Fitness Seller

Ruffryder16 1 maand bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nog stats ? Foto's van de benen ?
foto,s van me benen zal ik van de week posten , uhm ..
de stats. ja ik werk op dit moment alleen met losse dumbbells en doe gewoon incline benchpresses en de flat benchpress maar de deadlifts en squats.. ik zie nooit maar dan ook nooit iemand deadliften bij ons op de sportschool en squatten ja ik weet nooit echt of ik het goed doe. dus ik zal dat even op moeten zoeken/navragen.. voorderest bedankt voor de positieve reacties..:D alleen snap ik dat van me schouder niet:o

hey ik heb een vraagje voor jou hoe ben je zoveel kilo bij gekomen veel vreten of allemaal shakes? en wat?

hey ik heb een vraagje voor jou hoe ben je zoveel kilo bij gekomen veel vreten of allemaal shakes? en wat?
door mezelf om het uur vol te proppen met brood met normaal beleg zoals ham , kipfilet , tonijn , etc , 2 wheightgainer shakes 1 sochtends en 1 savonds voorderest gewoon goed eten :) ik drink 2 liter melk per dag ook genoeg water en om de dag een pak chocomel en dat werkt voorlopig prima zo:o

En dan nu eens tijd voor update foto's!!! Kom op hoor, ik zitter dagelijks tegen aan te kijken, inmiddels ben je die 80kg grens al voorbij, opschieten jij ukkie :D

Veel succes :thumbs:

Je hebt aanleg voor dikke schouders, dat zie je.

Succes d'r mee.

Bij deze een update van mijn kant , benenfoto,s zitten er niet bij komen aankomende week;)
zit nu 81 -83 kilo

35l87wp.png

vzbux1.jpg

2ym99p2.jpg

350pj48.jpg

aczw35.jpg

zou graag horen wat ik nog kan verbeteren:)
Gr.

Laatst bewerkt:
iemand reacties???

Zou niet iedere maand foto's posten, misschien leuk voor je eigen.
Post eens over 6maanden, na hard trainen en flink eten. Dan zie je ook beter verschil ;)

me laatste update is 6 maanden geleden ofzo? alleen komt door de topictitel denk ik:o

goed eten en traine je hebt cker aanleg

Post eens wat nieuwe foto's. Ik ben de laatste tijd niet vaak meer aant trainen dus ik zie je echt met de keer groeien.

Kom op, je bent bijna 18. Durf te posten!!! ;)

hempie uitdoen?!

Terug
Naar boven