MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

Ik denk dat de boodschap duidelijk is!
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic, behalve mensen die wel iets klaarspelen afzeiken.
Volgens mij is dit een betere plek voor jou.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/

Sinds ik hem een jaar of 2 geleden zag kloten op de wedstrijd en niet eens een 100kg viking press voor 1 rep voor elkaar kreeg heb ik dat gevoel gewoon. Ziet er sloom uit en alleen op een grip-event zoals Hercules Hold doet hij echt mee. De rest eindigt hij meestal onderin als hij het gewicht uberhaupt in beweging krijgt.

De meeste nieuwkomers zoals die langhorst en broer van jarno hebben een betere uitstraling en lijken gewoon sterker. Daarom heb ik het gevoel, mening, dat louwsma niks meer dan opvulling is van het deelnemersveld.

hey maat jij moet zelf weten wat je denkt en zegtik doe mee in de sterkste man wereld vanaf eind 2006 daarvoor nog nooit getraint of wat dan ook maar volgens mij draai ik aardig mee 3 keer nederland meegedaan
en steeds een paar plekjes omhoog dus zeer tevreden
2 x nederlands kampioen truckpull
nederlands kampioen treintrekken
en als je een keer mee wil te trainen vanharte welkom bij wout zijlstra op de boerderij
groeten arno louwsma

en wie ben jij bij naam of heb je die niet haha oh ja die vikingpress was 140

Laatst bewerkt:
uitstraling heeft niks met kracht te maken

zucht, ik kwam ook niet naar hoofddorp voor arno maar opvulling? ik vind zelfs dat mensen als arno die in sommige dingen echt top zijn (en in sommige dingen wat minder) leuker zijn om naar te kijken als "grijze muizen" die overal onderin de middemoot eindigen (ondanks dat deze mensen ook zeker mijn respect hebben)... jou mening had ik enigsinds gedeeld toen ie de 1e keer mee deed maar hij heeft zich gruwelijk verbeterd...

aan de andere kant is het wel kak dat je niks zou mogen zeggen omwille van "wie zelf wat heeft gepresteerd", ik vind poundstone een arrogante k*tamerikaan, al zal ik nooit meer presteren dan hij:D

Aanvallen?

Ook ik wil me nog wel even mengen in de discussie! :D

De Sterkste Man van Nederland is een momentopname.
Als je de uitslag ziet kun je je afvragen:
- Wat had die Eric Hams daar te zoeken?
- Johan Langhorst voorlaatste?
- etc.

Maar daar gaat het helemaal niet om; op DAT MOMENT waren ze misschien wat minder, maar zeker niet de minsten; ze hadden zich geplaatst en mochten zich meten met de sterksten van Nederland.
Op dat moment heb je te maken met spanning, blessures, etc. wat e.e.a. niet eenvoudiger maakt; maar men staat er wel!

Om nu deelnemers af te zeiken omdat ze niet voldoen aan iemands norm is niet leuk/netjes.

Het blijven de sterkste mannen van Nederland en dat moet je volgens mij respecteren.

als je je 3x plaatst hoor je sowieso in de finale thuis

Het zou natuurlijk mooi zijn als alle deelnemers aan een wedstrijd op de eerste plaats konden eindigen, maar dit zal nooit het geval zijn. Maar om de rest dan opvulling te noemen ???

Ik was de enige echte opvulling, ik werd gewoon gevraagd vanwege mijn mooie koppie.

Ik dacht dat ik de opvulling was. Daarom een klein beetje op dieet gegaan. Wou niet teveel zijn....

Even serieus. Alle mannen die in de finale staan hebben dat verdiend. !
Ze hebben 1 0f soms tot 4 keer aan een voorronde mee gedaan. Als je je dan in één van deze wedstrijden plaatst is dat terecht.
Maar omdat niet iedereen kan schitteren op alle onderdelen wil dat zeker niet zeggen dat ze opvulling zijn. Ze hebben nog wat meer werk aan de winkel om allround te worden.
Hercules Hold was, is en zal nooit een favoriet onderdeel van me worden.
Zoals schouders voor sommige mannen een lastige horde is.
Maar om ze dan opvulling te noemen terwijl jezelf misschien wel het gewicht van een finalist hebt, maar niet het karakter... Zegt meer over jou als de finalist...

ik vulde de tribune!:)

steeds als ik die louwsma zie heb ik het gevoel dat hij alleen maar als opvulling van het deelnemersveld mee doet.

Wat een gelul. Als je gewoon gekwalificeerd bent sta je NOOIT als opvulling, dan heb je alle recht om daar te staan. Arno is niet sterk in zijn deadlift en ook niet op de boom, maar kan op de andere onderdelen goed mee. Kijk dat hij dan bij de sterkste 12 een beetje onderaan zit, wat maakt dat uit? Ze kunnen niet allemaal top 3 zijn. Btw, Arno wordt langzaam aan steeds sterker op boom en deadlift. Arno zal geen top 3 worden, maar is wel gewoon top van NL.

En dan niet weer gelijk beginnen met "ik mag m'n mening toch wel verkondigen"! Dit soort uitspraken valt m.i. beetje buiten gefundeerde meningen!

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Even een Tip vanaf de zijlijn: De rol stof altijd op je schouders leggen, voor je lichaam haalt je alle lucht weg.

Heb je zelf wel eens met zo'n rol gelopen? Eerst maar eens doen.....

Ik dacht bijna dat dat sarcasme op zijn dbb`s was van porterhouse

Als je de sterkste man van Nederland kijkt krijg je snel de neiging alles af te meten aan de allersterkste. Zo zit zo'n wedstrijd ook in elkaar natuurlijk . Als je zelf traint echter zou je moeten weten dat ook de nummer vijf of negen of whatever echt sterk is. Je zou het gewraakte commentaar kunnen verwachten op een forum waar geen krachtsporters zitten, maar niet in het pl/strongman hok van DBB. Zulke opmerkingen komen alleen van mensen die zelf geen flauw benul hebben wat het inhoud om op dat niveau een prestatie te leveren of die hun eigen prestatie niet serieus nemen.
Het zal in ieder geval nooit gezegd worden die iemand die sterker is of beter presteert, omdat die wel weet wat voor inspanning het kost om die ladder te beklimmen. Het komt er eigenlijk op neer dat je zelf geen serieuze krachtsporter bent of jezelf op dat vlak niet serieus neemt. En daar is denk ik alles mee gezegd.

Weet je wat zo zonde is, dat hier zo verschrikkelijk veel aandacht geschonken wordt aan 1 of andere flapdrol die nog nooit iets gepresteerd heeft. Komop man, er is toch niemand die serieus meent dat Arno veldvulling is, heb je zijn erelijst gezien?

Weet je wat zo zonde is, dat hier zo verschrikkelijk veel aandacht geschonken wordt aan 1 of andere flapdrol die nog nooit iets gepresteerd heeft. Komop man, er is toch niemand die serieus meent dat Arno veldvulling is, heb je zijn erelijst gezien?
Juist!

Falstier heeft 1 wedstrijd gedaan op c-niveau in belgie en was ook daar totaal niet onder de indruk van de tegenstand. Helaas moest meneer met zijn grote mond genoegen nemen met een 13e plaats. Momenteel is hij gestopt met krachtsport en is hij gaan fitnessen omdat deze sport in de praktijk toch wat te zwaar voor hem is gebleken.

Arno is nog geen allround atleet, dat klopt. Wat niet is kan altijd nog komen. Maar dit jaar heeft hij zich geplaatst via een kwalificatie en dan hoor je gewoon bij de top van Nederland.

Laatst bewerkt:
Even wat anders... is er iemand die deel 1 en 2 van sterkste man van nederland heeft opgenomen? en die mij voor een mooie prijsje wilt branden??? het is 2x mis gegaan bij een kennis van mij... dus heb ze allebei nog niet gezien :( Wie o wie ????

Terug
Naar boven