MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Is inderdaad goed en acceptabel!

Daarom :) Als me knie opeens weer een stage lager toelaat, gaan we dat uiterraad doen. Ik had gelukt dat die maandje of 2 denk ik eropeens doorheen schoot, zonder last :D
Toen was ik weer even in KG's gedaalt natuurlijk.

Nu ga ik weer knallen, vooral op de FrontSQ :eyebrow:

Daarom :) Als me knie opeens weer een stage lager toelaat, gaan we dat uiterraad doen. Ik had gelukt dat die maandje of 2 denk ik eropeens doorheen schoot, zonder last :D
Toen was ik weer even in KG's gedaalt natuurlijk.

Nu ga ik weer knallen, vooral op de FrontSQ :eyebrow:

The battle is on! Je hebt nog 5x90kg voor mij tegoed, dus ik hoop hier gauw genoeg 5x95 te zien, dan weet ik wat mij te doen staat. :D

• #1.125
Go and try me. Je moet maar wachten tot ik klaar ben met mijn mong*len cut, want dan ga ik ook Crack in het strijd gooien. :evil:

Jij en klaar met de cut ? :orly:
Gooi gewoon nu die crack er in hahaha..

Ik ga volgende keer wel beginnen met Fronts, wilde vandaag eigenlijk doen, maar ik dacht laten we maar normaal beginnen :o

Jij en klaar met de cut ? :orly:
Gooi gewoon nu die crack er in hahaha..

Ik ga volgende keer wel beginnen met Fronts, wilde vandaag eigenlijk doen, maar ik dacht laten we maar normaal beginnen :o

Haha, ja voor mij is het cutten een endless journey, hoe ik nu ga. Maar ach, ik ga tenminste vooruit qua gewicht dus 3x zo hard pownage, shame on you. :)

• #1.127
Haha, ja voor mij is het cutten een endless journey, hoe ik nu ga. Maar ach, ik ga tenminste vooruit qua gewicht dus 3x zo hard pownage, shame on you. :)

ik ook denk ik, heb al tijdje niet gewogen, doe pas einde van het jaar ;)!
In spiegel ga ik vooruit en in kracht ga ik vooruit, zal wel goed zitten denk ik

• #1.131
Hehe. :D
Schrijf eens op wat je zoal binnendauwt dan? :p

Is een secret! maar straks gaat er +500g kwark in en daarna nog noten for fun! :D
Heb trouwens al een keer opgeschreven, waar tussen het gespam en semi-stoer-gedoe van kijk mij eens trainen het staat, geeeeeeen idee.

Is een secret! maar straks gaat er +500g kwark in en daarna nog noten for fun! :D
Heb trouwens al een keer opgeschreven, waar tussen het gespam en semi-stoer-gedoe van kijk mij eens trainen het staat, geeeeeeen idee.

Je bent verplicht te antwoorden aangezien er in je 1ste post staat vraag maar raak, dus ik verwacht gewoon een antwoord! Of een 120 Squat. :)

hallo, wat een slowchat jonge.
voeg elkaar lekker toe op msn schatjes<3

• #1.137
Pfoeeeee

Borst en triceps weer aan de beurt, vind wel lekker om schouders de dag erna te doen ipv op dezelfde dag!

Bench
plan was 3x5x65
65x5
opeens aaah **** it
67,5x5-pr :)
65x4-durfde 5de rep niet, geen spotter dusja
62,5x5
50x10
Note: weer pr op bench, gaat lekker :D

Incline bench
50x8-pr
52,5x5-pr
50x7
50x5
45x6
Note: Lekker lekker :D

C.G.B.P.
50x8-evenaring pr, 9de rep blijven hangen LOL :roflol: Echt net niet.
50x7
50x5

Skullcrushers
30x12-pr
32,5x6-pr
30x8

Zo het ging weer super :hedbang:
Morgen weer even pr-tjes pakken op den good old schoulder work-out :D!

Nu even chillen, vanavond even rustig beginnen met rennen @ basketbal training!

Is zeker een heerlijk nummer Bello :D

Nette training man, pretje op bench.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven