- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat leuk om die oude beelden weer te zien... wat doen er nu al veel niet meer mee aan de top
Valt mij ook op:
Edwin Hakvoort, Sjaak Ruska.......... hoor je niets meer van.
JP deed toen nog niet eens mee maar is inmiddels ook al uit het SM-wereldje?
Fouad kwam net kijken?
Siemen, Tom Vierstra, Jeffry...... over en sluiten?
Het gaat blijkbaar snel in dit wereldje, er blijven maar een paar over....

oude beelden idd maar wel leuk om weer s te zien!
inderdaad vooral die stekels van tom janssen haha

Had deze nog niet gezien, dus dat was mooi!! Het viel mij op dat er een aantal beurten op de boom onterecht goedgekeurd werden. Tensminste als je naar de lock-out voor een tel en het stil staan kijkt. Hebben nog meer mensen die mening?
alex
Had deze nog niet gezien, dus dat was mooi!! Het viel mij op dat er een aantal beurten op de boom onterecht goedgekeurd werden. Tensminste als je naar de lock-out voor een tel en het stil staan kijkt. Hebben nog meer mensen die mening?
alex
) bij en kan me nog herinneren dat dit achter de coulisen ook tot de nodige discussies leidde.
haha hee mike ik dacht lijkt me wel leuk beetje
meezeuren over de wereldproblemen haha

daar twijfel ik geen moment aan
ik heb alleen het idee dat het niveau inmiddels zoveel gestegen is dat het nu eerder het geval zou zijn dat er maar 2 zouden zijn die het niet zouden halen i.p.v. maar 2 wel. of denk jij dat als ze nu deze volgorde zouden hanteren dat er best kans is dat het weer gebeurd? (jij bent de ervaringsdeskundige!)