XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik had men testpakketje zaterdag al binnen, echt super!
Ik heb 1 keer 3 en 1 keer 2 capsules voor de training genomen, ik train de laatste tijd met trac extreme no van mhp en deze heb ik nu laten staan.
Ik moet zeggen dat ik kwa concentratie en focus veel verschil merkte zonder dat nerveuze gevoel en dat is toch wel prettig.
Kwa kracht kan ik moeilijk zeggen want die trac slaat bij mij ook erg goed aan.

Een energie coctail zoals trac, shotgun, no xplode etc. kunnen weleens verkeerd op de maag vallen en dat heb je met rpm niet terwijl je toch een zeer goede focus hebt.

Al met al een interessant product, vooral de concentratie en focus vond ik goed, over de rest kan ik moeilijk oordelen.

Heb ook me testpakketje binnen gekregen.
De postbode was iets te wild mee om gegaan 1 capsulle was nog maar heel.

Woensdag heb ik er mee getraind.
Heb de poeder ingenomen met een groot glas water.
PS niet aan teraden het is egt smerig.
Maar zonde om het niet tegebruiken.

Eerlijk gezegt heb ik er weinig van gemerkt, had er meer van verwacht.
Kon wel een aantal reps meer dan anders.
Was wel erg gefocust maar soms leide me dat af op andere dingen die in de gym gebeurde.
De pomp was ver te zoeken, merkte daar niks van.

Ik ga wel een keer rpm kopen.
Want zoon test pakketje merkje niet egt of je er op reageerd.
Meestal is dat pas na een paar keer gebruiken.

ook ik heb pakketje ontvangen! bedankt! ik ga het straksjes uittesten

ik heb ook mn pakketje ontvangen, binnekort maar eff testen.

pakketje ontvangen. Tnx!

werkt het vanaf de eerste dosis?

dus zodat je het gewoon eens kan gebruiken als je een wat "mindere" dag hebt...?

ik heb 3 pillen genomen. Ik was die training super fit.. iets wat ik al in 2 jaar niet meer had gevoelt ( pheiffer). Concentratie was idd beter. Pomp leek ook iets beter te zijn. Heerlijk getraind.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb 3 pillen genomen. Ik was die training super fit.. iets wat ik al in 2 jaar niet meer had gevoelt ( pheiffer). Concentratie was idd beter. Pomp leek ook iets beter te zijn. Heerlijk getraind.

De effecten gaan wel minder na een tijdje...(er staat wel op het potje dat de effecten zouden verbeteren, maar dat is dus niet zo)

vraag me af of je in die paar dagen wel iets merkt;volgens mij moet je zoiets langer proberen om wat te merken ....maar ja zo ben ik dan weer altijd iets terug houdend .
Ik heb wel iets anders zien staan wat me wat lijkt voorop gesteld dat het werkt en dat is die Osteobolin-C ......

vraag me af of je in die paar dagen wel iets merkt;volgens mij moet je zoiets langer proberen om wat te merken ....maar ja zo ben ik dan weer altijd iets terug houdend .
Ik heb wel iets anders zien staan wat me wat lijkt voorop gesteld dat het werkt en dat is die Osteobolin-C ......

ik heb het maar 1 keer gebruikt en merkte een duidelijk verschil in mn training misschien dat het met langer gebruik alleen maar beter word.

Laat ik me met m'n eerste post gelijk even voorstellen:

Met name om de postieve reacties zoals die van Superspider ben ik enthousiast geworden over de producten van Applied Nutriceuticals. Omdat mijn gebruikerservaringen er zelf niet minder om waren, ben ik zeer content dat ik me nu de officiele Applied Nutriceuticals importeur kan noemen.:)

Maar dat RPM (en andere Applied producten) erg :cool: goed zijn, laat ik graag aan jullie over om te beoordelen. De eerste 100 DBB.com leden die mij een email sturen met daarin hun adres, stuur ik een gratis RPM sample. Het enige wat ik daar voor graag terug zie, is dat je hier je eerlijke ervaring post.

Het sample zakje bevat 5 capsules, genoeg voor 1-5 trainingen (voor de meeste zal dat 1-2 trainingen zijn). Ik neem zelf altijd 3 capsules.

Alvast met dankbare groet,

Koen Boekelo

Altijd lekker om eens te proberen;)...mailtje is onderweg Koen:coffeepc:.

Zow. Gisteravond pm naar Koen gestuurd, samples gaan vandaag nog op de post:D

Ben benieuwd:cool:

jep van mij ook :)

ben benieuwd wat het zal doen.. to be continued ;)

is idd goed spul, m'n vriend heeft laatst een sample gekregen bij een bestelling, hij had gister 5 pillen tegelijk genomen, en was er zeer positief over, alleen slapen ging niet

RPM van Applied Nutraceuticals komt deze week in ons assortiment 110capsules voor €49,90.

Veel goede reviews over gelezen dus voor ons een reden om deze toe te voegen.

René

Edit: Toegevoegd aan het assortiment

moet het echt 45min voor de training? ik had namelijk 10min voor de training, is trouwens echt ranzig haha.

nou heb ik de eerste helft van me training niet veel gemerkt, daarna merkte ik wel een beetje, iets meer reps (weet niet of het door rpm kwam). na de training voelde ik het ook nog wel, de stimulans ;)

heb ik het te laat ingenomen?

zal de andere helft de volgende keer gebruiken.

denk overigens wel dat ik me eens een pot ga bestellen :) is toch een lekker gevoel wat je ik met creatine enzo niet heb.

Hoi Cutler,

45 min is echt het minimum, ik raad zelfs 1 tot anderhalf uur aan voor de meeste. Ik hoor vaak dat mensen pas aan het einde van de training het meeste effect ervaren, vandaar het advies 60-90 min voor de training.

hehe ok thnx.. stom van me.

had gewoon ingenomen zonder er naar te kijken.

is die pot op jou site trouwens 90 caps? ik zie op andere sites 110? of zijn er 2 verschillende in omloop?

Bedankt voor je opmerking, ik heb het direct even aangepast op de site; het moeten er inderdaad 110 zijn.

Gisteren het sample geprobeerd dat Nutriminds me had opgestuurd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heerlijk getraind heb. De pump was er, evenals de focus en de agressie om er voor te gaan. Het is lang geleden dat ik zo’n knaltraining heb gehad. Wel moet ik erbij zeggen dat ik het gestackt heb met White Blood van Controlled Labs. Ik benbezig met een stack Green Bulge en White Blood, maar Green Bulge dus dagje vervangen door RPM. Ik heb 3 caps genomen dus ik heb er nog 2 over. Maar tot nu toe is het een absolute aanrader.

Terug
Naar boven