Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Damn! Nu kan die 140 haast al niet mislukken anders ben ik zo'n epic fail! Ik post morgen ongeveer om dezelfde tijd rond 10-11 uur dus je ziet het wel :)

Oke oke, ja ja feel the pressure.

Gasten ik snap iets niet.
S'avonds kan ik echt eten als een malloot, maar s'ochtends ben ik niet vooruit te branden!
Net 500g kwark, even een shake + 100g kip en zo nog noten vast wel.

S'ochtends moeite met me kip''tosti's'' ( gewoon broodje kip in tosti apparaat donderen haha, echt chill ) weg te werken.

Hoe kan dat toch :roflol: of hebben jullie dat ook ? haha

Ja heb ik ook maar ik leef ook van 12 tot 12 dat verdoet mijn stofwisseling.

• #1.163
Ja heb ik ook maar ik leef ook van 12 tot 12 dat verdoet mijn stofwisseling.

Ik ook :o Achja beter laat dan nooit.
Morgen wel om 9 opstaan, weer even paar studie dagen er doorheen knallen :D 2 toetsen doen, even weer 11 studie punten innen als die allebei voldoende zijn!!

Klootzakken:mad: kom eens eerder jullie mand uit joh!:mad:...

Gewoon naar binnenstampen dat voer 's ochtends. Omdenduur zal je wel met honger opstaan :D

• #1.166
Ja heb het ook. Ik zit al bijna 3 maanden elke ochtend te kokhalzen op mijn boterham met tonijn, eieren, shake met brinta en whey, banaan.

Maargoed, het is oorlog, je moet door he;)

• #1.168
Ja heb het ook. Ik zit al bijna 3 maanden elke ochtend te kokhalzen op mijn boterham met tonijn, eieren, shake met brinta en whey, banaan.

Maargoed, het is oorlog, je moet door he;)

Vanochtend viel wel mee, met chili-saus glijdt het makkelijker naar binnen heb ik ontdekt. Vanaf dit uur gaat het er weer normaal in :D Zo even broodjes ei met mayo eten hmmmm lekker. BAM!

Schouders nog doen vandaag!
Gistere ging de training wel, schoten viel gewoon goed. Klein beetje heen en weer gerend, niet teveel gedaan. :D

Lekker knallen vandaag, geile trekveer! :D

• #1.172
Ja, een echte killer: front/side raises supersetten met upright rows. Dan trekt je verzuring door heel je schouders.

Ik deed:

5 raises, 5 rows, 5 raises.

:roflol: Holy shit. Ga ik wel een keertje doen, echt geen zin in als ik dat zo zie haha, wil vanavond ook nog een balletje kunnen gooien haahaha..

Doe denk gewoon weer het oude bekende

Savickas Press
Front Raises
Upright Rows
Shurgs

zal ze ook even mee pakken ja, niet dat ze achterlopen maar goed :) Kan geen kwaad even 3 setjes ofso.

Gooi even me front raises eruit dan.

4 oefeningen is ook weer teveel van het goede.

Gooi dan de sides eruit, want die pak je hier goed mee :D

Je pakt me zowiezo op die savickas press ;) Vorige training 7 x 50 heb ik gezien, en dat na een avondje zuipen :D Succes met je training!

• #1.178
Je pakt me zowiezo op die savickas press ;) Vorige training 7 x 50 heb ik gezien, en dat na een avondje zuipen :D Succes met je training!

:eyebrow:

Savickas press
52,5x5-pr
50x6
50x4
Note: pr, merkte wel dat triceps nog ietsjes dood warmen, maar ging lekker :D Volgende keer 2x5 proberen @ 52,5

Arnold press me eigen variant staand en per 1 arm.
17x6-easy
22x6-pr ( Laatst gedaan in FR, toen 19x6 )
22x6
Note: Heerlijke oefening imo :)

Upright rowp/b]
50x10-pr
50x6
Note: Pr was lekker, aardig dood me schouders na deze oefening, maar goed ook :o

Shurgs
100x12
100x12
100x12
100x12
Note: :eyebrow: Even lekker pumpin' haha..

Sorry Kwark, maar ik ga achterkant schouders volgende keer na BOR en DB Rows doen, lijkt me wel een goeie oplossing :)!

Zo ging weer chill, hopen voor Loo dat zijn schouders om 7 uur aan gaan knallen :hedbang: Succes ijzer-broeder hahaha..

edit//
Arnold press
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
LOL. maar dan staand en 1 arm, snap je. hahahaha

Haha, nice! Ook je upright row mag er wezen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven