Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

vind het wel leuk dat ze oude wedstrijden uitzenden.
als ze alleen maar de sterkste man van nederland en champions legaue deden dan waren we in een maand weer uitgekeken op rtl 7

Leuk gepresenteerd door Dennis van der Geest. Hij is daar wel de man voor en je kon zijn respect voor de krachtstaaltjes van het gezicht aflezen. :cool:

Iemand die zelf iets weet van wat er gebeurd presenteerd beter dan een Allard Kalf die meer met auto's bezig is of een andere gast presentator voor voetbal of weet ik veel wie die geen verstand van sterkste man heeft.

vind dennis ook wel geschikt om zowat te presenteren

• Topic Starter Topic Starter
Dennis prima gozer naar mijn mening, absoluut geen slechte presentator

Je zou haast een positieve mail-bomb-actie organiseren!

zou misschien niet eens een slecht idee zijn !

Ik denk dat we dat gewoon moeten doen; klasse dat ze zoveel SM uitzenden om Prime-time.
Ik kan alleen niet achter het email-adres komen.
Wie o wie? Hellup!
Als we het email-adres hebben, en een positieve reactie mailen, hebben ze misschien door dat ze, wat ons betreft, het hele jaar door mogen gaan met uitzenden van SM afleveringen.

Ik zou Siemen nog niet te snel wegschrijven hoor. ;)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Welkom Quin's papa.....;) :D[/QUOTE

Hallo Heren op db ik ben er nog hoor :cool:
Alleen ik heb 2009 weer de pech gehad om men voet te breken met wheel flip!!:mad::mad:
Ik heb vrijdag nog met powerlifters getraind ik heb 195 kilo bankdrukken gedaan zonder pakje of wat dan ook!! :cool:
Kniebuigen 235 kilo 4 x zonder pak dit was allemaal met echte powerlift gewichten geijkte dus gaat wel goed!!
Alleen ik had na die dag wel zere enkelband in men voet!! Dus het is nog niet helemaal hersteld ik ga van de week weer even naar ziekenhuis toe voor controle het voelt nog niet helemaal goed helaas maar ik train door en ik ga er gewoon voor!!

Gr siemen

Laatst bewerkt:
hee siemen

sucses met je voet en zie je gauw weer s in ommen

Ik zou Siemen nog niet te snel wegschrijven hoor. ;)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Welkom Quin's papa.....;) :D[/QUOTE

Hallo Heren op db ik ben er nog hoor :cool:
Alleen ik heb 2009 weer de pech gehad om men voet te breken met wheel flip!!:mad::mad:
Ik heb vrijdag nog met powerlifters getraind ik heb 195 kilo bankdrukken gedaan zonder pakje of wat dan ook!! :cool:
Kniebuigen 235 kilo 4 x zonder pak dit was allemaal met echte powerlift gewichten geijkte dus gaat wel goed!!
Alleen ik had na die dag wel zere enkelband in men voet!! Dus het is nog niet helemaal hersteld ik ga van de week weer even naar ziekenhuis toe voor controle het voelt nog niet helemaal goed helaas maar ik train door en ik ga er gewoon voor!!

Gr siemen

Dat was wel klote ja, zag er toen helemaal niet zo ernstig uit. Zo zie je maar.
Sterk alweer.

Ik denk dat we dat gewoon moeten doen; klasse dat ze zoveel SM uitzenden om Prime-time.
Ik kan alleen niet achter het email-adres komen.
Wie o wie? Hellup!
Als we het email-adres hebben, en een positieve reactie mailen, hebben ze misschien door dat ze, wat ons betreft, het hele jaar door mogen gaan met uitzenden van SM afleveringen.

om het levend te houden, ik wil ook wel een e-mail adres! ben alleen niet echt een sherlock holmes op google

na wat zoeken op de rtl site's ben ik het volgende email adres tegengekomen voor een programma voorstel:

Programmavoorstel - Waar kan ik mijn voorstel naartoe sturen?
U kunt uw uitgewerkte programmavoorstellen/ideeën uitsluitend mailen naar: programmavoorstel Wij streven ernaar binnen 8 weken te reageren.

programmavoorstel@rtl.nl&subject=programmavoorstel

Volgens mij kun je dan net zo goed mailen naar info@rtl.nl.
Maar.............. als ik de veronica-gids mag geloven gaat rtl7 gewoon door met uitzenden van Sterkste Man wedstrijden; 5 december om 19:00 uur op RTL7.

Straks op RTL7

Over een half uur: Sterkste Man op RTL7!

nice thanks man was het bijna vergeten!

welke wedstrijd is vanavond??

Welk jaar is het?

sterkste team van de wereld 2006

Sterkste team van de wereld 2006:

Edwin Hakvoort en Jarno Hams.

Is voor mij de eerste keer dat ik dit zie; is dit ooit eerder bij RTL geweest?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven