XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

ik heb het binnen dus volgende week even proberen hahaha zal maar doen wat er staat en de dosering halveren voordat ik de hele nacht wakker ga blijven..

De samples die vanaf vandaag verstuurd worden bevatten ook 2 sample zakjes voor DRIVE (genoeg voor een week!).

Ik zal diegene die eerder alleen een RPM sample hebben ontvangen, maandag ook nog 2 DRIVE samples opsturen met nog eens een extra RPM sample, zodat ook zij een week lang DRIVE kunnen proberen en de laatste training van die week RPM er bij kunnen pakken ;) De ervaringen zie ik uiteraard weer graag hier terug :-)

Goed weekend iedereen!

Koen

De samples die vanaf vandaag verstuurd worden bevatten ook 2 sample zakjes voor DRIVE (genoeg voor een week!).

Ik zal diegene die eerder alleen een RPM sample hebben ontvangen, maandag ook nog 2 DRIVE samples opsturen met nog eens een extra RPM sample, zodat ook zij een week lang DRIVE kunnen proberen en de laatste training van die week RPM er bij kunnen pakken ;) De ervaringen zie ik uiteraard weer graag hier terug :-)

Goed weekend iedereen!

Koen
Thnx Koen kan niet wachten op de samples :D

Goed weekend iedereen!

Koen

damn, die van mij zijn normaal gisteren verstuurd ;)

ik ben al ongeduldig om het eens te testen!

goed weekend bro' :cool:

Hm heb net op me werk 2 drives genomen... en dan zo voor de training nog 2 ... voeld eme van die 2 op me werk al helamaal lekker... ook soort van energie, maar dan in me spieren zelf... helemaal zin om dingen te doen enzo

haha leuk spul allemaal :P

Nice man, er bestaan in deze wereld dus toch nog vrijgevige mensen :D

Goed weekend iedereen!

Koen

netjes :D

vriend van me heeft ook wat.. hoor ik later wel wat het deed

Ik ga aankomende maandag dan eindelijk mijn sample uitproberen. Was er 2 weekjes tussenuit ivm nieuwe woning en wou eerst even 2 weken rustig aan trainen om nu weer volgende week voluit te gaan om zo ook het best het effect te kunnen merken.

Je krijgt maandag hier gelijk mijn bevindingen te lezen!

dat vind ik een goed idee koen;moet je die samen nemen dan of apart want als dat samen moet wacht ik nog even natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Drive
Q: When should I take DRIVE?

A:Take the first dose of DRIVE upon waking in the morning, and then take the second dose approximately one hour before your workout, or mid-afternoon. If you train in the evening, do not take within 3 hours of bedtime. If so, reduce your dosage by one capsule.

RPM
Q: When should I take RPM?

A: Take approximately one hour before your workout. If you train in the evening, do not take within 6 or 7 hours of bedtime. If so, reduce you recommended dosage by 50%.

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
RPM / DRIVE "ULTIMATE STACK"

Dose 1: Taken 1 hour pre-workout
RPM DRIVE
Up to 100 lbs 1 Capsule 2 Capsules
Up to 150 lbs 2 Capsules 2 Capsules
Up to 200 lbs 3 Capsules 3 Capsules
Up to 250 lbs 3 Capsules 3 Capsules
Over 250 lbs 4 Capsules 4 Capsules

Dose 2: If AM Workout: Take Mid-day
If PM Workout: Take Upon waking
RPM DRIVE
Up to 100 lbs - 1 Capsule
Up to 150 lbs - 2 Capsules
Up to 200 lbs - 2 Capsules
Up to 250 lbs - 3 Capsules
Over 250 lbs - 3 Capsules

Goed weekend iedereen!

Koen

Kijk dat is nog eens geweldig, ik kan niet wachten :thumbup: :D

Gisteren mijn sample RPM genomen..

Gisteren voelde ik me gruwelijk moe de hele dag... ik denk zo vanavond pakken we die RMP..om 17:00 4 capsules RMP (dosering voor mijn lichaams gewicht) gepakt... Tas stond al ingepakt, pre workout whey shake erin en op weg naar de gym. Ongeveer 20min na de hand voelde ik de energie opkomen... Ik zat toen in de tram op weg naar de gym. Ik zat al helemaal geconcentreerd onderweg naar de gym, en toen ik in de gym aan kwam voelde ik me erg energiek en kon me zeker ook beter focussen.

De benen waren aan de beurt, en het ging best lekker weer. Wat voorzichtig gedaan met squaten en SL-deads vanwege de spierpijn in mijn onderrug, maar voor een eerste benentraining na mijn wedstrijd ging het erg lekker en kon ik toch lekker zwaar trainen, ondanks dat ik de hele dag erg moe was. Daar was tijdens de training niks meer van te merken, "lekkere" energieboost dus en geen last van een opgefokt gevoel. Ik heb ook gewoon prima geslapen nog die avond haha. Ik trouwens zelfs een pomp in mijn armen bij het vasthouden aan de legextension en leg curl machines en toen ik thuis kwam gruwelijke vasculariteit op mijn onderarmen hahaha...

Ik kan niet wachten op mijn sample pakketje RPM en DRIVE om deze combi volgende week eens uit te testen :D :thumbup:

Zoals beloofd mijn eerlijke bevindingen:)

Donderdag; rug+traps
Met 2 caps RPM op uitzonderlijk lekker getraind. Ik voelde me haast onvermoeibaar. Goede concentratie, snoeiharde pomp, ook de dag erna nog en veel energie ondanks aanhoudende slechte nachtrust.

Zaterdag; borst+schouders
Met 3 caps RPM op redelijk training neergezet, zonder uitzonderlijke resultaten. Goede concentratie en uithoudingsvermogen, toch ietwat matige resultaten.

*Ik gebruik op dit moment eventjes geen supplementen muv aminocaps. Tot vorige week heb ik nitrocrea gebruikt naar pulsmethode, enkel op trainingsdagen. Uitgebreide trainingsverslagen zijn na te lezen in mijn log.

Ik durf niet met de volle zekerheid te zeggen of dit product heeft gewerkt of niet, maar geef het toch voordeel van de twijfel. Het verschil met andere trainingen vond ik niet bijzonder groot. Wel voelde ik me bijzonder goed bij de les en kon toch behoorlijke trainingen neerzetten ondanks slaapgebrek en lichte griepverschijnselen.

De werking van het product was iig niet nadrukkelijk genoeg om placebo effect uit te sluiten.
Misschien was de dosis te licht of, zorgden genoemde externe factoren voor compensatie in negatieve zin.

Ik ernaar uit om de Drive te testen:cool:

-JT

Laatst bewerkt:
RPM hebben we toegevoegd aan ons assortiment. DRIVE en Osteobolin-C krijgen we als het goed is morgen binnen...

Terug
Naar boven