MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Met grote stappen naar huis bedoel ik de opmerking dat je geen zin had om biceps te trainen.

Ik wilniet lullig doen hoor, maar vind het met volume wel meevallen. In mijn beleving Bad je beter steady op 5 reps kunnen zitten. Maar vind je 140 wel erg netjes gab! Top!

ja biceps, ach voelde ze al goed door epic pull ups + onderhands BOR! volgende keer maar weer.

hmmmm weetje hoe ik het doe kwarkie!
2 reppers opbouwen naar 140
140 rep out!
Daarna reppers maken met 120 of 130 volgende keer even afbouwen.
Dat steeds tot ik de 5x140 red en dan ga ik 150 doen etc.
Voelt zo lekker eerlijk gezegd. hahaha! 5x5 @ DL word ik gek :roflol:

Ben zelf ook blij met die 140x2 no belt+pronated grip, vooral om 150x1 met mixed grip & belt me pr is gheghe!

Schijt aan biceps is een pluspunt maar schijt aan reps op Deadlift een min, je had zeker wat meer reps mogen maken. Reps -> PR verbetering.

3x3? ???

• #1.652

Ik doe eigenlijk helemaal niets. Doe gewoon low reps.
Bench bijna echt altijd 5x5 + Squat ook. Bij DL is maar net waar ik zin in heb meestal. Gaat dus veranderen naar het 3x3 principe.

Ga voor namelijk voor kracht gains deze tijd @ de grote 3. Daarnaast pompuhhh natuurlijk.

Ik doe eigenlijk helemaal niets. Doe gewoon low reps.
Bench bijna echt altijd 5x5 + Squat ook. Bij DL is maar net waar ik zin in heb meestal. Gaat dus veranderen naar het 3x3 principe.

Ga voor namelijk voor kracht gains deze tijd @ de grote 3. Daarnaast pompuhhh natuurlijk.

Ik zou het houden op waar je zin in hebt, maar it's your choice.

• #1.655
Legs

Let's **** 'm up :hedbang:

Squats
70x3
90x3
110x3
110x3
100x3
100x3
Note: Low reps ftw

Boxsquats Op normal flatbench
50x8
90x8
100x8
110x2-failde hard :roflol: Kwam spontaan niet meer omhoog, +1 voor safety bars
Nog maar eens proberen
110x6
100x12
Note: :heart: Wat een heeeeeerlijk oefening, ga ik voortaan ALTIJD doen. Love it!

Zo dan was benen dag.

Nog extensions of curls of whatever, geen zin in! This works, because I can barely walk :hedbang:

Goeie squats, benen zijn nu zeker dood?

je was zo goed op weg... ik dacht dit word um eh...

Verneuk je het weer door geen ext/curls te doen. LUL!

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

• #1.660

Mag ik even me knie'en weer opbouwen Kwarkie :kiss:

Extension vooral erge belasting voor me knie'en dus laat ik die er maar uit deze keer, merkte vorige keer dat ik weer last kreeg namelijk, dus voor het evenwicht ook geen Leg Curls.
Plus het feit dat ik nu al moet kruipen. Zegt een hoop :D!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven