Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

oude beelden idd maar wel leuk om weer s te zien!

inderdaad vooral die stekels van tom janssen haha

• Topic Starter Topic Starter
Het was leuk om het te zien jammer genoeg was ik er in 2006 nog niet echt mee bezig en heb ik dus een wedstrijd gemist aangezien het maar 3km verder op is

Waar zijn ze gebleven?

wat leuk om die oude beelden weer te zien... wat doen er nu al veel niet meer mee aan de top

Valt mij ook op:
Edwin Hakvoort, Sjaak Ruska.......... hoor je niets meer van.
JP deed toen nog niet eens mee maar is inmiddels ook al uit het SM-wereldje?
Fouad kwam net kijken?
Siemen, Tom Vierstra, Jeffry...... over en sluiten?

Het gaat blijkbaar snel in dit wereldje, er blijven maar een paar over....

Niet zo vreemd. Als je geen zin meer hebt of wat voor reden dan ook dan stop je gewoon. Het is niet alsof het een sport is waar je een fiks betaalde carieren in kan hebben wat je motiveert om door te gaan zodra de zin is verdwenen. Dus tja dan komen en gaan ze snel en blijf je maar een klein groepje hebben wat elk jaar terug keert.

Valt mij ook op:
Edwin Hakvoort, Sjaak Ruska.......... hoor je niets meer van.
JP deed toen nog niet eens mee maar is inmiddels ook al uit het SM-wereldje?
Fouad kwam net kijken?
Siemen, Tom Vierstra, Jeffry...... over en sluiten?

Het gaat blijkbaar snel in dit wereldje, er blijven maar een paar over....

Ik zou Siemen nog niet te snel wegschrijven hoor. ;)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

oude beelden idd maar wel leuk om weer s te zien!

inderdaad vooral die stekels van tom janssen haha

Welkom Quin's papa.....;) :D

haha hee mike ik dacht lijkt me wel leuk beetje
meezeuren over de wereldproblemen haha

Had deze nog niet gezien, dus dat was mooi!! Het viel mij op dat er een aantal beurten op de boom onterecht goedgekeurd werden. Tensminste als je naar de lock-out voor een tel en het stil staan kijkt. Hebben nog meer mensen die mening?

alex

ja sommige waren imo ook erg twijfelachtig.. maar wat me ook opviel is dat Fouad toch behoorlijk is vooruit gegaan.. daar drukte hij een 120 kg boom max (nu 150) en had moeite met de 360 (?) yoke en nu loopt ie toch vrij easy met 400 kg? Leuk om zoiets te zien :)

Had deze nog niet gezien, dus dat was mooi!! Het viel mij op dat er een aantal beurten op de boom onterecht goedgekeurd werden. Tensminste als je naar de lock-out voor een tel en het stil staan kijkt. Hebben nog meer mensen die mening?

alex

ja, viel me ook op

alex

Ja, ik was er destijds (als toeschouwer :p) bij en kan me nog herinneren dat dit achter de coulisen ook tot de nodige discussies leidde.

Veel beurten waren niet geldig en ook de bekende handoek in de riem was verboden, maar toch deden een enkeling het en werd er niets van gezegd.
Maargoed da's oude koeien uit de sloot halen.....

Leuk om die wedstrijd nog es te zien. :)

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

haha hee mike ik dacht lijkt me wel leuk beetje
meezeuren over de wereldproblemen haha

Hehe...;)

Gaaf om te zien deze wedstrijd nu ik ook meer kan relativeren hoe zwaar al dat spul is.
Die yoke na de rollen is heel zwaar Erwin! Daarvoor werd ook nog truckpull gedaan dus de benen zaten al wat vol. De rollen ontnemen je gewoon de lucht vooral als je ze voor de borst gaat dragen en dan lukt de yoke je gewoon niet meer. Bv van Rangelrooi had zo weinig lucht na de rollen dat ie een asma aanval kreeg. Degene met de beste conditie of extreme krachtreserves gaat het lukken. Tom moet je je niet in vergissen is mss altijd wel zo'n beetje degene met de beste conditie van het hele veld.

Boom waren er idd een paar onterecht maar ja als scheids lijkt het me ook niet makkelijk. Zo werd Simons truckpull wel goedgekeurd en die van Tom Janssen op mss 1cm niet. Nou ik zag het er niet aan hoor. Dat was echt lullig voor Tom.

Er kregen er wel veel een blessure deze aflevering binnen 3 onderdelen.

Die yoke na de rollen is heel zwaar Erwin!

daar twijfel ik geen moment aan ;)

ik heb alleen het idee dat het niveau inmiddels zoveel gestegen is dat het nu eerder het geval zou zijn dat er maar 2 zouden zijn die het niet zouden halen i.p.v. maar 2 wel. of denk jij dat als ze nu deze volgorde zouden hanteren dat er best kans is dat het weer gebeurd? (jij bent de ervaringsdeskundige!)

De nieuwe afleveringen worden dit jaar niet veel herhaald he?

Veel herhalingen van aantal jaar geleden enz.

Nu vond ik de montage enz dit jaar ook erg tegen vallen.......

Waarom zie ik het niet bij RTL gemist staan?

• Topic Starter Topic Starter
Dat probleem had ik vorige week ook waarschijnlijk mag dat niet meer.

daar twijfel ik geen moment aan ;)

ik heb alleen het idee dat het niveau inmiddels zoveel gestegen is dat het nu eerder het geval zou zijn dat er maar 2 zouden zijn die het niet zouden halen i.p.v. maar 2 wel. of denk jij dat als ze nu deze volgorde zouden hanteren dat er best kans is dat het weer gebeurd? (jij bent de ervaringsdeskundige!)

Het nivo is idd gestegen de laatste jaren, de wedstrijden worden zwaarder. Alleen de aansluiting bij Jarno mist nog....:rolleyes:

(misschien ik volgend jaar...hihi...)

Straks deel 2 van SM NL 2006

leuk dat wordt weer genieten

Waarom zo veel van die oude wedstrijden eigenlijk?

misschien als test om kijkcijfers en interesse te checken voor volgend jaar? no idea :P

Terug
Naar boven