AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Hey! Perfect nummer voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=ujgewcalibY
Get it Crackin!

Zeker dat je dikke PR's gaat maken met dit terreur in je eur!

LOL,
moest even me speakers uit me kamer halen :roflol:
Ik ga gelukkig ook hard op Disturbed hehe..

:thumb:

hun maar is bellen om een Crack nummer te maken hehe

Is zeker een heerlijk nummer Bello :D

:spam:
hhahahaha

Nette training man, pretje op bench.:D

Thanks
Jep Bench gaat lekker, eindelijk :D! Blijf zo even door knallen met die 5x5!

boem boem boemm lekker nummertje voor een lekkere training! go for it crackhead ronniej!!!!:thumbs:

Yo booooooy lekkere training, hopen dat je me niet binnen de kortste keren passeert met de bench. :p

Jij blijft PR's scoren Ronnepon :D :thumbs:
Volgende keer pers je die vijfde rep er nog wel uit met een spotter!

Gaat goed hier!
*wat me op viel en even kwijt moet, t*ring, %$#@ tennis arm/elleboog van mij.
ik ben zo zwak in me skull-crushers en jij moet het nog even bevestigen met je 32,5KG PR

LEKKER RON!;)

• #1.146
boem boem boemm lekker nummertje voor een lekkere training! go for it crackhead ronniej!!!!:thumbs:

Hahaha ja toch!

Yo booooooy lekkere training, hopen dat je me niet binnen de kortste keren passeert met de bench. :p

Thanks Baas,
Nou dan moet ik wel hard gaan, niet dat ik het niet probeer :D

Jij blijft PR's scoren Ronnepon :D :thumbs:
Volgende keer pers je die vijfde rep er nog wel uit met een spotter!

Ja gaat echt lekker :)
Geen mogelijkheid tot spotter bij mij thuis, bench moet tegen de muur aan. achja.
Niet een drama dat ik die 5de rep niet had, want setje daarvoor was meer kg dan gepland :D gelukkig haha..

Gaat goed hier!
*wat me op viel en even kwijt moet, t*ring, %$#@ tennis arm/elleboog van mij.
ik ben zo zwak in me skull-crushers en jij moet het nog even bevestigen met je 32,5KG PR

LEKKER RON!;)

Nice thanks :D
Ja vind het ook niet echt een super comfortabele oefening, voel hem wel super alleen daarom doe ik het. :o

En Lekker ben ik zeker keuning :eyebrow: haha

Nice thanks :D
Ja vind het ook niet echt een super comfortabele oefening, voel hem wel super alleen daarom doe ik het. :o

En Lekker ben ik zeker keuning :eyebrow: haha
Ja echt een super oefening is het idd, kan ik wel een aantal dagen spierpijn van krijgen.(ik ga hem nu langzaam verhogen, moet wel voorzichtig zijn met me elleboog:mad:)

ik had het over je crack dat lekker is

• #1.148
Ja echt een super oefening is het idd, kan ik wel een aantal dagen spierpijn van krijgen.(ik ga hem nu langzaam verhogen, moet wel voorzichtig zijn met me elleboog:mad:)

ik had het over je crack dat lekker is

met andere oefeningen ook last van je elleboog dan ?

OOK lekker keun, OOK
hehe..

met andere oefeningen ook last van je elleboog dan ?

OOK lekker keun, OOK
hehe..
laatste weken gaat het beter, licht tot nergens last van
maar ik gun het niemand, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die er last van hebben, maar ik ging altijd gewoon door knallen.

OK je bent OOK wel lekker hoor:duh:

heb je mn track al geluisterd xD

• #1.151
Pff ligt het log weer vol met spam... Je kunt toch niet van me verwachten dat ik telkens weer terug ga lezen he ;)

• #1.155
Pff ligt het log weer vol met spam... Je kunt toch niet van me verwachten dat ik telkens weer terug ga lezen he ;)

zit tussen trainingen meestal 1 a 2 pagina's :roflol: kan er niets aandoen, niet te houden die gekke hier op dat forum. hahaha

Nee vind wel prima zo, als maar niet uit de hand loopt.

Voortaan voor je op elke pagina zetten waar me training staat ? :P

Tja jij bent de moderator in je eigen logje, jij zou het in de gaten moeten houden :)
Gaat wel flink hard met die pagina's zo man! Wat zijn je doelen? :p

• #1.157
Tja jij bent de moderator in je eigen logje, jij zou het in de gaten moeten houden :)
Gaat wel flink hard met die pagina's zo man! Wat zijn je doelen? :p

Niet echt grote doel, beetje bij beetje :)

eind dit jaar wil ik:

75kg
150 DeadLift

150 trok ik er van de week opeens uit dus die is al binnen :) Ga nu rustig reppen op DL en kijk wel wat ik einde van het jaar trek. Nu gewoon lekker trainen en proberen elke training sterker te zijn en meer reps te kunnen maken. Wat aardig lukt :D

Ben sinds eind augustus al 5kg aangekomen, heb me al tijdje niet gewogen en ga dit bewust niet doen, spiegel zegt progressie en kracht toename zegt progressie :) Laat me niet demotiveren door een weegschaal. Ga gewoon zo lekker door.

Ik bedoelde met doelen eigenlijk meer als grapje omtrent je hoge aantal pagina's in je log ;)

Maar gvd heb je die 150 nou getrokken? :fuu:
Zelf ga ik morgen maar een 140je proberen :(

Nice gains, 5kg sinds augustus is dus echt behoorlijk!

• #1.159
Ik bedoelde met doelen eigenlijk meer als grapje omtrent je hoge aantal pagina's in je log ;)

Maar gvd heb je die 150 nou getrokken? :fuu:
Zelf ga ik morgen maar een 140je proberen :(

Nice gains, 5kg sinds augustus is dus echt behoorlijk!

Was voornamelijk droger geworden in de vakantie, veel basketbal en hard blijven trainen met me broer, dat wel :)!

Ja ik ging officieel ook voor de 140, maar die ging soepel, toen eerste poging faal @ 150 en de tweede ging gelukkig haha :D Jij succes morgen, zal je log wel checken dan, hoelaat ga je ongeveer trainen haha ?

Als ik de 75 niet haal geen drama, maar ik probeer het zeker *zit nu rustig aan ze kwark en straks weer aan de noten :D*

Damn! Nu kan die 140 haast al niet mislukken anders ben ik zo'n epic fail! Ik post morgen ongeveer om dezelfde tijd rond 10-11 uur dus je ziet het wel :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven