Fitness Seller

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Cutler,

Ik stuur je vandaag even een nieuwe sample op! Kun je het nog een keer proberen ;-)

Gisteren het sample geprobeerd dat Nutriminds me had opgestuurd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heerlijk getraind heb. De pump was er, evenals de focus en de agressie om er voor te gaan. Het is lang geleden dat ik zo’n knaltraining heb gehad. Wel moet ik erbij zeggen dat ik het gestackt heb met White Blood van Controlled Labs. Ik benbezig met een stack Green Bulge en White Blood, maar Green Bulge dus dagje vervangen door RPM. Ik heb 3 caps genomen dus ik heb er nog 2 over. Maar tot nu toe is het een absolute aanrader.

misschien met een creatine product.

Jullie spreken elkaar dus een beetje tegen.. ene laat creatine vallen.. andere zou het toevoegen.. :D

StevenG,

Is er met jou iets fout gegaan met de verzending? Is er wel wat naar je opgestuurd?

Laat maar even weten, stuur ik het (opnieuw) op!

RPM valt eigenlijk met alle producten goed te combineren, behalve met gelijksoortige producten (energieke PW producten). Een geweldige combinatie moet die met DRIVE zijn (nieuwste product van Applied Nutriceuticals). Deze komt morgen bij me binnen! Een andere goede combinatie zou zijn met Xtreme Formulations Vendetta (of soortgelijk product). RPM/DRIVE een uur voor de training, Vendetta er direct voor.

Jullie spreken elkaar dus een beetje tegen.. ene laat creatine vallen.. andere zou het toevoegen.. :D

ik weet ook niet waarom hij die crea heeft laten vallen. ik zou het juist een goeie toevoeging vinden. zeker Green Bulge die bevat ook nog wat arginine.

StevenG,

Is er met jou iets fout gegaan met de verzending? Is er wel wat naar je opgestuurd?

Laat maar even weten, stuur ik het (opnieuw) op!

RPM valt eigenlijk met alle producten goed te combineren, behalve met gelijksoortige producten (energieke PW producten). Een geweldige combinatie moet die met DRIVE zijn (nieuwste product van Applied Nutriceuticals). Deze komt morgen bij me binnen! Een andere goede combinatie zou zijn met Xtreme Formulations Vendetta (of soortgelijk product). RPM/DRIVE een uur voor de training, Vendetta er direct voor.

Heb het idd niet gekregen.. mss omdat ik in belgïe woon? en komen er van drive ook samples? :D

He StevenG,

Kun je me je adres nog een keer mailen?

Morgen komen ook samples van DRIVE binnen, ik zal deze gelijk meesturen :lick:

als het goed is zijn mijn samples binnen en gaan ze volgende week getest worden hahaha nu heeft ie weer andere samples dju was ik net wat te vlug ......als ik ze gehad heb laat ik je hier wel weten wat ik er van vind ...

Vergeet niet van die RPM op een lege maag in te nemen. Anders halveer je het effect.

Waren die blauwe nou drive nutri?

Had wat rode en blauwe gekregen van je.... had 2 blauwe (drive) en 1 RPM genomen. Voelde van dei drive niet zoveel maar die ene RPM pff... wondermiddeltje zeg!

Miss volgende keer alleen die 4 drives nemen, kijken wat dara het effect van is.

De blauwe caps zijn inderdaad DRIVE, meeste mensen merken pas op z'n vroegst de 2de of 3de dag van gebruik wat. Van Drive neem je 2 x 2 caps per dag (geldt voor de meeste mensen; 70-115 kg). Ik merkt zelf al wat bij de 3de dosering; had er 2 op dag 1 genomen en vervolgens, 2 x 2 op dag 2 waarvan de laatste 2 samen met 3 caps RPM voor de training - was een heerlijk training :-)!

Ik had er geloof ik ook 6 caps bij gedaan? vanavond of morgenochtend nog 2 en dan de laatste 2 samen met nog een dosering rpm een uur voor de training!

Vergeet niet van die RPM op een lege maag in te nemen. Anders halveer je het effect.

ok moet ik even rekening mee houden dan!!!! krijg ze vandaag of morgen in handen hahaha laat de spullen uit nederland bij mijn ouders aan komen belt mijn vader op heb je iets besteld ik zeg hoezo??? ja zegt ie heb hier een pakje voor jacky den bels:D heb je bij mij toevallig ook die drive erbij gedaan dan koen??

Ok ga nu cardio en...

dan beter niet nemen hé?

Jacky - Ik weet helaas redelijk zeker dat er geen DRIVE sample bij zit... Mocht je die nog willen ontvangen, stuur ik je de graag op!

Tjooky - M'n vriendin vindt het heerlijk met de cardio, maar je zult de volle werking pas merken met een krachttraining!

Laatst bewerkt:
En daarna wel gewoon eten? anders wordt het lastig, 1 uur voor de training met lege maag en dan nog eens uur met lege maag zitten.. :D

en Koen, bedankt ik wacht het even af:) 2e sample is eigenlijk voor maat van me die wilde dat ook eens proberen :D no-xlplode vond die niks

Laat ik me met m'n eerste post gelijk even voorstellen:

Met name om de postieve reacties zoals die van Superspider ben ik enthousiast geworden over de producten van Applied Nutriceuticals. Omdat mijn gebruikerservaringen er zelf niet minder om waren, ben ik zeer content dat ik me nu de officiele Applied Nutriceuticals importeur kan noemen.:)

Maar dat RPM (en andere Applied producten) erg :cool: goed zijn, laat ik graag aan jullie over om te beoordelen. De eerste 100 DBB.com leden die mij een email sturen met daarin hun adres, stuur ik een gratis RPM sample. Het enige wat ik daar voor graag terug zie, is dat je hier je eerlijke ervaring post.

Het sample zakje bevat 5 capsules, genoeg voor 1-5 trainingen (voor de meeste zal dat 1-2 trainingen zijn). Ik neem zelf altijd 3 capsules.

Alvast met dankbare groet,

Koen Boekelo

ik kan bijna niet wachten tot het binnen is :)

Mijn spulletjes zijn vandaag binnengekomen:thumbs:

ben zeer benieuwd.

RMP samples

RPM van Applied Nutraceuticals komt deze week in ons assortiment 90capsules voor €49,90 .

Veel goede reviews over gelezen dus voor ons een reden om deze toe te voegen.

René

Kijk dat zijn berichten;).

Heb de RMP getest:cool:...normaal heb ik het niet zo op die stimulatie supp's.
Heb ooit eens 2 samples 17HD van Vyotech getest maar dat vond ik dus helemaal niets en sliep pas rond 3 uur s'nachts:eek:.
Heb het voorzichtig aangepakt en ben met 2 caps. RMP begonnen, geen last gehad van een nerveus gevoel en een goede training gedraaid.
Kwa pomp was het meer dan uitstekend, na de eerste gewichtjes te hebben versleept:lifter: zat ik al vol.....van de week gaat het dus nog een keer gebeuren.

Ben benieuwd of b.v. Drive voor nog een extra toevoeging kan zorgen;).

Terug
Naar boven