XXL Nutrition

rtl4, dinsdag 20.30

Ook wel goed voor de bekendheid van het zusje, nu over een maandje nog een keer met een unox mutsje op door het koude water heen dartelen en ze is binnen.

Al ergens terug te zien dan?

Duidelijk dat hij niet stopt met gebruiken, weigert die bloedtest gewoon even :roflol:

Hoop wel voor hem dat die wat matigt, echt gezond zag hij er niet uit.

Ik heb het moeten missen, is het de moeite waar om terug te kijken of was er weinig aan? Normaal gesproken zou ik uiteraard gewoon de posts lezen maar daar zitten waarschijnlijk spoilers tussen.

Duidelijk dat hij niet stopt met gebruiken, weigert die bloedtest gewoon even :roflol:

Hoop wel voor hem dat die wat matigt, echt gezond zag hij er niet uit.

Denk dat ie idd flink doorgaat.
In hoeverre wist ie wat ie enigszins deed.Gevalletje alles voor handen continue gebruiken denk.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Ik heb het moeten missen, is het de moeite waar om terug te kijken of was er weinig aan? Normaal gesproken zou ik uiteraard gewoon de posts lezen maar daar zitten waarschijnlijk spoilers tussen.

Mwah, zwak en voorspelbaar einde, kan je wel raden denk

Ik heb alle lol weer gemist, al ergens terug te zien?

Ook niet meer aangedacht.
Morgen maar eens terugkijken, hopen of er nog enigszins iets te lachen valt

Is gewoon een goed programma. Ze pakken alle soorten verslaving aan en zijn helemaal niet bezig met stemmingmakerij of een bepaalde drugs in een slecht daglicht te brengen. Ze richten zich juist op de verslaafde en familie die vaak ten einde raad zijn.

Dit is sarcasme ja toch mag ik hopen.....Dit is echt wanstaltig hoe ze hier aan stemmingmakerij doen over mensen die een ziekte hebben genaamd verslaving.

Het hele programma is gewoon echt ongelofelijk kut, losstaand van dit anabolen verhaal
Wat word ik toch schijtziek van die zogenaamde bn'ers die dan weer iemand in nood moeten gaan helpen. Helemaal niemand wordt hier beter van behalve peter piemelvreter van de vorst en een paar bobo's in luxemburg

Had bijna een tv gekocht, gelukkig toch niet gedaan.

ik weet gewoon dat ik er van ga ragen en cringen maar toch wil ik het kijken

10/10 televisie dit, GG producers

Tegenover albertje viel dit reuze mee

als ik op me 20e was gaan gebruiken had ik misschien ook wel een lkkre zus over 6jaar :o

Wel overdreven hoor coke met aas vergelijken ... coke is veeel lekkerderder :p

• Topic Starter Topic Starter
Een pct van 3 maanden in zuid-afrika.......jan mag blijven !!

Terug
Naar boven