laantje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk gepresenteerd door Dennis van der Geest. Hij is daar wel de man voor en je kon zijn respect voor de krachtstaaltjes van het gezicht aflezen.![]()

Ik zou Siemen nog niet te snel wegschrijven hoor.
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Welkom Quin's papa.....![]()
[/QUOTE
Hallo Heren op db ik ben er nog hoor
Alleen ik heb 2009 weer de pech gehad om men voet te breken met wheel flip!!
Ik heb vrijdag nog met powerlifters getraind ik heb 195 kilo bankdrukken gedaan zonder pakje of wat dan ook!!
Kniebuigen 235 kilo 4 x zonder pak dit was allemaal met echte powerlift gewichten geijkte dus gaat wel goed!!
Alleen ik had na die dag wel zere enkelband in men voet!! Dus het is nog niet helemaal hersteld ik ga van de week weer even naar ziekenhuis toe voor controle het voelt nog niet helemaal goed helaas maar ik train door en ik ga er gewoon voor!!
Gr siemen
Ik zou Siemen nog niet te snel wegschrijven hoor.
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Welkom Quin's papa.....![]()
[/QUOTE
Hallo Heren op db ik ben er nog hoor
Alleen ik heb 2009 weer de pech gehad om men voet te breken met wheel flip!!
Ik heb vrijdag nog met powerlifters getraind ik heb 195 kilo bankdrukken gedaan zonder pakje of wat dan ook!!
Kniebuigen 235 kilo 4 x zonder pak dit was allemaal met echte powerlift gewichten geijkte dus gaat wel goed!!
Alleen ik had na die dag wel zere enkelband in men voet!! Dus het is nog niet helemaal hersteld ik ga van de week weer even naar ziekenhuis toe voor controle het voelt nog niet helemaal goed helaas maar ik train door en ik ga er gewoon voor!!
Gr siemen
Dat was wel klote ja, zag er toen helemaal niet zo ernstig uit. Zo zie je maar.
Sterk alweer.
Je zou haast een positieve mail-bomb-actie organiseren!
Ik denk dat we dat gewoon moeten doen; klasse dat ze zoveel SM uitzenden om Prime-time.
Ik kan alleen niet achter het email-adres komen.
Wie o wie? Hellup!
Als we het email-adres hebben, en een positieve reactie mailen, hebben ze misschien door dat ze, wat ons betreft, het hele jaar door mogen gaan met uitzenden van SM afleveringen.
Volgens mij kun je dan net zo goed mailen naar info@rtl.nl.
Maar.............. als ik de veronica-gids mag geloven gaat rtl7 gewoon door met uitzenden van Sterkste Man wedstrijden; 5 december om 19:00 uur op RTL7.