- Waardering
- 1.093
Alcohol misbruik +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wint sowieso handsdown ja.
Lol geen alcohol voor mij dit week. :rolfol:

Oke want je brabbelt namelijk een beetje raar.
Voor mij ook niet, net als vorige week
Vandaag en gistere geen zin om uit te gaan, lekker rustig weekendje dus pour moi![]()

Vrienden wouden naar de bioscoop, maar ipv 20 euro uit te geven koop ik liever wat spullen van Goodlift of kwark/kipfilet etc.![]()
draaien nu toch alleen maar k*t films.
!
pfffffffdraaien nu toch alleen maar k*t films.
Die van mij zijn denk nu aardig dronken gok ik zo! Morgen ga ik weer die vriend van me trainen thuis. Grote 3 staat op het schema!
Ik zelf heb Rug/Biceps op het schema staan volgens mij
Maar ook miljoen miljoen schoolwerk -1
Rug/Biceps, oelala wordt dat Deadliften beste jongen?

Sir yes Sir.
Even techniek bijschaven, iets meer benen = meer kilo's zeggen ze. We zullen zien.
Wil die pr van 4x130 zonder belt en pronated wel beaten eerlijk gezegd![]()

QFT.
4x130 met straps/magnesium?
Sinds ik me techniek heb verbeterd op de Deadlift heb ik PR's behaald vriend!! Maar nog altijd is me techniek een grote verbeterpunt bij al me lifts dus work on your technique and you will be granted with huge lifts.![]()
Helpt heeeeeeel erg goed haha.
Love the pressure om een pr te zetten.True, maar op een gegeven moment moet je even rustig de tijd nemen en je houden op 5x5 en eventueel een setje REP PR's maken en dan na een week of 2 weer de PR verhogen met 5-10 of zelfs 15kg..![]()

Ik houd me altijd aan 5x5 bijna @ Compounds. iig low reps
Maakt meestal rep pr's! dat wel.
Niet dat ik contant aan het maxen ben
edit/
Als ik 5x130 haal.
Ga ik 135 pakken en dan voor de 5reps en zo ga ik het denk verhogen steeds met 5 of zal ik 10 pakken ?
---------- Toegevoegd om 01:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:48 ----------
Ik ga tukken bazen![]()

Ik zou een allout setje doen gewoon tot je echt niet meer de bar omhoog krijgt. Gewoon 5x5 en een repout set met iets van 80-90% van je 1RM.
+1 is een goed uitgangspunt ja. Kan je aardig mee knallen toch?
Kom op gap, 5x140, je kan het!

+1 is een goed uitgangspunt ja. Kan je aardig mee knallen toch?
Kom op gap, 5x140, je kan het!

laat je morgen wel niet ''weer'' beinvloeden door die vriend van je, dat je geen drive/uitdaging heb
! Heb wel geleerd van die fout haha. btw andere gastYup, ik ondervind wel een hogere PR doordat ik 5x5 en een soort van repout set doe of in ieder geval de laatste set sowieso voor een REP PR ga, werkt aardig goed.![]()