Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

Weet je wat zo zonde is, dat hier zo verschrikkelijk veel aandacht geschonken wordt aan 1 of andere flapdrol die nog nooit iets gepresteerd heeft. Komop man, er is toch niemand die serieus meent dat Arno veldvulling is, heb je zijn erelijst gezien?

Lol. Altijd leuk hoe zwakzinnige idioten op DBB alles opblazen en uit hun verband rukken. Vervolgens allemaal randzaken er bij betrekken die niks te maken hebben met wat er gezegd is. Heb gewoon 1 op 1 met Arno bericht uitgewisseld en that is it. Vind de overdreven reacties van iedereen aandoenlijk en lachwekkend :)

@Mikediesel
wees maar niet bang. Ik maak geen gebruik van anonimiteit. Ik geef ook me mening als iemand voor me neus staat. :)

• Like
Waarderingen: P8rb
Maar om ze dan opvulling te noemen terwijl jezelf misschien wel het gewicht van een finalist hebt, maar niet het karakter... Zegt meer over jou als de finalist...
:roflol:

Juist!

Falstier heeft 1 wedstrijd gedaan op c-niveau in belgie en was ook daar totaal niet onder de indruk van de tegenstand. Helaas moest meneer met zijn grote mond genoegen nemen met een 13e plaats.
:roflol:

Was ik gvd ook eens op tv, was m'n harddisc recorder net gestopt met opnemen... :rolleyes:

ik ben ook 1 x gespot.

ik heb mezelf niet gezien, maar ik ben dan ook ecto. ik hoorde me wel roepen "NOG EEN KEER" toen a certain person de deadlift failde

Ja man die hoorde ik ook!

a.s. zaterdag weer

a.s. zaterdag om 18:00 uur Sterkste Man van NL deel 1

• Topic Starter Topic Starter
Thanks doetze, wou het er nog inzetten

Straks weer om 18:00 uur

Straks weer om 18:00 uur.
2009?

• Topic Starter Topic Starter
Probably, sterkste man van 2009

Over een paar minuten deel 2!

Zag GIJS net op zijn muil gaan... had die bijna die sleeve op zen b**kes gehad

Dat is nog met Edwin Hakvoort toch ?

Dat Michael zijn arm niet helemaal strekt met die extra sleeve om zijn arm, kan ik inkomen... maar er wordt al veel te vroeg gefloten door Berend, echt voordat de armen gelockt zijn... of zijn de regels soepeler geworden?

Zag het net ja, was 2008 dat Edwin nog meedeed.

Zag het net ja, was 2008 dat Edwin nog meedeed.

Edwin heeft in 2006 voor het laatst meegedaan aan de finale.
2003,2004,2005 en 2006.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 20:42 ----------

Dat Michael zijn arm niet helemaal strekt met die extra sleeve om zijn arm, kan ik inkomen... maar er wordt al veel te vroeg gefloten door Berend, echt voordat de armen gelockt zijn... of zijn de regels soepeler geworden?

Michael kon z'n arm niet volledig strekken en voor wat extra steun mocht hij de sleeve gebruiken. Niet andersom..
Volgens mij was er weing mis met jureren.. En wedstrijd was van 2009.. Regels zijn dus ook niet soepeler geworden...

Dat niet totaal strekken is wel vaker een issue. Je ziet het wel vaker bij strongman wedstrijden dat er lui zijn die hun armen niet helemaal kunnen strekken op de een of andere manier.
In zijn geval was het duidelijk geen gebrek aan kracht, dat kon je zien. Daarom denk ik dat het voor de scheids reden genoeg is om hem toch goed te keuren.

Was weer ff geleden dat ik die log van Gijs had gezien, maar ik kreeg nu bijna weer de rillingen. Dat ging echt nèt goed.

Terug
Naar boven