XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Power of the mind controls everything. Vergeet dat niet. Als je aan de basis een 5x5 hanteert, je gefocusst blijft, houding goed, en zorgt dat je niet doorslipt, pak jij die 5x140. Wedden?

Als je een sessie met mij DL, weet ik iig zeker dat je um pakt

5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
-x150
-x160

Zo doe ik het meestal. Ik probeer zoveel mogelijk zonder straps of andere gripversterkende middel te werken om mij eigen grip te verbeteren. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Power of the mind controls everything. Vergeet dat niet. Als je aan de basis een 5x5 hanteert, je gefocusst blijft, houding goed, en zorgt dat je niet doorslipt, pak jij die 5x140. Wedden?

Als je een sessie met mij DL, weet ik iig zeker dat je um pakt

Jammer dat je ietsjes te ver woont om even rustig heen te rijden, misschien ooit Kwark ! :D
We zullen zien baas. Ik ga sowieso belachelijk knallen straks verdomme! :hedbang:

Met

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Avec

http://www.youtube.com/watch?v=HP4Vtv1srUM&feature=related

Und

http://www.youtube.com/watch?v=CvS1zgr_N-U

Ga ik altijd lekker :D!

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
-x150
-x160

Zo doe ik het meestal. Ik probeer zoveel mogelijk zonder straps of andere gripversterkende middel te werken om mij eigen grip te verbeteren. :)

Hmmm K. Thanks baas. Zal kijken wat ik kan doen :D!

Je gaat me toch niet vertellen dat je traint op de 2e filmpje? :roflol:

He just did :eek:

Hmm, tja, erm.. Smaken verschillen.. :roflol:
Disturbed kan ik nog begrijpen. :p

5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
-x150
-x160

Jup, grote stappen maken in het gewicht. Niet teveel vermoeien. Top :thumbs:

Mijn laatste DL sessie was:

10x70
10x110
8x150
4x170
1x190 (wilde er 3x van maken, maar ik had shit met grip...:()

En daarna een RM op 210 ofzo, maja, zat er niet in dus...

Ik zou niet echt 10 en 8 reps draaien op Deadlift, vind ik zonde behalve bij de repout in my opinion maar goed. :p

Ik zou niet echt 10 en 8 reps draaien op Deadlift, vind ik zonde behalve bij de repout in my opinion maar goed. :p

Ik hoef de focus niet zo nodig op kracht, mijn DL is toch al best acceptabel. Ik wil wat meer volume draaien, ben per slot van rekening bodybuilder...

• #1.635
Rug dag
dag rug :wave:

pfoeeeeeeeeeeeee :roflol:

Deadlift, no belt, pronated grip
90x2
110x2
130x2 -> film van, komt denk ooit nog wel.
140x2-pr :hedbang:
120x6
Belt om
120x1
10sec rust
120x2
10sec rust
120x4
dood :hedbang:

Zooi situps

Pull ups
30 totaal

Onderhands BOR
70x8
70x7
70x6

Pull ups
totaal 20

Alternatieve en rare, maar lekkere training vandaag

Geen biceps, omdat ik geen zin had + Ik voelde ze al aardig bi-atchhhhh!!

bye.gif

Kusjes,
Ron

Met grote stappen bedoel ik natuurlijk niet grote stappen naar huis eh??
Je had wel ff wat reppies mogen maken op de DL gab...

Anyway, verder nice ron!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Ps gefeliciteerd met je pr... Ik zei toch dat red je wel??

• #1.637
Met grote stappen bedoel ik natuurlijk niet grote stappen naar huis eh??
Je had wel ff wat reppies mogen maken op de DL gab...

Anyway, verder nice ron!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Ps gefeliciteerd met je pr... Ik zei toch dat red je wel??

Grote stappen naar huis ? hoe bedoel je ?

Heb toch aardig wat zware reps gemaakt hoor @ DL! Niet dat ik 110x8 ga doen, want dat is imo vet k*t op DL! Dan maar zwaar en minder reps, maar wel hard. Pak nu die 110 niet meer om te reppen na het echt zware werk, maar gewoon 120.

Ja die 140 ging wel zwaar maar goed. Hij ging :roflol: Volgende keer weer repjes meer proberen te maken. :)!

Zat trouwens al wat dieper, film komt ooit nog wel.

flink volume gedraait op de dl ronnieb0y
grats met die Pr

Met grote stappen naar huis bedoel ik de opmerking dat je geen zin had om biceps te trainen.

Ik wilniet lullig doen hoor, maar vind het met volume wel meevallen. In mijn beleving Bad je beter steady op 5 reps kunnen zitten. Maar vind je 140 wel erg netjes gab! Top!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven