MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

Haha check jarno weer als een beest tekeer gaan met die stones. :D

Shit, dat wordt kiezen: dit of de herhaling van Fortissimus op Eurosport ... nou ja, we hebben altijd nog een videorecorder :D
ik denk dat het vandaag 2e deel was van fortissimus.
gisteren opgenomen,maar ze waren natuurlijk weer een uur later dan programatie,vandaag ook weer.
wat is dat toch met eurosport?:mad:

Je hebt sterke boomstamtillers.......je hebt werkelijk hele sterke boomstamtillers..... en dan heb je Zydrunas Zavickas!..... (quote, Jarno Hams) :D

......

When this guy is in competition, the second place is the best you can get! ...(quote, Jon Anderson) :cool:

Om maar even aan te geven wat voor een beest Big-Z gewoon is........:eek: :D

Inderdaad, weet iemand of dat wereldrecord van 205 kg nog steeds staat?

Want dit was al weer drie jaar geleden, inmiddels is Big Z ook al weer 15 kilootjes aangekomen ... :D

Inderdaad, weet iemand of dat wereldrecord van 205 kg nog steeds staat?

Want dit was al weer drie jaar geleden, inmiddels is Big Z ook al weer 15 kilootjes aangekomen ... :D
210kg is het nu zeker?bigZ
op realdutch-->uitslagen 2008-->world loglift
yep 210kg

Laatst bewerkt:
212.5 is t volgens mij nu ook op naam van Big Z

• Topic Starter Topic Starter
Hoevaker ik het kijk des te meer ik zin krijg om zelf ook dat soort wedstrijden te gaan doen

Nu op RTL7

NU op RTL7 deel 2 van GP NL 2006

dat werk van mij loopt ook altijd uit -_- alweer gemist en staat nog niet op uitzending gemist jammer genoeg

Stuk met die wasmachines was wel lachen :D

Snap niet dat Jimmy zoveel moeite kan hebben met de koeien Yoke. Eerste stuk strompelen eer het goed ging.

Op ESPN Classic hebben ze afgelopen week of 2 elke ochtend MET-RX competities vanaf 2000 tot nu :P

mazzelpik :(

Straks weer!

Om 19:00 uur op RTL7 Sterkste Man van\in Nederland.

yeah weer lekker avondje voor de buis

Hellendoorn 2006

Hellendoorn 2006 deel 1!

oude beelden idd ;) maar wel leuk om weer s te zien!

damn, wat is het niveau had gestegen in nl als je dit zo bekijkt... maar 2 die finishte met die 360 koeienyoke

wat leuk om die oude beelden weer te zien... wat doen er nu al veel niet meer mee aan de top

Terug
Naar boven