goed zijn voor je knie'en hmmm ? of zien jullie dat anders?

Laatst bewerkt:
Aangezien jij ervoor leert zal je er vast wel wat meer van weten, maar ik heb altijd vernomen dat de schok bij een landing op je knieën zeer hoog is en bij een oefening als squats veel minder.
Laat staan met extra gewicht.

Ik "leer" er opzich niet voor.
Dat de schok groter is lijkt me duidelijk. Dat dit slechter voor je knieën is weet ik niet, ligt er een beetje aan wat de aandoening van ronniej is.

• #3.549
Ik "leer" er opzich niet voor.
Dat de schok groter is lijkt me duidelijk. Dat dit slechter voor je knieën is weet ik niet, ligt er een beetje aan wat de aandoening van ronniej is.

aids en niets meer, was er doorheen gegaan toen ik uit de hemel kwam vallen! ( met basketbal dus ) is weer primadonna. Na training beetje moe, maar dat is puur wennen aan de belasting van basketbal. Tijdens benen training nul-last, erna ook niet.

Lekker jumpen dan :)
Maar wat was er mee aand e hand dan? Behalve dat je er doorheen was gegaan.

:whip:Idd nu weer beng beng knallen maar

Gewoon lekker die jumpsquats blijven doen Ron.

• #3.555
Inderdeed :D! als ik er zin in heb dan he.

Kom op met die trainingen Ronniej ;)

Nu al niet meer?

• #3.559
:roflol: 1 dag even niet door epic spierpijn en eindelijk COD mw2 binnen en basketbal.

Vandaag rug biceps.

Jumpsquats zijn the bomb. Heb ze zelf ooit eens met 100+kg gedaan.
Heerlijk.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven