XXL Nutrition

RTL 7 sterkste man

Weet je wat zo zonde is, dat hier zo verschrikkelijk veel aandacht geschonken wordt aan 1 of andere flapdrol die nog nooit iets gepresteerd heeft. Komop man, er is toch niemand die serieus meent dat Arno veldvulling is, heb je zijn erelijst gezien?

Ik zie hier de laatste tijd iets te veel van die 'flapdrollen' lekker anoniem zeiken op dit forum.
Lekker laf. Als diegene echt wat commentaar op Arno's prestaties heeft moet diegene ook kerel genoeg zijn om dat recht in zijn gezicht te durven zeggen. Maar dat is het vaak met zulke i-net helden, hier blaffen en in werkelijkheid janken...
Alles wat je hier op dit forum te zeggen hebt over of tegen iemand moet je ook recht in diegene zijn porum durven zeggen. Dan pas kun je zeggen, "Kijk, ik heb een eigen mening!"

Verder sluit ik me volledig bij die homo van een Myo aan, want dat durf ik hem/haar ook wel recht in zijn/haar gezicht te zeggen...haha :p ;)

Even wat anders... is er iemand die deel 1 en 2 van sterkste man van nederland heeft opgenomen? en die mij voor een mooie prijsje wilt branden??? het is 2x mis gegaan bij een kennis van mij... dus heb ze allebei nog niet gezien :( Wie o wie ????

Ik kan je wel vertellen wie er gewonnen heeft. :D
voor een euro extra geef ik je de top 3.
2 euro en je krijgt de totalscore..

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan je wel vertellen wie er gewonnen heeft. :D
voor een euro extra geef ik je de top 3.
2 euro en je krijgt de totalscore..

Jarno, jij zal het toch wel opgenomen hebben?

@Max: ohja, ik weet vrijwel zeker dat Jan Haaring de wedstrijd heeft opgenomen. Misschien dat hij je wel een dvdtje kan regelen.

Als iemand 'm heeft.. Ik wil ook wel graag een dvd van de finale!

Juist!

Falstier heeft 1 wedstrijd gedaan op c-niveau in belgie en was ook daar totaal niet onder de indruk van de tegenstand. Helaas moest meneer met zijn grote mond genoegen nemen met een 13e plaats. Momenteel is hij gestopt met krachtsport en is hij gaan fitnessen omdat deze sport in de praktijk toch wat te zwaar voor hem is gebleken.

Arno is nog geen allround atleet, dat klopt. Wat niet is kan altijd nog komen. Maar dit jaar heeft hij zich geplaatst via een kwalificatie en dan hoor je gewoon bij de top van Nederland.

Idd, respect voor iedereen zijn hobby of bezigheid of wat dan ook, maar ga niet een ander afkraken, Arno heeft zich keer op keer gekwalificeert wat betekent dat je er gewoon tussen hoort, en wat heeft meneer gepreseert ? Geen ene ****. Owja een tireflip van 5 minuten.

Ik zie hier de laatste tijd iets te veel van die 'flapdrollen' lekker anoniem zeiken op dit forum.
Lekker laf. Als diegene echt wat commentaar op Arno's prestaties heeft moet diegene ook kerel genoeg zijn om dat recht in zijn gezicht te durven zeggen. Maar dat is het vaak met zulke i-net helden, hier blaffen en in werkelijkheid janken...
Alles wat je hier op dit forum te zeggen hebt over of tegen iemand moet je ook recht in diegene zijn porum durven zeggen. Dan pas kun je zeggen, "Kijk, ik heb een eigen mening!"

Verder sluit ik me volledig bij die homo van een Myo aan, want dat durf ik hem/haar ook wel recht in zijn/haar gezicht te zeggen...haha :p ;)

Varken!

oja ik was een watje :roflol:

iedereen heeft wel wat myo

gijs zen glutes zijn zelfs aantrekkelijk voor mannen

heb ik van jopthelis gehoord dan he, die kent gijs in het echt!

Ik had er laatst ook 20 op de loop!

....

Ik voorop. :D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Haha, kijk uit hè, ik weet waar je huis woont... :D

Je had er nog ééntje tegoed van mij, weet je nog? :)

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

gijs zen glutes zijn zelfs aantrekkelijk voor mannen

heb ik van jopthelis gehoord dan he, die kent gijs in het echt!

WTF!! Dat krijg je er nou van dat homo-erotische gelul daar met elkaar... :p

Terug
Naar boven