MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha vette ava ben jij dat?

:hahaha: woeps correctie :D

Ga je morgenavond nog spelen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.968
Ik kan ook niet alles volgen eh :D maar meende al dat ik es ergens had gezien dat je blond was haha

Ja klopt. Heb me foto's uit me foto album verwijderd, maar waarom weer ik eigenlijk niet. haha
Kan me nieuwe er wel in zetten, maarja te veel moeite :D

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Ga je morgenavond nog spelen?

Nope R'dam. Wordt weer kijken voor me.
Lowerbody week-off gedaan want ging opeens weer wat minder.

Ik kom ook wel even kijken waarschijnlijk. Al weet ik eigenlijk al genoeg. 'Tis meer voor onze retarded coach volgens mij.

Laatst bewerkt:
  • #1.970
Ik kom ook wel even kijken waarschijnlijk. Al weet ik eigenlijk al genoeg :D

Hoe bedoel je ? Gaat denk een rare wedstrijd worden. Onze coach is er namelijk ook niet bij :roflol: Epic. Die gaat even op vakantie. Als goed is zijn we sowieso door, dus maakt niet heel veel uit.

LOL @ edit hehe

Hoe bedoel je ? Gaat denk een rare wedstrijd worden. Onze coach is er namelijk ook niet bij :roflol: Epic. Die gaat even op vakantie. Als goed is zijn we sowieso door, dus maakt niet heel veel uit.

LOL @ edit hehe

Nouja, ik weet al genoeg van jullie team. Alleen m'n coach niet. Maarja, die hoeft net zo goed niet te komen kijken, want die snapt er toch niks van (wij doen altijd maar een beetje wat we zelf willen in het veld :roflol:).

RZ heb ik nog niet gezien, dus ik ben wel benieuwd.

• #1.972
Nouja, ik weet al genoeg van jullie team. Alleen m'n coach niet. Maarja, die hoeft net zo goed niet te komen kijken, want die snapt er toch niks van (wij doen altijd maar een beetje wat we zelf willen in het veld :roflol:).

RZ heb ik nog niet gezien, dus ik ben wel benieuwd.

Hahahaha :roflol: Heel mooi
Zie maar op je komt kijken :thumbup:

We spelen tegenwoordig full court thuis.

echt een mongole avater! sorry

bazen avatar man,

Goeie avatar eindbaas

Ronnie ponnie

ga je godver nog trainen of hoe zit dat

• #1.980
Beter gewoon weg halen Lennart, joke is er wel vanaf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven