MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

heerlijk ja, anderhalve week kreeg ik amper die 70 eruit. Nu 2x2 :D Heerlijk om met een explosieve oefening vooruitgang te boeken.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Whow, cool dude ;)

Ik had er chocola voor nodig maar ben nu ook helemaal chill :D

Hahahah :roflol: Wij hebben alleen nog puur hier, dat vind ik niet te vreten haha.

heerlijk ja, anderhalve week kreeg ik amper die 70 eruit. Nu 2x2 :D Heerlijk om met een explosieve oefening vooruitgang te boeken.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Hahahah :roflol: Wij hebben alleen nog puur hier, dat vind ik niet te vreten haha.

Houd je je vertical leap bij?

goede training kerel!
lekker die stress eruit fl*kkeren in de gym.

maar waarom wordt je uit je oude scorro gedonderderd?
ik word altijd met open armen ontvangen daar :|

goede training kerel!
lekker die stress eruit fl*kkeren in de gym.

maar waarom wordt je uit je oude scorro gedonderderd?
ik word altijd met open armen ontvangen daar :|

:thumb: Dankje.

Ja ik ook hoor, maar ik had 5vwo gedaan en was halverwege gestopt, omdat ik het hele school gebeuren niet meer trok, wilde het allemaal zelf doen. Die mogelijkheid kreeg ik niet, wat ik wel had gekregen op de HAVO, daar lieten ze me met rust over alles, ook als ik mezelf in de problemen werkte qua cijfers, heerlijk :D! Ik moest zo vaak langskomen bij het hoofd van de afdeling dat het leek alsof we een relatie hadden. Dat wijf heeft gewoon een pest hekel aan me, die heeft ervoor gezorgd dat ik er steeds word uitgestuurd! Conciërges doen het met tegenzin, omdat ze me gewoon chill vinden. Heb je daar 6 jaar op school gezeten, lekker :roflol:

Lekker hoor ronniej, mooi dat het ook weer beter met je knie gaat.:D

lage reprange

lekker is dat he, zo bateren al je woede kwijt

lekker afgereageerd blijkbaar, wat kan zo'n k*tdag toch nog leuk zijn :p

Ik kon dat geschreeuw van jou agressie tijdens je training gewoon hier horen!

Yeaaah !! :D

:sl*t:

Intensieve training Ronnie boy! :p

Ik dacht inderdaad ook geluiden van een stervend dier te horen.... :roflol:

Succes met Gainen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven