MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Had gisteravond 3 pillen ingenomen, nou ik voelde weer dat ik wat meer energie had en uithoudingsvermogen alleen wat ik heb ik slecht geslapen zeg, werd ook niet wakker met een moe gevoel ?
Hahaha das gek, ik sliep als een roos maar werd wakker met een k*t gevoel.
Morgen 5 caps proberen, als het dan nog nix doet weet ik het ook niet meer:(

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een potje RPM staan, is het nuttig om dit te gebruiken zonder DRIVE?

Nou 5 caps deed het wel voor me, lekker pomp en genoeg energie. Af en toe wel een beetje trillerig mja.
Ik twijfel over de aanschaf.

RPM is goed te gebruiken zonder DRIVE, je zult er waarschijnlijk goede resultaten mee behalen. Het is met DRIVE nog beter, maar zonder ook een topper!

Heb nu anderhalve pot leeg ervan, het is alweer een jaar terug dat ik het gebruikte maar ik ging er lekker op. Wat ik alleen wel had, was dat ik slijmvorming achter in me keel kreeg, waardoor ik vaak zowat kotsend naar de wc moest.
Ik pakte altijd 1 pil minder dan aanbevolen, ik zat destijds in het begin van de 70, maar pakte steeds 2 pillen. Daar ging ik erg hard op.

Nu pak ik er 3, weer 1 pil minder dan aanbevolen. Maar merk er nu niet meer hetzelfde van als destijds. Misschien dat ik toch aan de 4 moet gaan zitten, of het weer merkbaarder wordt wanneer ik het langer zou gebruiken.

Iig, prima product!

K*t rpm, heb de hele nacht niet geslapen door die rommel:rolleyes:

Ik heb samples geprobeert en heb de aanbevolen dosis gebruikt (2 caps, weeg 65kg), merk er eigenlijk niet veel van..kan ook zijn omdat het de 1ste keer is?..

kreageer er ook niet goed op .
Vasculariteit is wel een pluspunt , en idd slapen lukt voor geen meter .
Gebruik het nu alsk eens goed wil gaancardio'en ;)

De werking van RPM is ook afhankelijk van je voeding. Op een nuchtere maag werkt het over het algemeen beter. Ik ben begonnen met een dosering onder mijn gewicht en zit nu op een dosering boven mijn gewicht. Namelijk 4 caps voor de training. Op deze dosering train ik het beste, een goed pomp maar vooral meer energie. Ik train 's ochtend dus ik heb geen problemen met slapen. Net zoals bij producten als NO-Xplode, Crack, Superpump is het een kwestie van uitproberen. En af en toe een periode geen Pre-workout sup of cafeïne wil ook nog wel eens werken. (voorkomt gewenning)

De werking van RPM is ook afhankelijk van je voeding. Op een nuchtere maag werkt het over het algemeen beter. Ik ben begonnen met een dosering onder mijn gewicht en zit nu op een dosering boven mijn gewicht. Namelijk 4 caps voor de training. Op deze dosering train ik het beste, een goed pomp maar vooral meer energie. Ik train 's ochtend dus ik heb geen problemen met slapen. Net zoals bij producten als NO-Xplode, Crack, Superpump is het een kwestie van uitproberen. En af en toe een periode geen Pre-workout sup of cafeïne wil ook nog wel eens werken. (voorkomt gewenning)

Ja maar wie gaat het nu op een lege maag gebruiken. 1,5 uur na de maaltijd neem je die caps dus en dan een uur later trainen. Dan heb je tijdens de training honger en dat traint ook slecht.

Gisteren eerste keer geprobeerd (sample), had er 4 genomen ongeveer uurtje voor de training maar heb er niet echt iets van gevoeld :(

Ja maar wie gaat het nu op een lege maag gebruiken. 1,5 uur na de maaltijd neem je die caps dus en dan een uur later trainen. Dan heb je tijdens de training honger en dat traint ook slecht.

Het is voor de opname beter dat je RPM op een nuchtere maag innneemt, dit betekent niet dat je op een nuchtere maag moet gaan trainen. Je kunt vlak voor je training nog wat fruit en eventueel een whey shake nemen. Trainen met een lege maag is voor mij ook geen optie.

gister genomen, 4 caps niks van gemerkt. lijkt me weer een bullshit product

gister genomen, 4 caps niks van gemerkt. lijkt me weer een bullshit product

Sommige supplementen werken bij de een beter dan bij de ander.
Wat was je laatste maaltijd voor inname en hoeveel tijd zat er tussen je maaltijd en de inname van RPM?
Heb je al ervaring met andere Pre-workout sups?

Ik heb al 2x 2caps gepakt en niets van gemerkt..

Ontbijt was 1uur ervoor en ongeveer 40minuten na de inname van de caps 200ml melk met 20gr whey.

Heb 8 capsules gratis gekregen, eens kijken of het wat is.

Ik heb gister ook 8 gratis capsules gekregen, gisteravond 2 genomen(omdat ik het 4 uurtjes voor het slapen innam), maar merkte wel dat ik wat meer energie had. Neem er morgen 3 de normale dosis kijken of het dan harder gaat.

Heb er nu 3 genomen zometeen over een uurtje trainen ben benieuwd:D

Is het trouwens erg als je ze 10min na het eten inneemt(wel een uur voor het trainen)?

Terug
Naar boven